Camping Minicamping de Zwerfkei

Camping Minicamping de Zwerfkei

9.2Fenomenaal

Nederland, Drenthe, Borger

Op vakantie geweest naar Minicamping de Zwerfkei?

9.2Fenomenaal

21 reviews over Camping Minicamping de Zwerfkei

• 2019
    9Gert Drost07-09-2019

een aanrader

Een spontane ontvangst op een mooie, schone camping. Een geweldige Drentse feestavond met een Traan, wat een geweldig stel kerels. De Seubers doen er alles aan om je verblijf zo comfortabel te laten zijn. Met andere woorden: een aanrader

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sjaak van Breukelen05-08-2019

zoek je rust, eenvoud,ruimte en vriendelijke eigenaren? Dan is dit de plek waar je moet zijn

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Herman en Ria uit Achterveld, Gem. Leusden21-07-2019

Camping zeer aan te bevelen*********** !!

Van 6 tot 20 juli op camping "de Zwerfkei" in Borger gekampeerd . Wij hebben deze camping * gegeven maar het zouden er nog meer moeten zijn. Zeer gastvrij echtpaar, vanaf aankomst tot vertrek . Camping heeft fantastische ruime plaatsen; sanitair zeer zeer schoon, (hygiëne 10+) prachtige recreatie ruimte met gezellige zitjes. Met fiets , vanuit de overdekte stalling met oplaadpunten voor -e-fiets, en 's nachts afgesloten is het vanaf de camping naar het dorp Borger 2km. Mooie omgeving met originele Drensche dorpjes om routes te fietsen via knooppunten. Kamperen in Drenthe wordt zeker weer op de Zwerfkei.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Fam. Jelgerhuis15-07-2019

Het was een zeer prettig verblijf in Borger e.o

Wij waren deze zomer enkele weken te gast op de camping "De Zwerfkei" bij de familie Seubers. Wat direct opvalt is de gemoedelijke, ontspannen sfeer. Een camping waar de mogelijkheden aanwezig zijn om het iedereen naar de zin te maken. Daar zijn Henk en Jantje voor ons zeker in geslaagd. Hierin zijn ze uniek! Tegen de gasten die jullie nog willen bezoeken,zou ik zeggen : "laat u verrassen". Het is zeker de moeite waard.

• 9J. Nijholt28-06-2019

Fantastische relaxte camping .

Wij hebben 9 dagen genoten. De camping is super evenals de omgeving. Fietsen, wandelen is hier een ware beleving. De verzorgde camping wordt gerund door een stel prachtige mensen. Wij hebben deze topper boven aan ons lijstje staan en komen zeker terug.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jan Riemer27-06-2019

Bijzonder

Ruim opgezette Camping, met heel vriendelijke Gastvrouw en Heer, zij doen alles om het naar de zin te maken

• 9Corry Ruurs-den Boer25-01-2019

Een gezellige schone camping met goede voorzieningen voor mensen met een handicap. Leuke eigenaren die altijd voor je klaarstaan .

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    10Dick en Corrie Roelofsen13-09-2018

De Zwerfkeigoed een dikke 10

Wij zijn hier op zondag 2-9-2018 aangekomen van onze camper reis uit Oostenrijk om 3 dagen te staan . Wij zijn 11-9-2018 weer vertrokken, dus dat waren geen 3 maar 9 dagen. Hoe dat kwam is niet moeilijk te raden. Wat een gezelligheid, stilte, rust en schoonheid van de camping en omgeving . Over de camping is niets anders dan uitmuntend voor alles te melden . Diep respect voor Henk en Jantje wat zij doen en betekenen door hun betrokkenheid en behulpzaamheid voor al hun gasten gasten. Dit was voor ons de eerste keer op deze camping , maar bij gezondheid beslist niet de laatste keer. Bedankt voor deze fijne 9 dagen en tot ziens dan maar.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Henk en Gea Beijert, Texel04-09-2018

Nog maar een paar uur thuis en nu al heimwee.

Wat een gastvrijheid op deze camping. Je voelt je er meteen thuis. Het gaat er allemaal zo gemoedelijk, er is tijd voor een praatje, een lolletje, het beheerderschtpaar heeft het heel goed voor elkaar. Mooie grote groene plaatsen, super schoon sanitair en juist dat laatste vinden wij heel belangrijk. Als wij konden kiezen uit 25 campings rondom Borger dan gingen wij zeker weer naar De Zwerkei. Voor ons was dit wel de eerste maar zeker niet de laatste keer. Henk en Jantje, tot ziens.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Familie Meinders19-08-2018

TOP camping

Wij hebben hier 3 dagen op deze mooie, ruime,schone, vriendelijke camping gestaan. Een camping om nog eens voor terug te komen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018