Camping Minicamping De Strengen

10 reviews over Camping Minicamping De Strengen in het Nederlands

Fantastich.

Ans en Dirk.
10-5-2018

Leuke ontvangst met koffie en goede uitleg over de camping.

Tijdens ons verblijf werden er nieuwe picnictafels op de velden geplaatst.

Het sanitair is echt superschoon en bij koude lekker verwarmd.

Fantastische mini camping

Fam.Mollema
18-10-2017

Super schoon sanitair ,mooi met veel bloemen.

En de boerin was heel gastvrij,kregen gelijk een kopje koffie!

een hele mooie rustige camping ruime plaatsen.

meinte en tiny
30-9-2017

Vriendelijke en behulpzame gastvrouw/heer .Goed en voldoende schoon sanitair. Hier kun je genieten van een opkomende zon, en van een onder gaande zon.(en tussen in van de warmte). Op korte afstand van het leuke winkel centrum van Borger. Wij zijn 7weken geweest en dat doe je alleen als het goed is. Super!!

Prima camping ligging en een prima sanitair.

Fam; A. de Jager
26-8-2017

Zeer ruime plaatsen, een prima ontvangst door de gast vrouw en gast heer.

Fijne klein schalige camping 25 plaatsen .

Goed onderhouden sanitair.

Ruime vaatwasser plaats.

Kind vriendelijk.

Top camping

Carla en Rinke
4-5-2017

Een heerlijke camping waar we vaak terug keren. Gastvrije mensen die doen wat ze beloven. .kortweg een top camping

Oude reviews (archief)

Camping de strengen Fantastisch

Jan & Tineke
22-5-2016

Camping de strengen is een heerlijke rustige camping er zijn voor de kleintjes wat speelattributen maar ook voor ouderen is het heerlijk om daar te kamperen het sanitair is netjes en schoon , Ellen is gek op bloemen en planten en alles staat er

ook prachtig bij !

Ellen is een zeer goede gastvrouw en altijd even aardig , en als je haar belt dat weet zij over het algemeen gelijk wie er aan de andere kant van de lijn zit !

Het is in een woord gewoon een hele mooie camping en ook haar ouders die er naast zitten met Camping de Zwerfkei is goed te vertoeven gewoon allemaal aardige mensen en je kan ook s,avonds met Ellen haar vader mee op Electrische wagen ik dacht voor 10 personen om de omgeving te verkennen en hij heeft altijd wel wat te vertellen !

fantasties

mooie camping de strengen
24-8-2015

Er is niets te melden over wat er niet goed is ......Het een prachtige camping om te verblijven het is er erg schoon en er staan veel prachtige bloemen .De plekken zijn erg ruim en de gastvrijheid geweldig .dus een echte aanrader .

Geweldige Camping

Jan & Tineke
18-8-2014

De camping is zeer mooi aangelegd de plekken zijn zeer ruim en de gastvrouw Ellen is zeer behulpzaam !!!

Kortom een zeer mooie camping met een zee aan bloemen verzorgt door Ellen

Top camping, voor herhaling vatbaar

DutchNomad
10-6-2014

We hadden in mei 4 dagen bij “de Strengen” met de camper doorgebracht en werden hartelijk door de eigenaresse ontvangen. Alle plaatsen waren ruim van opzet. Aan de aankleding van de camping is veel aandacht besteed. Op iedere hoek, van het woonhuis, toiletgebouw, afwasgedeelte tot de fietsenstalling staan bloeiende planten en baskets. Voor de kleintjes zijn speeltoestellen aanwezig. Het toiletgebouw is zeer schoon. Een opvallend detail is bij binnenkomst dat er een automatische luchtverfrisser aanwezig is. Ook waren wij door de vader van de eigenaresse uitgenodigd voor een ritje met de huifkar over het landgoed en aangekomen op camping “de Zwerfkei” van haar vader werd door een fotograaf een foto genomen, waar we op de kiek werden gezet voor de nieuwe folder. Dit was een leuke bijkomstigheid. Jammer dat wij maar 4 dagen op “de Strengen” konden blijven. Wij hebben besloten om meer naar “de Strengen” te gaan en kunnen niets anders zeggen : COMPLIMENTEN EN EEN DIKKE PLUIM.

Deze mini camping is voor jonge gezinnen met kleine kinderen ideaal.

En voor ouderen prima vertoeven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Strengen in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Strengen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping De Strengen scoort een 9.7 uit 10 op basis van 10 reviews.