Hotel Triente

6,5

26 reviews over Hotel Triente in het Nederlands

tegenvaller

Yvette, 9-8-2016

Kamer was een tegenvaller! Alles was oud en erg klein. 'S Avonds moeten fluisteren en het geluid van de TV uitgezet voor de mensen naast ons omdat het zo ontzettend gehorig was. Ontbijt was prima verzorgd, rustige omgeving.

Afgetrapte zooi

Sjoerd Boomsma, 10-5-2016

Het heet hotel.... Verder dan de naam gaat dit niet, hoewel het tarief een sterrenhotel niet misstaat. We werden ondergebracht in een minuscuul zolderkamertje, wat bereikbaar was via een trap die vooral geschikt was voor een enkele reis Ehbo. Eenmaal boven gekomen was het slikken, zeker als je het sanitair ging bekijken. Als je het toilet wilde gebruiken moest de deur open, je benen pasten niet in de ruimte. Er was een douche, jammer dat er nauwelijks water

uitkwam, niet eens genoeg om je mee te wassen. Een handdoek nat maken en daar mee wassen is de enige mogelijkheid, want ook de wastafel die direkt naast het bed is, was in een donkere hoek geplaatst zodat je jezelf niet in de spiegel kon zien. Scheren was dus al helemaal niet mogelijk. Er was tv.op de kamer zoals trots werd vermeld...hahaha.. het scherm van mijn telefoon is nog groter. Alles, alles was zo oud, een kringloopwinkel zou het niet willen verkopen. Na een slapeloze nacht de sleutel ingeleverd en gevlucht:, alles beter dan ook de tweede geboekte nacht daar te moeten zijn

Tegenvaller

A&A, 26-8-2015

Prachtige locatie met heerlijke tuin en volop fietsmogelijkheden.

Maar dit is zeker geen hotel en ook geen bed&breakfast! Wij maakten gebruik van de b&b (slapen+ontbijt) maar kregen te horen dat we geen eigen consumpties mochten nuttigen, het is verplicht deze bij hen te kopen tegen commerciële hotelprijzen. Hierover kregen wij een discussie met de eigenaar die ons vervolgens zeer onprofessioneel en totaal niet gastvrij bejegende.

De door ons gehuurde kamer was ronduit krap met minimale faciliteiten in tegenstelling tot wat op de website wordt gesuggereerd. Het ontbijt was goed maar niet heel bijzonder.

We hadden voor twee nachten gereserveerd maar besloten weg te gaan na 1 nacht wat volgens de eigenaar voor alle partijen het beste was. We kregen bij vertrek nog even de mededeling mee dat HUN de regels bepalen ongeacht wat wij er van vinden. Nog nooit zo'n ervaring gehad en toch al veel b&b's geboekt. Erg jammer!!

Gemoedelijk en knus

Martine Bos, 7-4-2015

Wij waren in het Paasweekend drie dagen/twee nachten in Triente. We haddenmet ons gezin een knus appartement met twee slaapkamers. Alles was aanwezig en het was lekker schoon. Ook een uitgebreide keuken inventaris. Ruud en Jacqueline zijn zeer gastvrije mensen. We hebben heerlijke ontspannen dagen gehad.

Goed voor 1 nacht

MartieHermien, 17-7-2013

Hotel Triente is niet echt een hotel te noemen, meer een Bed&Breakfast; er zijn maar een paar kamers en appartementen. De kamers hebben allemaal een ander inrichtingsthema, zijn fris en voldoende ingericht. Alleen vond ik de badkamer wat aan de kleine kant. Het ontbijt is er ruim voldoende, echter een diner is er niet te krijgen en moet je dat elders halen.

Knus hotel

Winston en Marianna, 17-6-2012

Gezellig kleinschalig hotel, je voelt je er meteen thuis, daar zorgen Ruud en Jaquelien wel voor. De kamers, met allemaal een verschillend thema, zijn voorzien van prima bedden en de badkamer is weliswaar klein, maar superschoon en alles werkt. Er is een grote gemeenschappelijke ruimte waar ook de maaltijden geserveerd worden . Koffie, thee of een drankje mag je zelf pakken en noteren op een briefje met je kamernummer. De tuin is heerlijk luw en besloten, met een schuur voor de fietsen, er zijn ook fietsen te huur. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd, allerlei soorten brood en o.a. de honing van Ruud zijn eigen bijen! Wij hebben 'savonds van een 3-gangendiner genoten, Jaquelien kan heerlijk koken!

De omgeving is prachtig, vooral om te fietsen met prima bewegwijzerde routes.

relaxt

han en wil, 25-9-2011

een hartelijk ontvangst door de gastheer, informatie over van alles en nog wat, gezellige kamer, goed ontbijt, verschillende soorten brood, kaas, vleeswaren,jammetjes en honing (zelf gemaakt), yoghurt, melk, sap enz(en dat allemaal ondanks dat wij de enige gasten waren) leuke tuin (met appel- en perenboom), 'n schuur om je fietsen te stallen en ...een zak stoofperen mee naar huis!! Omdat wij de enige gasten waren kunnen wij niet beoordelen of het gehorig is. Wij vonden het relaxt zo met z'n tweeen.

Tip: wanneer het niet mogelijk is te eten in het hotel dan kun je goed eten in "de Weme" in Borger.

Mooie omgeving

Jan en Riet Smulders, 14-8-2011

Een goede gastheer en gastvrouw en een perssonlijke inrichting. Heel relaxed.

echt super relaxed

As, 11-7-2011

leuke ligging en gezellige mensen, eten wordt ook heel goed verzorgd

Genoten!

Plaisier, 2-2-2011

Weekendje in appartement gezeten. Het weer viel helaas wat tegen, maar het plekje was heerlijk. De sfeer in het appartement was knus en warm. De bedden sliepen prima. We hebben genoten van het ontbijt (bijgeboekt, maar tegen zeer redelijke prijs) en de gesprekjes met de eigenaren, we kregen allemaal doe tips voor in de buurt. De zelfgemaakte spulletjes die worden verkocht zijn een leuk souvenir gebleken. We komen zeker terug om te fietsen in de omgeving, maar dan wel met mooi weer!

We hebben een aantal aanbieders voor Triente voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triente in Buinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Triente scoort een 6.49 uit 10 op basis van 26 reviews.