Hotel Bieze

Hotel Bieze
8,4

6 tips over Hotel Bieze

atrompbakker, 8-8-2014
Huur een fiets en trek er op uit. Goed te doen vanuit deze accomodatie.
joop, 29-7-2014
Leuke fietstochten gemaakt gewoon op ons zelf gedaan, naar de hunebedden geweest. Westerbork bezocht best wel emotioneel het was die dag ook erg slecht weer. Naar Gieten geweest daar was alles nog versiert ivm een dorpsfeest.
ldilling, 24-3-2014
Ik weet dat Bieze ook een High tea serveert maar om ook nog even buiten het Hotel te verblijven hadden wij onze High tea gereserveerd bij Lubbelinkhof in Odoorn (vlakbij) Perfecte keus. Sfeervol, op en top verzorgd en echt heerlijk! Odoorn is bovendien een schatiig, sfeervo plaatsje.

We hebben een aantal aanbieders voor Bieze voor je op een rij gezet:

Steph, 18-1-2013
In restaurant "De Deugniet", zo'n 250 m van het hotel, kun je lekkere pannenkoeken eten.
i machielsen, 1-10-2012
leuk naar emmen dierentuin,assen
RolandenLinda, 11-7-2011
Vlakbij het hotel ligt de grootste hunebed van Nederland. Bij deze hunebed is ook het hunebed museum gevestigd. Zeker voor kinderen leuk om dit te zien

We hebben een aantal aanbieders voor Bieze voor je op een rij gezet: