Camping Mini-camping Estella

Meer camping info

15 reviews over Camping Mini-camping Estella

• 9Inge Goossenaerts15-07-2017

blij bij de boer :-)

Zeer aangenaam verblijf gehad op deze camping. Zeer kindvriendelijk en gastvrije eigenaars. We hebben vooral genoten van de trampolines! We komen zeker terug!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 9MA16-09-2016

Een prachtige camping voor opa en oma's,

Een fantastische camping voor opa en oma's met kleinkinderen, maar zeker ook voor jonge ouders. goede ligging, mooi terrein, waarvan je uit je caravan of tent je (klein) kinderen kunt zien Mooie speelgelegenheden met verschillende trampolines, veel speelgoed o.a skelters, schommels, grote zandbak.

fijne eigenaren met een vriendelijk woord, ook kan je gebruik maken van de kantine, die ook in gebruik is voor de kinderen van de zorgboerderij.

Voor ons een aanrader. Als zelfs je kleinzoon van 14 vraagt opa en oma gaan jullie nog met ons op vakantie en hij vraagt om naar camping Estella te gaan, dan voegt dit veel aan waarde toe.

Een compliment voor de fam Assen, om hier te mogen verblijven!

(voor mijn man zijn geboortestreek, maar dat doet niets af aan de omgeveing)

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Gerda Baak-Pijl08-06-2016

mooie camping

Overnacht in de trekkershut. Mooie plek. Eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Mooi onderhouden camping met goed sanitair.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9Kampeerkids10-05-2016

Geweldig

Broodjes bakken, hutten bouwen, springen op de trampolines en skelter rijden. Dit kan allemaal op Mini Camping Estella! De camping is zeer kindvriendelijk! Wetende dat de kinderen veilig rondscharrelen, is het heerlijk relaxen bij de tent. De eigenaren hebben tips voor uitjes en zijn zeer behulpzaam.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Ria19-09-2015

prachtig

Een erg fijne camping voor groot en klein Een fijne en lief campingbeheerders echtpaar. Hier 2 weken gestaan, waarvan 1 met de kleinkinderen, ze hebben hier echt genoten Een aanrader voor vele opa en oma,s om hier te gaan staan!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Karlien Dejonge17-07-2015

gezellige camping

Mooi plekkie. Vriendelijk eigenaren. Zeer kindvriendelijk. Lieve dieren. Alleen de douches waren erg onhandig: weinig kracht en elke minuut ging ie uit. Dat is met haren wassen niet handig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9J. Ausema15-07-2015

echt een aanrader

Een heel gezellige camping, klein dus knus. Je bent hier echt een persoon en geen nummer. De familie, die de camping beheren, denken aan en om hun klanten. Komen met tips voor uitjes, zijn behulpzaam. Je voelt je er direct op je gemak.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Familie Jansen07-06-2014

Echt genieten

Wij hebben enorm genoten van onze kampeervakantie op mini camping Estella. Onze kinderen van 3 en 5 vermaakten zich prima bij de geitjes, de konijnen, op de schommel, in de zandbak, op de trampoline en met het warme weer ook in het zwembad. Wetende dat zij veilig rondscharrelen, is het heerlijk relaxen bij de tent. Met ontzettend slecht weer, hadden wij een droge plek. De vriendelijke eigenaren hebben veel goede tips voor uitstapjes en zorgen buiten en in de kantine voor speelgoed, knutselen, televisie en een helpende hand waar nodig. Uitstekende camping voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10fam.karman25-05-2014

uitstekend

Hele lieve mensen,prachtig grasveld in een woord grandioos Wij waren er een weekend met onze kleinkinderen,zeker niet voor de laatste keer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 8Nathalie 12-08-2013

Super plek

het is een gezellige kleine camping, de eigenaren zijn erg vriendelijk en maken er een leuke tijd van voor de kinderen. De zorgboerderij die er bij hoort is gezellig. Je wordt erbij betrokken voor de zorg van de dieren, tijdens ons weekendje weg was er een geitje PIP(4 weken oud) verstoten door de moeder. Het werdt door de eigenaren groot gebracht met de fles. Ik als kraamverzorgster wilde dit wel graag een keer doen, en ja ik heb PIP het flesje mogen geven. Wij hebben een Super leuk weekendje weg gehad, en komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in mei 2013

Camping Mini-camping Estella info