Hotel Biezestersterster

Hotel Info

Meer hotelinfo

128 reviews over Hotel Bieze

• 9Fam drie dochters23-02-2019

Vriendelijk en gastvrij personeel. Perfecte familiekamer: 2 slaapkamers, 2 badkamers, 1 zitkamer. Ontbijt en diner smakelijk en goed verzorgd. Kinderen waren ook erg enthousiast.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 2018
    6W faydherbe18-11-2018

Niet voor herhaling

Kamer is goed alleen niet warm te krijgen geboekt met gift for you meschien zit daar het verschil in ontbijt goed maar niet overdreven veel vinden buffet leuker .en bij het weggaan niemand gezien vinden wij niet netjes .

Gereisd met partner in november 2018

• 9Wijnen14-08-2018

fantastisch komen zeker nog een keertje terug

perfect Hotel Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel zeker een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Janjo de jong22-05-2018

Topper!

Geweldig hotel met prima ontbijt, met auto en/of fiets met gratis parkeren! schoon,fris en top bediening! Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Wim van Es13-05-2018

Top Gastvrijheid in Borger tegen uitstekende prijs

In 2016 logeerden wij reeds een aantal dagen in het toen pas geopende hotel-restaurant Bieze. Waren wij toen al uitermate tevreden over het hotel en de keuken na ons recente bezoek is dit alleen maar gegroeid. Het is duidelijk dat de eigenaren hun draai hebben gevonden en samen met hun crew de gasten helemaal "In de watten" leggen. Het is duidelijk merkbaar dat de eigenaren de filosofie van klantgerichtheid goed op hun personeel hebben overgebracht. Onlangs is het restaurant vernieuwd en wordt dit onder de naam "Vlint 21" prominenter onder de aandacht van de gasten in Borger gebracht. Ben je gast in het hotel dan hoef je beslist "Niet de deur uit", om tegen een prima prijs, uitstekend te eten. Als fervente fietsliefhebbers is Borger een centrale plek om diverse mooie routes te fietsen direct vanaf het hotel. Een mooie nieuwe stalling voor fietsen, inclusief voldoende ruime oplaad mogelijkheden voor e-Bikes, is naast gratis parkeren onderdeel van de service. Dus zoekt u een perfecte lokatie om Drenthe te verkennen dan is dit uw plek !!

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Arjan en fam17-02-2018

Prettig vertoeven in mooie gastvrij hotel.

Hier 1 nachtje verbleven. Na een vriendelijke incheck naar een prettige nette strakke hotelkamer en lekker ruim (comfortkamer). Het dinner was goed en de bediening vriendelijk. Daarna lekker bij het vuur gezeten. Het uitgebreide ontbijt werd op een leuke wijze geserveerd en er was ruim voldoende variatie. Bevelen het aan.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 2017
    8L.Bos26-11-2017

Heel goed hotel, lekker bedden, leuk personeel.

Op zaterdag kan het wel eens rumoerig zijn in de straten, vanwege uitgaanspubliek, verder weinig overlast als je een kamer boven en achterin het hotel hebt. Heel goed ontbijt, ontspannen sfeer en uitstekende bedden.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Ron13-11-2017

Heerlijk, we komen zeker terug

Wij hadden een ruime kamer met terras op de begane grond. Kamer heel schoon, uitstekende bedden. Ontbijt was heerlijke verrassing, geserveerd aan de tafel met verse sinaasappelsap. Diner is prima verzorgd en zeer goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

• 8Janny31-10-2017

Om lekker tot rust te komen!

Hotel restaurant Bieze ligt in het centrum van Borger. Een rustig dorpje in een bosrijke omgeving. In het restaurant kun je heerlijk eten of een wijntje drinken bij de brandende haard. De bedden zijn prima.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Aart-Jan de Haan21-10-2017

Geweldig verblijf.

Wij zijn zelf horeca mensen. Service helemaal super. De kamers zijn prima voor het geld wat je ervoor betaald. Zo gastvrij daar kan menigeen nog aan tippen. Een avond gegeten in het hotel. Het eten voldeed niet aan de verwachting. We wilden dit niet ter plaatse ter discussie stellen. Mixen grill koud en te rauw, vis was op het randje gaar. Ontbijt was top, prijs kwaliteit helemaal in evenwicht. Wij zijn een gezin met twee pubers, prima gehad in dit hotel. Men kent en herkend de mensen, voelt heel persoonlijk.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

6 tips over Hotel Bieze

• ldilling, 24-03-2014

Ik weet dat Bieze ook een High tea serveert maar om ook nog even buiten het Hotel te verblijven hadden wij onze High tea gereserveerd bij Lubbelinkhof in Odoorn (vlakbij) Perfecte keus. Sfeervol, op en top verzorgd en echt heerlijk! Odoorn is bovendien een schatiig, sfeervo plaatsje.

• Steph, 18-01-2013

In restaurant "De Deugniet", zo'n 250 m van het hotel, kun je lekkere pannenkoeken eten.

• i machielsen, 01-10-2012

leuk naar emmen dierentuin,assen

2 vragen over Hotel Bieze

• berkhout, 23-04-2016

wellicht 1 overnachting voor twee personen

wat moet ik hier voor betalen?

• adsl769063-t, 08-02-2014

fohn

Wie kan mij vertellen of er een fohn in de kamer is

agnes, 16-06-2014

Hallo Ja, er is een fohn in de badkamer.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen