Vakantiehuis Lunsberger

Vakantiehuis Lunsberger

Vakantiehuis

Onvoldoende

1 review over Vakantiehuis Lunsberger in het Nederlands

Vieze boel en geluidsoverlast.

Rian Kroese
13-4-2017

De verhouding prijs-kwaliteit is slecht. Het serVies was vies. Uit de koffiepot kwam na het spoelen zwarte aanslag. De koffie, was over de houdbaarheidsdatum heen. De vaatwasblokjes die we kregen waren opgezwollen en verspocht. Het handvat van de vaatwasser was er af. Het huisje stond naast een weg. 's Nachts was er geluidsoverlast van het verkeer. De sloten van het raam van de badkamer kregen we moeizaam open/dicht.Geen gescheiden afval. Achter het huis was een metalen schrikdraad hek, dat door de grijze kleur niet opviel. Aan de overkant van de straat is een goedkoper alternatief: een vakantiewoning van Roompot! Nadat we met Buitenleven over onze ervaringen hadden gesproken, werd ons verteld dat ze van de geluidsoverlast melding zouden maken op hun site voor de toekomstige bezoekers, maar dit staat er tot op heden nog niet op.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• AdresRolderstraat 14 9531 TC(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Lunsberger in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Lunsberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.