Camping Minicamping De Vlinder

9,2

26 reviews over Camping Minicamping De Vlinder in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

fantastisch,geen negative dingen gevonden.

Henk Blok
5-5-2018

het is eigenlijk geheim,maar als je rust,vriendelijkheid ,hulp in welke vorm dan ook.

is dit de meest ideale camping.

wat ook voor mij/ons de doorslag heeft gegeven is de kleinschaligheid.

Een heerlijke , rustige en fantastische camping.

J.Berghuis
25-8-2017

We vinden er rust , ruimte en een geweldig stel als beheerders. Lieve en zeer behulpzame mensen die een verblijf op deze camping tot een feest maken.Het feit dat er geen kinderen zijn scheelt ook.

Een gastvrij onthaal door de vriendelijke eigenaren. De kleinschaligheid van de camping en de persoonlijke contacten.

De kampeerplaatsen zijn ruim en overzichtelijk en bieden enorm veel privacy.

Alle voorzieningen op de camping zijn overzichtelijk en supergoed geregeld. Het sanitair is altijd brandschoon.

Wij komen hier dan ook zeker, net als veel andere kampeerders, op korte termijn weer terug.

Heerlijkste camping!

Jan en Yvonne
13-7-2016

Camping "De Vlinder" is voor ons de heerlijkste camping omdat:

- we altijd zeer hartelijk en gastvrij worden ontvangen met een heerlijke kop koffie door het zeer lieve,betrokken en attente beheerdersechtpaar die altijd voor ons klaar staat.

- het sanitair super schoon is met altijd een stapeltje droge handdoeken.

- het een prachtig aangelegde camping is met een grote diversiteit aan bomen en struiken (dus veel vogels) met plekken voor elk wat wils.

- er veel kunst verspreid over de camping aanwezig is.

- het een ideale plek is voor mensen zonder kinderen.

Kortom een geweldige plek voor mensen die van rust en ruimte houden.

We werden vriendelijk ontvangen met koffie/thee.

De plaatsen zijn goed en het is een rustige camping,niet geschikt voor campers!!!!!

vuilwater lozen gaat niet drinkwater vullen kan niet!!!!!!

De prijs voor een overnachting is voor een camper maar liefst €18.30 als je daar alles voor krijgt is het niet zo erg.

Voor stroom betaal je € 2.50 per dag het licht brand heel de dag en nacht dus geen wonder dat ze € 2,50 vragen wij betalen wel.

op de camping zijn kinderen niet welkom!!!!!!

Prachtig!

Otto en Nelleke Delfgou
24-8-2014

Een meer dan welkome ontvangt. Fijn! Direct klik met Jannie!

Kinderen zijn er dan niet zoveel, maar als je weet waarmee je zelf je kinderen kunt en wilt vermaken ipv alles kant en klaar aanreiken en ze dusdanig opvoedt dat ze een ander niet tot last zijn, kunnen kinderen hier gewoon mee naar toe. Natuur in overvloed!

Gastvrije ontvangst

Rob van den Bosch
20-5-2014

Zeer ruime plaatsen in de zon en in de schaduw. Hartelijke ontvangst met koffie. Veel aandacht voor de gasten, zonder opdringerig te zijn. Sanitair eenvoudig, maar kraakhelder. Fietsenstalling met oplaadpunten aanwezig.

Voldoend winkels op 3 km afstand in Schoonebeek.

Al met al een aanrader om van hieruit zuid oost Drente te verkennen.

Geweldige plek met een geweldige gastvrouw

Geert en Janneke
19-5-2013

Op mini camping de vlinder is het perfect vertoeven.

Lekkere ruime plaatsen met goede voorzieningen.

Maar waar ook ruimte is voor eigen creativiteit.

Veel (bijna alles) is in goed overleg mogelijk.

Gewoon TOP!!

heerlijk

berecz
26-8-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping de vlinder. Het is een prachtige kleine camping. De eigenaars zijn erg vriendelijk en de sfeer op de camping was erg fijn. Er heerste een gezellige sfeer maar er was ook veel aandacht voor privacy. Dit ligt ook aan de indeling van de camping. Overals boompjes en bloemen. Opgeleukt met kunst voorwerpen. Wij hebben geen last gehad van de haan. Het paste mooi in de omgeving.

Wel kun je tijdens de spits de weg horen. Verder is het erg rustig op de camping. De camping is niet geschikt voor kinderen. Je kunt er koffie drinken met taart en ook heerlijke ijsjes eten.

Echt een topper!

Janssens
10-8-2012

Een hele bijzondere camping. Rustige en ruime plekken. Een schitterend aangelegd park waar tussen tenten en caravans geplaatst zijn. Goede sanitaire verzorging. verse eieren verkrijgbaar en eveneens lekkere wijn. Het theehuis is erg bijzonder en gezellig én ......het zelfgemaakte gebak is verukkuluk!!!!!! De camping is een toonbeeld van creativiteit, gezelligheid en onderlinge saamhorigheid, iets wat we in onze jachtige samenleving haast niet meer vinden. Het is een oase van rust en vriendelijkheid. Een echte aanrader.

Wij hebben genoten!

Ben en Jeanette uit Belgie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Vlinder in Coevorden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Vlinder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Vlinder scoort een 9.2 uit 10 op basis van 26 reviews.