Camping Minicamping de Zwerfkei

Laatste review

De Zwerfkeigoed een dikke 10

Dick en Corrie Roelofsen,
13-9-2018

Wij zijn hier op zondag 2-9-2018 aangekomen van onze camper reis uit Oostenrijk om 3 dagen te staan . Wij zijn 11-9-2018 weer vertrokken, dus dat waren geen 3 maar 9 dagen. Hoe dat kwam is niet moeilijk te raden. Wat een gezelligheid, stilte, rust en schoonheid van de camping en omgeving . Over de camping is niets anders dan uitmuntend voor alles te melden . Diep respect voor Henk en Jantje wat zij doen en betekenen door hun betrokkenheid en behulpzaamheid voor al hun gasten gasten. Dit was voor ons de eerste keer op deze camping , maar bij gezondheid beslist niet de laatste keer.

Bedankt voor deze fijne 9 dagen en tot ziens dan maar.

14 reviews over Camping Minicamping de Zwerfkei in het Nederlands

De Zwerfkeigoed een dikke 10

Dick en Corrie Roelofsen,
13-9-2018

Bedankt voor deze fijne 9 dagen en tot ziens dan maar.

Nog maar een paar uur thuis en nu al heimwee.

Henk en Gea Beijert, Texel,
4-9-2018

Wat een gastvrijheid op deze camping. Je voelt je er meteen thuis. Het gaat er allemaal zo gemoedelijk, er is tijd voor een praatje, een lolletje, het beheerderschtpaar heeft het heel goed voor elkaar. Mooie grote groene plaatsen, super schoon sanitair en juist dat laatste vinden wij heel belangrijk. Als wij konden kiezen uit 25 campings rondom Borger dan gingen wij zeker weer naar De Zwerkei. Voor ons was dit wel de eerste maar zeker niet de laatste keer. Henk en Jantje, tot ziens.

TOP camping

Familie Meinders,
19-8-2018

Wij hebben hier 3 dagen op deze mooie, ruime,schone, vriendelijke camping gestaan. Een camping om nog eens voor terug te komen.

Geweldig/fantastisch!

Gerton en Marjan Haasjes- van der Linde,
6-8-2018

Een fantastische camping met prachtige sta-plaatsen en zéér gastvrije en hartelijke eigenaren die op alle mogelijke manieren proberen het hun gasten naar de zin te maken. Prima schone sanitaire voorzieningen. Kortom een camping waar we met enorm veel plezier naar toe gaan. Dank jullie wel Henk en Jantje! Héél graag tot ziens!

GEWELDIG

Familie Talsma,
4-8-2018

Het is elk jaar weer een FEEST om naar Borger te gaan en op deze camping te staan. We genieten intens en de kinderen niet minder. Ruime plekken en een prachtige paden om te wandelen. Het is verslavend om hier te kamperen. We kunnen niet wachten tot het volgend jaar weer de tijd van het jaar is om naar deze camping te gaan. We gaan maandag weg, en we zijn bang dat we onze kinderen niet mee krijgen. ;) zoals ik al aangaf, verslavend die camping de Zwerfkei. Bedankt boer Henk en boerin Jantje!

Super plekje

Ben & Diny van Rijswijk,
19-7-2018

Mooi parkachtige aangelegde camping met ruime plaatsen. Ondanks het warme weer toch een mooie groene grasmat . Keurig net sanitair . Borger is net om de hoek en de omgeving is erg mooi lekker om te fietsen te wandelen . We komen hier zeker nog een keertje terug.

fantastisch

Doest,
3-7-2018

Een hele mooie gezellige camping met een speeltuintje en een ruimte waar je als het koud is kunt zitten en tv kijken en waar boeken en tijdschriften liggen. Je kan er heel mooie fietsen en wandelen. Kortom een camping waar we zeker nog wel een keer terugkomen en voor de prijs (15 euro) hoef je het niet te laten

Fantastische locatie, wij komen zeker terug ☺

Arie en Dine Berrens,
3-6-2018

Supermooi aangelegde camping, ruim opgezet met prachtige struiken, goed onderhouden, dichtbegroeid mooi groen grasveld, schoon sanitair, prima wifi. Gastvrije, vriendelijke eigenaren. Leuke speeltuin voor kinderen met veilige grote trampoline . Recreatieruimte met binnenspeelmogelijkheid. Omgeving met veel leuke wandelroutes, supermarkten en eetgelegenheden in de buurt. Kortom, de zwerfkei is een plek om terug te komen!

Voor ons dit nooit weer

Herman,
17-5-2018

We zaten in een zomerhuis en na 2 dagen zat de wc verstopt, en het heeft 2 dagen geduurd voordat het euvel was opgelost maar een dag voor dt we vertrokken zat het weer dicht toen hebben we het maar voor gezien gehouden.

riool zat helemaal dicht gekoekt.

De Heemskerkers,
29-9-2017

Wat een heerlijke, super mooie en verzorgde camping,

op een eigen landgoed, waar een wandelroute uitstaat

van 6 km

Zeer gastvrije eigenaren en een prachtige omgeving

om te fietsen Een echte aanrader

Wij gaan zeker nog eens terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping de Zwerfkei in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping de Zwerfkei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.