Pension Molenerf

7,3

3 reviews over Pension Molenerf in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Zo zou iedere B&B moeten zijn

Jeroen, 20-4-2012

Borger is mooi! Heerlijk fietsen en daarna lekker even wandelen naar de dichtbij gelegen eettentjes. Het is goed toeven bij Jan en Jannie Rosing aan de Torenlaan. Ik voelde me gelijk een beetje thuis komen!

Erg gehorig, matige kwaliteit

Jan, 10-8-2011

Kleine kamer, afwerking matig, oude handdoeken en dekbedden, slecht kussen, gehorige kamers, gelegen aan een redelijk drukke weg, je moet voor half 10 ontbijten (dat is vroeg voor het weekend!), we voelden ons niet vriendelijk behandeld.

Absoluut duur voor de service en kwaliteit die je krijgt! Voor hetzelfde geld zit je in een mooi en luxe hotel.

Het ligt verder wel gunstig in het dorp. Absoluut mooie omgeving en Borger is een goed uitgangspunt voor vele leuke fietstochten, wandelingen en leuke eettentjes.

Het pension heeft eigen parkeergelegenheid.

leuke B&B

Fam Damen-Halewijn, 26-4-2011

Heel leuk paasweekend gehad, leuke B&B, ook pension, met mooi appartement.

Ook lieve eigenaren, wij voelden ons direct heel welkom, ontbijt was top

plaatsje Borger veel te beleven. lekker veel restaurantjes uitgeprobeerd.

Tip : pannekoeken bij De Deugniet en heerlijke kip bij de Kippenboerderij

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Molenerf in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Molenerf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Molenerf scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.