Camping Minicamping De Vlinder

Meer camping info

28 reviews over Camping Minicamping De Vlinder

• 2019
    10Jan en Marja11-08-2019

Voor een ieder die van rust wil genieten, je wordt er zeer vriendelijk onthaald door Jannie, Rob en de honden, ze doen regelmatig een rondje over de camping zonodig voor een ieder wat aandacht. Schoon sanitair, geen camping voor kinderen, voor ons een top camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    10Ria Jansen en Jaap van den Berg14-09-2018

Volgend jaar gaan we weer !

Mijn man Jaap en ik zijn er weer geweest en het verblijf was weer super !!! De gastvrouw Jannie is echt een leuk mens , haar man idem dito. het is gewoon een fantastische camping !!!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Henk Blok05-05-2018

fantastisch,geen negative dingen gevonden.

het is eigenlijk geheim,maar als je rust,vriendelijkheid ,hulp in welke vorm dan ook. is dit de meest ideale camping. wat ook voor mij/ons de doorslag heeft gegeven is de kleinschaligheid.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

10J.Berghuis25-08-2017

Een heerlijke , rustige en fantastische camping.

We vinden er rust , ruimte en een geweldig stel als beheerders. Lieve en zeer behulpzame mensen die een verblijf op deze camping tot een feest maken.Het feit dat er geen kinderen zijn scheelt ook.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10M. Sels13-06-2017

Fantastische camping op een schitterende locatie.

Een gastvrij onthaal door de vriendelijke eigenaren. De kleinschaligheid van de camping en de persoonlijke contacten. De kampeerplaatsen zijn ruim en overzichtelijk en bieden enorm veel privacy.
    Alle voorzieningen op de camping zijn overzichtelijk en supergoed geregeld. Het sanitair is altijd brandschoon. Wij komen hier dan ook zeker, net als veel andere kampeerders, op korte termijn weer terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Jan en Yvonne13-07-2016

Heerlijkste camping!

Camping "De Vlinder" is voor ons de heerlijkste camping omdat: - we altijd zeer hartelijk en gastvrij worden ontvangen met een heerlijke kop koffie door het zeer lieve,betrokken en attente beheerdersechtpaar die altijd voor ons klaar staat. - het sanitair super schoon is met altijd een stapeltje droge handdoeken. - het een prachtig aangelegde camping is met een grote diversiteit aan bomen en struiken (dus veel vogels) met plekken voor elk wat wils. - er veel kunst verspreid over de camping aanwezig is. - het een ideale plek is voor mensen zonder kinderen. Kortom een geweldige plek voor mensen die van rust en ruimte houden.

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Ada05-07-2016

Overnachting met Camper op een leuke camping

We werden vriendelijk ontvangen met koffie/thee. De plaatsen zijn goed en het is een rustige camping,niet geschikt voor campers!!!!! vuilwater lozen gaat niet drinkwater vullen kan niet!!!!!! De prijs voor een overnachting is voor een camper maar liefst €18.30 als je daar alles voor krijgt is het niet zo erg. Voor stroom betaal je € 2.50 per dag het licht brand heel de dag en nacht dus geen wonder dat ze € 2,50 vragen wij betalen wel.

op de camping zijn kinderen niet welkom!!!!!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Otto en Nelleke Delfgou24-08-2014

Prachtig!

Een meer dan welkome ontvangt. Fijn! Direct klik met Jannie! Kinderen zijn er dan niet zoveel, maar als je weet waarmee je zelf je kinderen kunt en wilt vermaken ipv alles kant en klaar aanreiken en ze dusdanig opvoedt dat ze een ander niet tot last zijn, kunnen kinderen hier gewoon mee naar toe. Natuur in overvloed!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Rob van den Bosch20-05-2014

Gastvrije ontvangst

Zeer ruime plaatsen in de zon en in de schaduw. Hartelijke ontvangst met koffie. Veel aandacht voor de gasten, zonder opdringerig te zijn. Sanitair eenvoudig, maar kraakhelder. Fietsenstalling met oplaadpunten aanwezig. Voldoend winkels op 3 km afstand in Schoonebeek.

Al met al een aanrader om van hieruit zuid oost Drente te verkennen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Geert en Janneke19-05-2013

Geweldige plek met een geweldige gastvrouw

Op mini camping de vlinder is het perfect vertoeven. Lekkere ruime plaatsen met goede voorzieningen. Maar waar ook ruimte is voor eigen creativiteit. Veel (bijna alles) is in goed overleg mogelijk.

Gewoon TOP!!

• 9Staat v/h sanitair