Vakantiehuis

13 reviews over Vakantiehuis Nuuverstee in het Nederlands

Geweldig

Bos,
10-8-2018

We vonden de plek erg mooi.Deels hard/deels gras. Goede sanitaire voorzieningen die erg schoon waren en die je net zo vaak en lang kon gebruiken, dus geen munt inwerp. 2 wascabines die je morgens kon gebruiken om je even wat op te frissen. CP plek ligt wel aan een doorgaande weg wat als je buiten zat wel wat lawaaierig was maar dat neem je op de koop als al het andere super is. Fijne eigenaar.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

In een woord FANTASTISCH

Stevens Gerard,
29-7-2017

Het was een hele mooie camperplaats, alles nieuw, hele mooi plaatsen. Kraaknet sanitair. Heel vriendelijke en behulpzame mensen. ZEKER EEN PLAATS OM TERUG TE KEREN. ALSOOK EEN SCHITTERENDE OMGEVING, WIJ ZIJN ECHTE FIETSERS, HIER IN DRENTHE KAN MEN ZIJN HARTJE OPHALEN.

Gereisd met partner in april 2017

Graag nog een keer

unica
19-9-2016

Geweldige camperplaats, alles is er zeer schoon. De broodjes service is goed geregeld en altijd op tijd. Heerlijke fiets en wandel gelegenheden.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supermooie camperplaatsen

mackgambler
15-8-2015

Echt nette camperplaatsen voor een meer dan nette prijs. Ook zijn er 2 appartementjes te huur. De 9 camperplaatsen zijn zeer net en verzorgd. Ook het sanitair is zeer schoon en in nieuwstaat lijkt het wel!!!!! Met broodjesservice die voor een schappelijke prijs sóchtends rond 9 uur aan het electriciteitspaaltje van de camper worden gehangen. Ligging vlakbij dorp Borger welke echt op loopafstand is,zeer mooie omgeving. Beheerder/eigenaar is een zeer vriendelijke behulpzame man. Hier ziet men ons zeer zeker weer terug met mijn Chevrolet camper.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Grandioos

Willem en Akkie de Boer
26-4-2014

Wij hebben hier nu drie keer in appartement Sien gelogeerd en zeker niet voor de laatste keer. Iedere dag heerlijk warme broodjes, gezellige mensen, lekker rustig plekje en lekker slapen in de bedstee.

Gereisd met partner in april 2014

Grandioos

Denise
18-7-2012

Een midweek verbleven, maar zeer genoten. Bij aankomst vriendelijk begroet en alles werd uitgelegd. Toen ik het niet helemaal goed deed met het draadloos internet kon ik zonder problemen bij de eigenaren aankloppen om hulp te vragen. Mensen zijn er zeer vriendelijk en het is er netjes en schoon. Het bedstee lag heerlijk en de omgeving was prachtig. Het is een plek waar je heerlijk van de rust kunt genieten. Studenten die graag willen feesten kunnen beter ergens anders naartoe gaan, maar andere studenten die, net zoals ik als student zijnde, houden van de natuur en wandelen komen hier helemaal tot hun recht.

Gereisd met partner in augustus 2011

fantastische plek

rowan
18-7-2012

Het is een erg leuk huisje wat erg goed gelegen is. De mensen zijn vriendelijk en helpen je graag met vragen. Ze hebben veel folders en boekjes in de kamer over alles wat te doen is in de buurt. Je kunt gemakkelijk met draadloos internet werken zodat je bijvoorbeeld reizen goed kunt plannen. Ze worden ook niet kwaad als je per ongeluk een broodje in de oven laat verbranden waardoor de kamer blauw staat. Echt een super vakantiehuisje dat ik iedereen aan zou raden

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijke week doorgebracht

cees
7-7-2012

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen. Appartement is voor 2 personen ruim genoeg en van alle gemakken voorzien. Prachtige gastentuin waarvan je van je terras volop kunt genieten. Dorpje Borger is op fiets en zelfs loopafstand. De fietsroutes die we kregen waren ook prachtig. Heerlijk geslapen in de bedstee ! Kortom: we komen beslist weer terug !

Gereisd met partner in juni 2012

Prachtig knus appartement

Maaike
3-7-2011

Wij hebben een weekje gelogeerd in Nuuverstee. Heerlijk geslapen in de bedstee. Het appartement is van alles voorzien en het ontvangst was hartelijk. De eigenaren willen alles voor je doen. Vanaf het terras een heel mooi uitzicht op de tuin, die goed wordt onderhouden. Het dorp Borger is binnen handbereik. Wij hebben in de omgeving lekker kunnen fietsen en ook in het nabijgelegen bos zijn mooie wandelroutes te vinden. Al met al een vakantieadres waar we zeker nog een keertje terug zullen komen.

Gereisd met partner in Mon May 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

uitmuntend

wauters
16-1-2010

wij zijn reeds twee maal daar geweest en het zal zeker onze laatste keer niet zijn. Gewoon heel goed. (verblijf november en december 2009)

Gereisd met partner in januari 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Nuuverstee in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Nuuverstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.