Géén boekingskosten

Meer camping info

36 Reviews over Minicamping de Zwerfkei

• 10Byande van Andel24-08-2021

Eriba-solist en de Zwerfkei

Als solist ging ik voor het eerst met mijn Eriba-caravan kamperen en kwam ik op deze geweldige camping terecht, waar precies alles is wat ik nodig heb: duidelijkheid, prachtige horizon, puur natuur, proper sanitair, en een super centrifuge ;-)Hartelijk dank nogmaals, voor de welkome gastvrijheid!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Koos Nelemans10-08-2021

Mooie camping in even mooie omgeving

De camping is heel mooi aangelegd, een beetje parkachtig. Vriendelijke, behulpzame beheerders. Prima geschikt als uitvalsbasis voor mooie fietstochten en interessante uitstapjes in de omgeving: kamp Westerbork, Drents Museum, Openluchtmuseum Ellert en Brammert, klooster Ter Apel, vestingstadje Bourtange en meertje 't Nije Hemelriek in Gasselte.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Martijn Colen21-09-2020

Alles wat je wenst op deze camping

Prachtige camping, ruime plaatsen, veel gras en veel fleurige bloemen en planten. Sanitair goed verzorgd, vooral ook in deze tijd van corona. Lekker heet water voor de afwas! Geen gedoe met muntjes voor warm water en douchen. Prima afvalscheiding.

• 10Brouwer19-09-2020

Rustige ruime camping met goede voorzieningen.

Super ruime camping met prima sanitair en vriendelijk gastheer en gastvrouw die overal mee willen helpen. WiFi is prima snap niet wat andere hierover zeuren. Wil je rust en ruimte dan is deze camping een aanrader. Neem wel voldoende stroomkabel mee want er zijn weinig stroomkasten dus je moet vaak grote afstand overbruggen van de caravan naar de stroomkast . Wij komen zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Snitker08-09-2020

Goed verzorgde camping

Een warm welkom, ruime plekken op n verzorgd grasveld. Met alle bloemen op de camping ziet het er zeer verzorgd uit. Toiletgebouw iets gedateerd maar erg schoon. Complimenten voor Jantje. Camping ligt op loop/fietsafstand van Borger. Een minpunt(je) is de WiFi, die zit waarschijnlijk teveel achter de bomen.

• 9wim Nederpel25-08-2020

Grandioos. wat een prachtige lokatie.

Het zag er uitstekend uit. Heel hartelijke ontvangst. Ruime plaatsen je waant je in een park op deze camping. schoon sanitair. Met in deze coronatijd prima voorzorgen wat hygiëne betreft. Ruimvoldoende reinigingsmiddelen. En een prachtige omgeving om te fietsen. Rust ruimte en mooie bossen. Wij komen hier zeker nogmaals terug.

• 10Arnold Wassink24-08-2020

Warm welkom op een fantastische camping.

Het verblijf voldeet ruimschoots aan onze verwachting. De plaatsen zijn heel ruim, toilletten en wasgelegenheid aldoor brandschoon, in verband met Corona waren ontsmettingsmiddelen ruim aanwezig. De camping zag er zeer verzorgt uit en wij waren erg tevreden over ons verblijf van drie weken daar. Dit is voor ons een 10 plus.

• 8Johan20-08-2020

Ruime SVR, een echte boerencamping

Als boerenzoon en boerendochter durven wij wel te zeggen dat we hier op een echte boerencamping waren. Mooi ruim opgezet, hardwerkende en bijzonder gastvrije eigenaren, die er met een eenvoudige inrichting alles aan doen om het hun gasten 110% naar de zin te maken. Rust, ruimte, heerlijk fietsen, mooie dorpjes, bos en ruimte, maar ook zwemplassen en zeer vriendelijke Drenthen zijn de steekwoorden. Kortom; het was heerlijk!

• 10Gerton en Marjan15-08-2020

Geweldige camping, fantastische eigenaren!

Wat hebben we weer genoten bij jullie op de camping, Henk en Jantje! De rust, de ruimte, de omgeving, alles werkte mee om t weer tot een onvergetelijke vakantie te maken. De maatregelen die jullie hadden getroffen ivm de coronavoorschriften waren goed voor elkaar. Door de coronavoorschriften moesten we de mooie rondritten op t landgoed met daarbij de bezielende uitleg van Henk over flora en fauna missen en ook de gezellige feesten die Henk, Jantje, Ellen en Klaas regelmatig organiseerden voor hun gasten. Maar toch kijken we terug op een héérlijke tijd. Dank voor alles fam. Seubers. We komen gráág terug!

• 10Familie Talsma11-08-2020

Een fantastische vakantie met 3 jonge kinderen

Wij hebben genoten van 3 weken op deze camping te staan. De omgeving is magnifiek, je kunt prachtig lopen op het land van de camping-eigenaar. Als je geluk hebt, spot je reeën. Je kan hier helemaal tot rust komen. De plekken zijn ruim en als er wat is kun je áltijd terecht bij de camping-eigenaar, hij helpt je tot het is opgelost en zal je de volgende dag vragen of alles naar wens is. Altijd vriendelijk. Met jonge kinderen (2, 4 en 6 jaar) is het heerlijk. Er is een speeltuin en een grote trampoline en kippen:) De boer en boerin zijn superlief voor kinderen. In de omgeving ook genoeg voor kinderen: Hunebedcity, Drouwenerzand, zwembad op fietsafstand, Staatsbossen, boomkroondpad, Nije Hemelriek... genoeg! Met weemoed vertrekken we weer... Tot de volgende keer boer Henk en boerin Jantje! Graag tot volgend jaar!

• 10Eetgelegenheden

Camping Minicamping de Zwerfkei info