Vakantiehuis De Hunzevallei

Vakantiehuis De Hunzevallei

Vakantiehuis
7,8

5 reviews over Vakantiehuis De Hunzevallei in het Nederlands

Geweldig park. Jammer van de horecaprijzen

c. lavell
27-3-2012

Van een midweekboeking op het Roompotpark Hunzedal hoef je beslist niet arm te worden. Scherpe prijzen, al word je bij Roompot altijd bedrogen door de reserveringskosten. Een midweek in maart kost vanaf 29 Euro. Daar komen altijd 22 Euro reserveringskosten bij. Roompot houd jezelf en je klanten niet voor de gek: een midweek vanaf 51 Euro is nog goedkoop. En presenteer aan je klanten de mogelijkheid om voor 65 Euro enz. de bungalows enz. schoon te maken. Laat het woord 'slechts' 65 Euro weg. 65 Euro is een hoog bedrag voor bijvoorbeeld twee volwassen gasten die nauwelijks vervuilen. Tenslotte zijn de drankprijzen in het restaurant hoog. Dat geldt overigens voor alle restaurants in het land.

Gereisd alleenreizend in maart 2012

mooie en rustige plek

R. B. Rinsma
25-6-2011

chalet lag op een mooie plek. Wel een behoorlijk eind van de receptie af. De bedden waren aan de kleine kant en de slaapkamers met de twee 1-persoonsbedden wat te klein. Woonruimte is prima.

Gereisd met partner in Fri Jun 17 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goed challet met alles wat nodig is.

c.a.s.
28-5-2011

park Hunzendaal in Borger is goed toeven. mooie omgeving, ruim opgezet en je hoeft je op het park zelf niet te vervelen. zeker voor de kinderen is dit ook een prima vakantieverblijf. alles aanwezig wat een prima vakantie kan zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk

Hengelo
5-4-2011

Leuk park met voldoende faciliteiten. Vooral zomers is de speeltuin rond de zwemvijver erg leuk. Daarnaast nog een camping met ruime staanplaatsen. wij hadden type h10a. huisnummer 339. Dit is een zeer ruime woning( voorheen waarschijnlijk 2 woningen geweest waarvan de tussenmuur is weggebroken). Rondom de woning bevindt zich een groot grasveld, waar de kinderen ook heerlijk kunnen spelen. Woning zag er netjes en verzorgd uit. Zwembad ook leuk, alleen het kinderbad was wel erg koud voor jonge kinderen. Ik werk op een reisburo en vond dit echt een leuke accommodatie. Vooral voor een gezin met kinderen, maar ook met een groep vrienden of als stel kun je hier prima terecht omdat er veel leuke uitstapjes in de omgeving zijn.

Gereisd met vrienden in maart 2011

net park

Weber
29-11-2010

We hadden voor 2 personen een 6 persoonshuisje. Dat was erg ruim, maar te klein voor 6 personen. Kachek was niet toerijkend voor de afmeting van de woonkamer. Veel stof onder de bedden.

Gereisd met partner in Mon Nov 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis De Hunzevallei

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Hunzevallei in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Hunzevallei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.