Hotel Hartlief

Hotel Hartlief
9,4

27 reviews over Hotel Hartlief in het Nederlands

Echt helemaal super de service is echt geweldig

Martin en erna verkolf
22-10-2017

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk welkom geheten onze koffer werd naar de kamer gebracht de gastheer en overige personeel zijn allemaal zeer vriendelik en netjes ook s'avonds in het restaurant wat een super leuk restaurant de kamer was ook erg leuk en zeer netjes wij komen zeker terug min punten kan ik nie bedenken

Een echte aanrader.

Fietsvrienden B.E.F Cycling
1-10-2017

Alles was gewoon prima van kamers eten tot het personeel aan toe.

Gewoon SUPER.

Gastvrij en super vriendelijk

Wendy van
18-6-2017

Wij hebben 2nachten verbleven in dit hotel en ik kan niet meer zeggen dan alle lof voor de eigenaar en al het personeel wat hun vak echt verstaat. Bij binnenkomst al super fijn ontvangen en zowel restaurant als hotel bieden een goede ontspannen sfeer door de kleinschaligheid. Wij gaan hier zeker terug komen voor het goede super eten, fijne sfeer en top personeel. En na een fijne wandeling door het bos voor een fijne nachtrust in het hotel.

Helemaal top!!

Johan Verbaas
24-1-2017

Vanaf de perfecte ontvangst, de zorg voor de juiste kamer, tot aan het ontbijt fantastisch verzorgd, je voelt je echt helemaal thuis. Een locatie waar echt nog aandacht is voor de gast. Ik zal er een volgende keer zonder twijfel zo direct weer naar toe gaan als ik in de buurt voor zaken moet zijn.

Oude reviews (archief)

Eigenlijk vond ik alles goed. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen. Je voelde je helemaal thuis. Het restaurant is ook uit de kunst waar men alle tijd voor je neemt. In een woord: Top!!!

Uitstekend service

Boebros
8-5-2016

Vriendelijke ontvangst met uitstekende service in een rustige omgeving in een door Spanjaarden gedreven hotel. Dat blijkt ook uit het restaurant Zorro, wat eraan verbonden is en waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Goed ontbijt met elke dag verse aardbeien en andere verse ingrediënten. Gezellige kamer met mooi uitzicht en eigen balkon. Alles was netjes en verzorgd.

geweldig

angelien
7-5-2016

een leuk kleinschalig hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel waar menig hotel nog iets van kan leren

kamers ietwat aan de kleine kant en heel erg gehorig iedere morgen vroeg wakker door het vracht-en landbouwverkeer

maar het eten en de vriendelijkheid maakten alles weer goed

nog een woordje over het eten in een woord geweldig

Geweldig

Annemie
6-5-2016

De bediening was uiterst vriendelijk en het eten ronduit geweldig!

Enigste minpuntje was de gehorige kamer, maar aangezien we er alleen maar waren om te slapen hadden we er bijna geen last van.

Een groot pluspunt is de traplift.

Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt!

Fijne familiekamer in een gastvrij hotel

Martijn van Zanten
2-5-2016

We hebben in mei 2 nachten gebruik gemaakt van de familiekamer: bestaande uit een woonkamer met eettafel, zithoek en tv, en 3 aparte slaapkamers met elk een eigen douche douche en toilet. Alles is in Spaanse sfeer ingericht. Enige minpunten vonden wij dat de zithoek niet lekker zit en dat de ventilator in de badkamer erg lang geluid maakt.het is aanbrengen raden om 'S avonds in het restaurantje gaan eten. Het eten is van goede kwaliteit en zeer smaakvol. Ook aan het ontbijt wordt veel aandacht besteed. Wij hebben genoten en kunnen dit hotel en het restaurant aanbevelen.

Helemaal geweldig

linda en dirk
2-5-2016

Goed hotel met mooie kamers en goeie douche! Het eten is echt heerlijk nog nooit zo lekker gegeten, uitermate vriendelijk personeel en eigenaar, ontvangst met sangria en een tapa, uitstekend ontbijt, heerlijk balkon bij je kamer.

We hebben een aantal aanbieders voor Hartlief voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hartlief in Buinen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hartlief zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hartlief scoort een 9.41 uit 10 op basis van 27 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: