Camping Minicamping De Strengen

17 reviews over Camping Minicamping De Strengen in het Nederlands

Topcamping!

Jannie en Dave
9-9-2018

Ook deze zomer zijn wij weer naar deze geweldige camping geweest. Het is een prachtig aangelegde en onderhouden camping met ruime plaatsen, schoon en netjes sanitair en niet te vergeten gastvrije eigenaars. Alles aan deze camping is top!

Aanrader

Fam Lutgens
29-8-2018

Camping de Strengen is een ontzettende aanrader. We konden op het laatste moment nog terecht en zijn hartelijk ontvangen. De camping is heerlijk rustig en ruim opgezet. Ook zijn de voorzieningen heel schoon. Je kunt direct vanaf de camping je wandeling of fietstocht beginnen.

Fantastische camping.

Familie Polman
20-8-2018

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie, prettige kennismaking.

Mooie grote plekken, met weids uitzicht.

Netjes en schoon toiletgebouw.

Op naar volgend jaar!

Kim Witte
13-8-2018

Voor het derde jaar op rij een super vakantie gehad. Kinderen vermaken zich prima op de camping. Met vriendjes in de speeltuin en hier en daar buurten bij de buren. Zeer gemoedelijk en gezellig. Alles goed voor elkaar. Veel mogelijkheden in de buurt voor de kinderen. Volgend jaar komen we weer terug!!!

Prima

Albert de Jager
10-8-2018

Boerderij camping de Strengen prima sanitair ,heel erg gastvrij en gemoedelijk fijne ruime plaatsen.

alles was er goed .een geweldige boerencamping van alle gemakken voorzien .de camping licht vlak bij de bossen en bij borger .in de bossen zijn mooi zwemplekken wandelpaden dus een geweldige plek om heen te gaan.de gastvrouw en gast heer zijn erg gastvrij .het kon niet . beter .

Uitrusten in een natuurlijke omgeving

Bert
        10-7-2018

Van aankomst tot vertrek hebben we maar 1 woord, fantastisch

Fantastich.

Ans en Dirk.
        10-5-2018

Leuke ontvangst met koffie en goede uitleg over de camping.

Tijdens ons verblijf werden er nieuwe picnictafels op de velden geplaatst.

Het sanitair is echt superschoon en bij koude lekker verwarmd.

Fantastische mini camping

Fam.Mollema
        18-10-2017

Super schoon sanitair ,mooi met veel bloemen.

En de boerin was heel gastvrij,kregen gelijk een kopje koffie!

een hele mooie rustige camping ruime plaatsen.

meinte en tiny
        30-9-2017

Vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer .Goed en voldoende schoon sanitair. Hier kun je genieten van een opkomende zon, en van een onder gaande zon.(en tussen in van de warmte). Op korte afstand van het leuke winkel centrum van Borger. Wij zijn 7weken geweest en dat doe je alleen als het goed is. Super!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Strengen in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Strengen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.