Hotel Bieze

126 reviews over Hotel Bieze in het Nederlands

Niet voor herhaling

W faydherbe,
18-11-2018

Kamer is goed alleen niet warm te krijgen geboekt met gift for you meschien zit daar het verschil in ontbijt goed maar niet overdreven veel vinden buffet leuker .en bij het weggaan niemand gezien vinden wij niet netjes .

fantastisch komen zeker nog een keertje terug

Wijnen,
14-8-2018

perfect Hotel Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader

Topper!

Janjo de jong,
22-5-2018

Geweldig hotel met prima ontbijt, met auto en/of fiets met

gratis parkeren! schoon,fris en top bediening! Aanrader!

Voordeeluitjes.nl

In 2016 logeerden wij reeds een aantal dagen in het toen pas geopende hotel-restaurant Bieze. Waren wij toen al uitermate tevreden over het hotel en de keuken na ons recente bezoek is dit alleen maar gegroeid. Het is duidelijk dat de eigenaren hun draai hebben gevonden en samen met hun crew de gasten helemaal "In de watten" leggen. Het is duidelijk merkbaar dat de eigenaren de filosofie van klantgerichtheid goed op hun personeel hebben overgebracht. Onlangs is het restaurant vernieuwd en wordt dit onder de naam "Vlint 21" prominenter onder de aandacht van de gasten in Borger gebracht. Ben je gast in het hotel dan hoef je beslist "Niet de deur uit", om tegen een prima prijs, uitstekend te eten. Als fervente fietsliefhebbers is Borger een centrale plek om diverse mooie routes te fietsen direct vanaf het hotel. Een mooie nieuwe stalling voor fietsen, inclusief voldoende ruime oplaad mogelijkheden voor e-Bikes, is naast gratis parkeren onderdeel van de service. Dus zoekt u een perfecte lokatie om Drenthe te verkennen dan is dit uw plek !!

Prettig vertoeven in mooie gastvrij hotel.

Arjan en fam,
17-2-2018

Hier 1 nachtje verbleven. Na een vriendelijke incheck naar een prettige nette strakke hotelkamer en lekker ruim (comfortkamer). Het dinner was goed en de bediening vriendelijk. Daarna lekker bij het vuur gezeten.

Het uitgebreide ontbijt werd op een leuke wijze geserveerd en er was ruim voldoende variatie.

Bevelen het aan.

Op zaterdag kan het wel eens rumoerig zijn in de straten, vanwege uitgaanspubliek, verder weinig overlast als je een kamer boven en achterin het hotel hebt. Heel goed ontbijt, ontspannen sfeer en uitstekende bedden.

Heerlijk, we komen zeker terug

Ron,
13-11-2017

Wij hadden een ruime kamer met terras op de begane grond. Kamer heel schoon, uitstekende bedden. Ontbijt was heerlijke verrassing, geserveerd aan de tafel met verse sinaasappelsap. Diner is prima verzorgd en zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Al met al een aanrader!

Om lekker tot rust te komen!

Janny,
31-10-2017

Hotel restaurant Bieze ligt in het centrum van Borger. Een rustig dorpje in een bosrijke omgeving. In het restaurant kun je heerlijk eten of een wijntje drinken bij de brandende haard. De bedden zijn prima.

Hartstikke goed

Fred,
25-9-2017

Prima lokatie. Ruime kamers. Uitstekend inspelen in dieetwensen. Ruime keus bij het diner. Vriendelijk mensen in de bediening. Niets verkeerds.

bijzonder gastvrij

rene,
24-9-2017

buiten gewoon lekker gegeten met top wijntje en vriendelijke bediening

nette kamer met een goed bed

in een woord top tot de volgende keer.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bieze in Borger, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bieze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.