Borger

We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

vakanties Borger

We hebben een aantal aanbieders voor Borger voor je op een rij gezet:

Reviews over Borger

huisjes staan vrij in een rustig bospark

Frans
    19-4-2019

Plaatsje Borger ligt op ongeveer 3 km. Klein maar gezellig plaatsje. Er zijn twee supermarkten. Paar terrasjes en restaurants. In de omgeving wandelroutes langs de hunnebedden. Voor de kinderen kan er een spannende boomtoppen wandeling gemaakt worden. Al met al inde omgeving genoeg te doen.

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig

Ina
    9-3-2019

Klein gezellig stadje, vooral bekend omwille van de hunebedden. De mensen hier zijn heel vriendelijk. Je hebt hier wel een aantal winkels zoals AH, Aldi, Etos . Maar om te shoppen ga je beter naar Emmen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Erg leuk

Susan Versteeg
    9-1-2019

Leuk dorp, met de usual winkels als AH, Kruidvat etc. Maar ook winkels zoals de Kaashal. Heerlijke kaas gekocht daar. De keurslager bij de parkeerplaats van de AH, heeft heerlijke bloedworst. Borger heeft redelijk aantal eetgelegenheden en het Hunnebedcentrum-museum. Het museum dit jaar overgeslagen. Is zeker wel een aanrader om een keer te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Borger gezellig klein plaatsje met alleen t nodige

Gelderman
    15-12-2018

Van 7 tm 9 december naar Hunzedal in Borger geweest. Vanwege de aanhoudende plensbuien konden we in Borger niet doen wat we wilden (wandelen). Voor winkelen vonden we t te klein en te beperkt. Borger heeft t nodige maar ook niet meer dan dat. Daarom de Qliner naar Groningen genomen. Borger heeft wel wat leuke restaurants, mensen zijn vriendelijk e de prijzen heel redelijk. Je hoeft voor toilletbezoek niet te betalen wat de grotere plaatsen vaak wel doen. Wij kwamen om fijn te wandelen en hunebedcentrum te bekijken. Dat is vanwege t slechte weer niet gelukt. Binnenactiviteiten zijn er amper. Daarom zou ik Borger vooral aanraden in voorjaar/zomer.

Gereisd met partner in december 2018

veel te doen

Linda
    4-9-2017

Voor de tweede keer in Borger op vakantie geweest. Veel te doen in de omgeving. Hunebedden, boomkronenpad, attractiepark Drouwenerzand en kabouterland vlakbij. Allemaal erg leuk met onze jongens van 4 en 6 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Borger scoort een 8,2 uit 10, op basis van 465 reviews