Tijdelijk €25 aanbetaling

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Buinerstee

• 10Margreet de Graaf-Sleurink23-09-2018

Tot in de puntjes perfect!

Wij zijn hier het paasweekend geweest en hartelijk ontvangen door Gerdien en Johan. Na een rondleiding in het appartement stonden er voor ons en voor de honden wat lekkers klaar. Het appartement zelf is erg ruim. Zeker de badkamer! Alles was tot in de puntjes verzorgt. Een stapel badhanddoeken, theedoeken, keukendoeken, afwasmiddel, shampoo en badschuim lagen klaar. De grote omheinde tuin was een groot feest voor onze 3 honden. Zo fijn dat zij mee mochten! Ook de uitgestrekte polders waren heerlijk om te wandelen. Verder in de omgeving ook een hoop te doen. Zo zijn wij naar het hunebedcentrum en naar kamp Westerbork geweest. Omdat wij zondag 10 jaar samen waren en 4 jaar getrouwd kregen wij van Johan en Gerdien een heerlijk ontbijt aangeboden. Wat was dat lekker!!! Heerlijk warm zelfgemaakt brood, 2 soorten jam, verse wafels, beschuit en diverse soorten beleg.

• 10Ricky07-10-2017

Fantastisch!

Hou je van rust, luxe, ruimte, heerlijke verse, eigengemaakte en wisselende ontbijtjes helemaal op je persoonlijke voorkeur afgestemd? Vindt je het leuk de mogelijkheid te hebben om s'avonds onder de overkapping en bij de allesbrander nog van een wijntje te genieten? Vindt je het fijn mooie wandelingen te maken in de directe omgeving en ben je helemaal gelukkig als ook nog eens je hond welkom is om samen met jou van die prachtige wandelingen te genieten? Vindt je het prettig dat de gastheer en gastvrouw bijzonder aangename personen zijn, je helpen daar waar kan maar zeker ook je privacy waarderen? Dan ben je bij de Buinerstee op het juiste adres :-)

• 10ramona16-04-2017

Zeer gastvrij voor mens en dier

Bed and Breakfast, omdat wij 2 weken hier verbleven hebben wij zonder ontbijt geboekt. Het is ook een vakantieverblijf met volledige keuken. ook een buitenkeuken ontbreekt niet. Een superbadkamer en slaapkamers hebben prima bedden. Wel 1x een ontbijt klaar laten maken door de gastvrouw toen we vrienden te logeren kregen. Heerlijk ontbijt met allerlei zelfgemaakt lekkers.Landelijk gelegen met een cafetaria/restaurant/bar op de hoek .Gastvrijheid staat voorop en voor mensen met hond(en) een geweldige grote tuin waar de hond vrij kan lopen zonder te ontsnappen en een zwemvijver voor hond en baasjes. Zeker aan te bevelen.

Bed & Breakfast Buinerstee info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Noorderstraat 2, 9524 PD