Tijdelijk €25 aanbetaling

De Vlaamse Gaai

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over De Vlaamse Gaai

• 10Hanneke & Gerard20-10-2015

even samen genieten

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen en verbleven in een kamer die erg proper en ook gezellig was .Omdat er geen andere gasten waren hadden wij het rijk alleen in een zeer luxe badkamer . Het royale ontbijt met verse warme broodjes en croissants werd geserveerd in een aparte kamer met uitzicht op de tuin waar we ongestoord rustig konden ontbijten. Royaal koffie en thee werd geschonken . Min punt zou kunnen zijn ivm een probleem aan mijn been dat je de trap op moet maar als dat niet het geval is zie ik geen min punten op dit adres

• 9Erwin Jellasics15-01-2014

Genieten in Drenthe

"De Vlaamse Gaai" in Bronnegerveen in hartje Drenthe is een prima B&B met zeer vriendelijk onthaal. Je voelt je er direct thuis! Zowel de kamer als het ontbijt zijn prima verzorgd en laten niets te wensen over. De mooie landelijke omgeving is vol natuurschoon en is rustgevend. De vlaamse gastvrouw en -heer helpen je met interessante tips over de streek. Wij komen zeker terug!

• 9Sonja en Karel Puhl02-11-2009

heerlijk om even tot rust te komen

Een keurig verzorgde B&B door een gastvrij (vlaams; vandaar de naam) stel. Ontbijt is tot in de puntjes verzorgd. De ruime, netjes ingerichte kamers (2) hebben één gezamenlijke zeer fraaie badkamer en separate WC. Ook de badkamer is erg ruim en mooi. Wij waren de enige gasten en hadden dus deze faciliteiten voor onszelf. Er is een apart eetzaaltje/ recreatiekamer met sateliet-TV De ligging is ten NO van Borger in landelijk / agrarisch gebied.

Bed & Breakfast De Vlaamse Gaai info

• Adresgegevens