Hotel Triente

17 reviews over Hotel Triente in het Nederlands

Super!

Carolina Koopman
17-6-2018

Een échte aanrander voor Drenthe liefhebbers!!

Je wordt uiterst gastvrij ontvangen met koffie en een streek lekkernij.

Triënte heeft een prachtige tuin met heerlijke zitjes. Het appartement en de kamers zijn met zorg en smaak ingericht en alles is brandschoon.

Het ontbijt is met veel zorg klaargemaakt en heeft veel keuze. Speciale wensen?? De gastheren regelen dat voor je.

Buiten dat je er mooie fiets en wandelroutes hebt, is er in de omgeving ook veel doen!

Wij komen graag nog een keer langs bij Triënte en zijn gastheren Martin en Willem!!

Uitmuntend

Jolanda
7-6-2018

Super verblijf in een prachtig pand.

Hele goede verzorging.

Alles heel schoon en gezellig.

Een heerlijk ontbijt met verse produkten.

We waren 4dagen gast met onze airedale terrier,en hebben alles als zeer prettig ervaren. En genoten

Martin en willem lieve eigenaren,die je alle aandacht geven.

Geweldig

Anjo
21-5-2018

Geweldig verblijf en verzorging. Je komt hier heerlijk tot rust met de goede verzorging van de eigenaren van dit prachtige pand. Neem vooral de fietsen mee en ga de Flintenroute fietsen. Zo mooi!!

We hebben een aantal aanbieders voor Triente voor je op een rij gezet:

Daar moet je geweest zijn......

Marja Springintveld
21-5-2018

Was er met vriendin van 19 tot 21 mei 2018. De 2 nieuwe eigenaren Martin en Willem zorgden voor een warm welkom. Ze zijn enthousiast en maken het de gasten graag naar het zin. Het is een sfeervol en knus hotel. Onze kamer (hunebed) was niet heel groot maar gezellig en vooral ook schoon ingericht, met prima bedden.

Het ontbijt is meer dan goed, met verse streekproducten, alle soorten brood en beleg, en lekker vers fruit zoals aardbeien en blauwe bessen.

We hadden prachtig weer en konden dus ook genieten van de heerlijke binnentuin met diverse knusse zitjes, hangmat en bankjes...en met mooi weer wordt er buiten ook gedekt voor het ontbijt.

De fietsen vonden een plaatsje in de grote schuur en de e-bikes kunnen er opgeladen worden. Het is fantastisch om daar te fietsen en De Flintenroute van 41 km is een aanrader....

Om de hoek zit een geweldig restaurant. El zorro heeft een heel gevarieerde kaart, van tapas tot vegetarisch.

Fantastisch om hier te mogen logeren

yvonne eekhoudt
13-5-2018

Was hier met 2 vriendinnen van 10 t/m 13 mei. Verbazingwekkend hoe de nieuwe eigenaren in zo'n korte tijd er een warme, gezellige en sfeervolle accommodatie van hebben gemaakt. Ontvangst door Martin heel spontaan en informatief. Appartement 3 leuk ingericht en ruim genoeg voor 4 personen. Alles is aanwezig om een comfortabel en aangenaam verblijf te hebben. Gezellige binnentuin met terras waar het goed toeven is met een streekbiertje. Petje af voor deze "uitbaters" en wij komen zeker nog een keer te genieten van de gastvrijheid.

Heel fijn en gastvrij verblijf

Esmee
6-5-2018

Dit is een prachtige locatie met een mooie binnentuin waar je heerlijk kunt zitten.

Kamers zijn leuk ingericht en zijn schoon.

Wij mochten onze hond meenemen en daar was door de eigenaren heel fijn rekening mee gehouden. Er stond al een eet en een drinkbak en er lag een hondenkussen op de kamer.

Ontbijt is uitgebreid met verse producten!

Wij komen zeker terug want we hebben een fijn verblijf gehad.

Heerlijke gastvrijheid

Simon Majoor
3-5-2018

Accomodatie net heropend door nieuwe eigenaars. Alles is fris en netjes. Heerlijke dagen gehad in prima appartement (twee volwassenen en twee kinderen (9 en 11)). Deze liggen in centrale tuin maar hebben ieder ook een eigen terras. Zeer gastvrij ontvangst en behandeling. Rondleiding gehad en de hotel kamers zien er ook zeer goed uit. Ontbijbuffet in centrale ruimte is prima verzorgd. Prima uitvalsbasis om mooi Drenthe te ontdekken!!

Heerlijk

Sandra Berkelaar
29-4-2018

Triente heeft sinds april 2018 nwe eigenaar. Weekend in appartement gezeten. Wij hadden een weekend met prachtig weer en het was fijn vertoeven in het appartement. De sfeer in het appartement was knus en warm. De bedden sliepen prima. We hebben genoten van het heerlijke ontbijt (bijgeboekt, maar tegen zeer redelijke prijs) en de gesprekjes met de eigenaren, we kregen allemaal doe tips voor in de buurt. Zelf met onze kinderen een attractiepark en herinneringskamp Westerbork dat weekend bezocht. Ideaal, alles zit nagenoeg om de hoek. We komen zeker terug om te fietsen in de omgeving. Wij vonden het een feestje en komen zeker nog een keer terug!

Helemaal leuk!!!!

Sabina Opstal
13-5-2010

We zijn 12 mei aangekomen, en de 13e weer vertrokken....helaas! Wat een vriendelijke, gastvrije mensen, en wat een gezellige huiskamer/eetzaal. Helaas was het niet zo'n weer, anders hadden we gebruik kunnen maken van de gezellige binnenplaats. De kamer was niet superdeluxe, maar erg gezellig en knus ingericht! Gaan zeker een keer terugkomen... voor iets wat meer dagen!

2008

Week in een vakantiewoning (zomer 2007), prima bevallen.

Voor kinderen niet veel te spelen, wel een grasveld. Vakantiewoning groot genoeg voor 2 volw. en 2 (kleine) kinderen. Leuke vakantie gehad, veel te doen in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Triente voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triente in Buinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.