Camping Minicamping de Zwerfkei

CampingWeer vandaag17°11°
Camping Minicamping de Zwerfkei
8,2

7 reviews over Camping Minicamping de Zwerfkei in het Nederlands

Fantastische locatie, wij komen zeker terug ☺

Arie en Dine Berrens
3-6-2018

Supermooi aangelegde camping, ruim opgezet met prachtige struiken, goed onderhouden, dichtbegroeid mooi groen grasveld, schoon sanitair, prima wifi. Gastvrije, vriendelijke eigenaren. Leuke speeltuin voor kinderen met veilige grote trampoline . Recreatieruimte met binnenspeelmogelijkheid. Omgeving met veel leuke wandelroutes, supermarkten en eetgelegenheden in de buurt. Kortom, de zwerfkei is een plek om terug te komen!

Voor ons dit nooit weer

Herman
17-5-2018

We zaten in een zomerhuis en na 2 dagen zat de wc verstopt, en het heeft 2 dagen geduurd voordat het euvel was opgelost maar een dag voor dt we vertrokken zat het weer dicht toen hebben we het maar voor gezien gehouden.

riool zat helemaal dicht gekoekt.

De Heemskerkers
29-9-2017

Wat een heerlijke, super mooie en verzorgde camping,

op een eigen landgoed, waar een wandelroute uitstaat

van 6 km

Zeer gastvrije eigenaren en een prachtige omgeving

om te fietsen Een echte aanrader

Wij gaan zeker nog eens terug

Prachtige camping, echt een park schoon en verzorg

Harm en Reiny vd Meulen
27-8-2017

Zeer vriendelijke eigenaren. camping is zeer schoon en eigenaren zijn zeer behulpzaam

Schitterende camping, prachtige omgeving

Kuiperij
22-8-2017

Voor zowel de Zwerfkei als de Strengen geld, zeer vriendelijke eigenaars en vriendelijk personeel.

Er worden regelmatig rondritjes georganiseerd door landgoed.

Eigenaren leven voor de camping gasten

Geweldige camping

Carla en Rinke
4-5-2017

Ook deze camping koesteren wij evenals de camping van deze mensen hun dochter die er naast ligt. Gastvrije mensen die wij als caravan kampeerders een warm hart toedragen de accommodaties zijn er dik in orde. Ga zo verder. ..wij komen zeker terug

Oude reviews (archief)

Mooie vakantie gehad

T.J.
9-8-2016

Geen moment verveeld, de eigenaar maakt regelmatig een erg leuke informatieve rondrit. Het sanitair is wat gedateerd maar erg schoon. De kinderen hebben zich ook geen moment verveeld, en ook in de omgeving is veel te doen voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Zwerfkei in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Zwerfkei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping de Zwerfkei scoort een 8.19 uit 10 op basis van 7 reviews.