Camping Minicamping De Strengen

Tonen op kaart

25 reviews over Camping Minicamping De Strengen

• 2019
    10Henny Slingerland28-08-2019

In een woord geweldig wat een fijne mensen

We zijn 1week in een stacaravan geweest het was fantastisch en heel gastvrij

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9wim en frieda17-08-2019

Geweldige camping,Prachtig plaatsen en erg schoon

Een prachtige camping ,mooie grote plekken.En heel schoon sanitair,We werden ontvangen met koffie.Ellen en Klaas jullie zijn erg gastvrij,en willen het de gasten naar hun zin maken.Hopelijk tot volgend jaar.Groeten van Wim en Frieda van veldhuizen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Fam. Swaanen20-07-2019

De mooiste en zuiverste SVR-camping tot nu.

Zeer goed verzorgde en mooie camping met ruime staanplaatsen. De gast-vrouw/heer Ellen en Klaas zijn zeer betrokken en doen hun uiterste best om het hun gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. We hebben er een week gekampeerd tussen de leuke aankleding van de camping en de vele bloemen.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Geenen06-07-2019

"GEWELDIG"

Mini camping met zeer ruime plaatsen, erg schoon en geweldig vriendelijke eigenaren die zeer behulpzaam zijn. De camping ligt ideaal en rustig gelegen nabij Borger en met de fiets kun je hier vandaan heel gemakkelijk de omgeving verkennen. Tevens voor hardlopers ideaal om door de velden en bossen een afwisselend parcour te lopen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10M. van Valen29-06-2019

Uitzonderlijk !!

Prachtige camping met vriendelijke beheerster. Vriendelijk ontvangst en in alle rust wordt het nette en goed onderhouden sanitair getoond. Plaatsen zijn groot en geschikt voor caravans en campers. Het landgoed is groot en je kan er heerlijk wandelen. In de omgeving zijn voldoende fietsmogelijkheden en in de directe omgeving is een mooi bosbad (Hemelriek) Hier kan je heerlijk en veilig zwemmen. Een dikke 10+

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Té Keijzer23-06-2019

Camping-geluk

We kunnen niet anders zeggen dan dit is "Camping-geluk". Prachtige ligging in een zee van rust en schitterende natuur en toch ook de noodzakelijke winkels binnen loopafstand (3km). Een super gastvrouw met haar gezin, waarbij gastvrij en dienstverlening hoog in het vaandel staan. Dit zie en voel je terug in de camping. De camping is gezellig aangekleed en met veel bloeiende planten, sanitair en wasplaats zijn echt superschoon en de campingplekken zijn ruim. We hebben direct voor een weekje in de zomer bijgeboekt en zullen er terugkomen voor een weekendje.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10gerrit pots02-06-2019

Wat er tijdens ons verblijf uit sprong was de vriendelijkheid van Ellen en Klaas, maar vooral de betrokkenheid van beiden en ook de beide dochters. Een prachtige en super schone camping nodigt uit voor opnieuw een verblijf.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Margreet en Tiede06-01-2019

Super

Echt een aanrader hartelijke gastvrouw en gezin. Prachtige omgeving. Schoon sanitair. Zeer verzorgde camping. Dit jaar komen we zeker weer.

Gereisd met partner in april 2018

• 2018
    10Jannie en Dave09-09-2018

Topcamping!

Ook deze zomer zijn wij weer naar deze geweldige camping geweest. Het is een prachtig aangelegde en onderhouden camping met ruime plaatsen, schoon en netjes sanitair en niet te vergeten gastvrije eigenaars. Alles aan deze camping is top!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Fam Lutgens29-08-2018

Aanrader

Camping de Strengen is een ontzettende aanrader. We konden op het laatste moment nog terecht en zijn hartelijk ontvangen. De camping is heerlijk rustig en ruim opgezet. Ook zijn de voorzieningen heel schoon. Je kunt direct vanaf de camping je wandeling of fietstocht beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

0 tips over Camping Minicamping De Strengen

5 vragen over Camping Minicamping De Strengen

• [email protected], 24-07-2018

hond

mag de hond mee en hoeveel kost het om de hond mee te nemen,

• Fam G v d Broek Coevorden, 26-09-2017

volgend jaar zomer

Beste mensen, Hebben jullie ook vakantie huisjes? of bungalow ?

Wij hebben onlangs de caravan weg gedaan. Graag uw reactie!

• Thijs den Exter, 05-05-2017

aankomst op zaterdag 6 mei

Hoe laat mogen we "binnen".?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
    • SchaduwplaatsenAanwezig