Hotel Bieze

Nederland, Drenthe, Borger

9Fenomenaal

133 reviews over Hotel Bieze

• 9Anneke19-07-2020

Wat een prettig verblijf in hotel Bieze. Vriendelijk personeel, ontbijt en diner waren erg goed. Nette/schone kamer alles was aanwezig. Vind dit hotel een echte aanrader en kom hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Linda03-07-2020

Een heel fijn hotel

Een vierdaags arrangement geboekt. Fijne schone kamer/ badkamer en aparte wc. Standaard kamer ( airco) met balkon of terras . Comfort kamer groter maar geen balkon. Geef het aan als je dat niet wil. Had standaard kamer geboekt met upgrade comfort kamer, wist niet dat deze kamer geen balkon of terras had. Is gelukkig opgelost door hotel. Verder alles heel goed. Ontbijt heerlijk en voldoende en had diner, voorgerecht, hoofdgerecht keuze uit vlees of vis, daarna een nagerecht. Helemaal top. Ligging perfect toch rustig en gezellig bij de winkels. Zou er absoluut nog een keer terug gaan. Let op elektrisch fiets verhuur ruim van te voren aanvragen. Wij hadden pech, maar toch heerlijk gefietst op een gewone fiets. Dit alles is echt een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Fam. Van Breda06-06-2020

Voortreffelijk!

Wij hadden een fiets- en genietarrangement geboekt. Voortreffelijk wat een verwennerij. Twee nachten geweest met 2x heerlijk 3 gangendiner, 1x een lunch van de kaart alsmede een welkomstdrankje met bitterballen. Het ontbijt werd op de kamer genuttigd ivm Corona. Kamer heel schoon en ontzettend hardwerkende vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Bert Stam23-05-2020

fantastisch

Een fantastisch kleinschalig hotel, wij verbleven hier 2 nachten. De kamers zagen er spic en span uit, helemaal niets op aan te merken. De prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. We hadden er 2 x een ontbijt erbij, welke door de coronamaatregels op een afgesproken tijd werd neergezet voor de kamerdeur, was ruim voldoende en goed van kwaliteit. Ook hadden we een driegangenmenu op de eerste avond. Dit was in één woord fantastisch, veel en van hoogstaande kwaliteit. We hebben in hotel Bieze een fantastisch verblijf gehad, en is echt een aanrader om hier te boeken. Het zou zo goed zijn om de hoteleigenaar te helpen om deze lastige tijd door te komen, en voor dit hotel te kiezen in de prachtige provincie Drenthe.

Gereisd met partner in mei 2020

• 10Fam. Oude Rengerink02-01-2020

Geweldig

Wij hebben de kerst hier al voor de tweede keer gevierd. Een zeer goede keuken.Heerlijke diners. Ontbijt aan tafel. Vriendelijk personeel en ruime kamer. Er was een nieuwe verwarming, te regelen met een thermostaat aan de muur. Dat was even zoeken als je het niet weet. Maar eenmaal gevonden heerlijk warm. Dus voor iedereen die de kamer te koud vond, die hebben niet de juiste knop gevonden. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Fam drie dochters23-02-2019

Vriendelijk en gastvrij personeel. Perfecte familiekamer: 2 slaapkamers, 2 badkamers, 1 zitkamer. Ontbijt en diner smakelijk en goed verzorgd. Kinderen waren ook erg enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    6W faydherbe18-11-2018

Niet voor herhaling

Kamer is goed alleen niet warm te krijgen geboekt met gift for you meschien zit daar het verschil in ontbijt goed maar niet overdreven veel vinden buffet leuker .en bij het weggaan niemand gezien vinden wij niet netjes .

Gereisd met partner in november 2018

• 9Wijnen14-08-2018

fantastisch komen zeker nog een keertje terug

perfect Hotel Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Janjo de jong22-05-2018

Topper!

Geweldig hotel met prima ontbijt, met auto en/of fiets met gratis parkeren! schoon,fris en top bediening! Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Wim van Es13-05-2018

Top Gastvrijheid in Borger tegen uitstekende prijs

In 2016 logeerden wij reeds een aantal dagen in het toen pas geopende hotel-restaurant Bieze. Waren wij toen al uitermate tevreden over het hotel en de keuken na ons recente bezoek is dit alleen maar gegroeid. Het is duidelijk dat de eigenaren hun draai hebben gevonden en samen met hun crew de gasten helemaal "In de watten" leggen. Het is duidelijk merkbaar dat de eigenaren de filosofie van klantgerichtheid goed op hun personeel hebben overgebracht. Onlangs is het restaurant vernieuwd en wordt dit onder de naam "Vlint 21" prominenter onder de aandacht van de gasten in Borger gebracht. Ben je gast in het hotel dan hoef je beslist "Niet de deur uit", om tegen een prima prijs, uitstekend te eten. Als fervente fietsliefhebbers is Borger een centrale plek om diverse mooie routes te fietsen direct vanaf het hotel. Een mooie nieuwe stalling voor fietsen, inclusief voldoende ruime oplaad mogelijkheden voor e-Bikes, is naast gratis parkeren onderdeel van de service. Dus zoekt u een perfecte lokatie om Drenthe te verkennen dan is dit uw plek !!

Gereisd met partner in mei 2018

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen