Hotel Hartlief

Hotel Hartliefstersterster

9.9Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Buinen

Op vakantie geweest naar Hartlief?

9.9Fenomenaal

Tonen op kaart

29 reviews over Hotel Hartlief

• 2019
    10Johan NIJMEIJER17-07-2019

Het was geweldig om alles hier te houden.

Wij hadden een 50 jarig huwelijksfeest en hebben onze ouders een gezamenlijke overnachting aangeboden. Wij hebben hier met 11 personen overnacht. Heerlijk eerst een feest nog ff na borrelen en vervolgens naar de goede en sfeervolle kamers, koffie en thee op de overloop. 's ochtends stond er een uitgebreide ontbijt op ons te wachten, alles super geregeld.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 2018
    10Anita van der Veen27-07-2018

Lekker relaxen daar, even uit de sleur!

Het was een hittegolf toen ik weer bij Hart-lief was. Ik werd helaas een dag behoorlijk ziek. Ik ben in de watten gelegd door Chimo en zijn team! Een echt thuisgevoel, geven ze je.... een lief-hart😍👌

Alleen gereisd in juli 2018

• Oude reviews

10Martin en erna verkolf22-10-2017

Echt helemaal super de service is echt geweldig

Bij aankomst werden we zeer vriendelijk welkom geheten onze koffer werd naar de kamer gebracht de gastheer en overige personeel zijn allemaal zeer vriendelik en netjes ook s'avonds in het restaurant wat een super leuk restaurant de kamer was ook erg leuk en zeer netjes wij komen zeker terug min punten kan ik nie bedenken

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Fietsvrienden B.E.F Cycling01-10-2017

Een echte aanrader.

Alles was gewoon prima van kamers eten tot het personeel aan toe. Gewoon SUPER.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Wendy van18-06-2017

Gastvrij en super vriendelijk

Wij hebben 2nachten verbleven in dit hotel en ik kan niet meer zeggen dan alle lof voor de eigenaar en al het personeel wat hun vak echt verstaat. Bij binnenkomst al super fijn ontvangen en zowel restaurant als hotel bieden een goede ontspannen sfeer door de kleinschaligheid. Wij gaan hier zeker terug komen voor het goede super eten, fijne sfeer en top personeel. En na een fijne wandeling door het bos voor een fijne nachtrust in het hotel.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Johan Verbaas24-01-2017

Helemaal top!!

Vanaf de perfecte ontvangst, de zorg voor de juiste kamer, tot aan het ontbijt fantastisch verzorgd, je voelt je echt helemaal thuis. Een locatie waar echt nog aandacht is voor de gast. Ik zal er een volgende keer zonder twijfel zo direct weer naar toe gaan als ik in de buurt voor zaken moet zijn.

Alleen gereisd in januari 2017

• 9Dolf Edens26-11-2016

Uitstekend hotel en een fantastisch restaurant.

Eigenlijk vond ik alles goed. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen. Je voelde je helemaal thuis. Het restaurant is ook uit de kunst waar men alle tijd voor je neemt. In een woord: Top!!!

Gereisd met partner in november 2016

• 10Boebros08-05-2016

Uitstekend service

Vriendelijke ontvangst met uitstekende service in een rustige omgeving in een door Spanjaarden gedreven hotel. Dat blijkt ook uit het restaurant Zorro, wat eraan verbonden is en waar ook het ontbijt geserveerd wordt. Goed ontbijt met elke dag verse aardbeien en andere verse ingrediënten. Gezellige kamer met mooi uitzicht en eigen balkon. Alles was netjes en verzorgd.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9angelien07-05-2016

geweldig

een leuk kleinschalig hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel waar menig hotel nog iets van kan leren kamers ietwat aan de kleine kant en heel erg gehorig iedere morgen vroeg wakker door het vracht-en landbouwverkeer maar het eten en de vriendelijkheid maakten alles weer goed nog een woordje over het eten in een woord geweldig

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Annemie06-05-2016

Geweldig

De bediening was uiterst vriendelijk en het eten ronduit geweldig! Enigste minpuntje was de gehorige kamer, maar aangezien we er alleen maar waren om te slapen hadden we er bijna geen last van. Een groot pluspunt is de traplift. Ik heb er dankbaar gebruik van gemaakt!

Gereisd met vrienden in mei 2016

3 tips over Hotel Hartlief

• c.donker, 18-03-2013

Assen is erg gezellig, het restaurant bij het Hotel is fantastisch, de heerlijke sfeer en het heerlijke eten en bediening is in een woord TOP, tapas eten is hier zeker de moeite waard

• KoBa, 03-03-2013

Dierentuin Emmen (<30 minuten), Kabouterland (<15 minuten), Hunebedden centrum (<10 minuten)

• Marjolein, 28-11-2014

prima uitvalsbasis om drenthe te ontdekken. ook prima in najaar en winter.

0 vragen over Hotel Hartlief

• Soort gerechtenLunchpakketten