Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Hunebedstee

Plaats als eerst een review!

1 review over Bed and Breakfast Hunebedstee

Super!

Lia,
24-4-2019

Compleet huisje, met fijn privé terras met verstelbare stoelen, privé parkeergelegenheid bij de BenB kleine keuken maar ruim voldoende, twee kookplaatjes om iets kleins op klaar te maken, magnetron, waterkoker, Nespresso apparaat, filterkoffiezetapparaat, koelkast. Fijne badkamer met heerlijke douche, veel opbergruimte voor kleding, boodschappen en toiletspullen. Föhn aanwezig, voldoende handdoeken. Fijn bed, gezellig zitje in de huiskamer met bank en losse stoel, tv, WiFi. Mooie fietsomgeving, op loopafstand verschillende restaurants en winkels. Meegebrachte fietsten kunnen in een schuurtje naast de BenB daar is ook een stopcontact. Super vriendelijke gastheer en gastvrouw die je het echt naar je zin proberen te maken. Oja, en het is er schoon! Wij zijn er 5 nachten geweest, we hebben genoten van de BenB en omgeving. Leuk om te weten dat 100 meter verder dan de BenB het grootste hunebed van Nederland staat.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hunebedstee in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hunebedstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.