Appartement

2 reviews over Appartement Vakantieboerderij Heemskerk in het Nederlands

mooi boederij

Ivar
11-2-2013

ik vind dit mooi boederij we kregen een rondleiding door de stal en we keken door een rampje naar binnen daar zagen we de koeien die werden gemolken en toen werd er ook nog een kalfje geboren alleen dee het internet niet goed maar dat zij de eigenaar al dat het internet slecht was

Gereisd Met vrienden in november 2012

Leuk boerderij maar niet voor stellen.

mirjam
18-6-2012

Huisje ligt in prachtig omgeving naast het bos. Ik vond alleen slaapkamer indeling van huis raar. Er waren 5 slaapkamers. Maar 1 kamer was door loop kamer. Niet echt prettig als iedereen door heen moet. Er waren 2 slaapkamers met 2 persoon bedden. Rest van stelletjes moest op stapelbed. Dus ik vind meer geschikt voor kinderen of jeugd. Je kan dit ook wel jeugdherberg noemen. Dit is geboekt via touroperator. Er zou ook sauna zij. Zat er niet bij. Verder was huisje prima had afwasmachine,badkamer met bad en douche. Alleen door dat je dit met 10 man moet delen, en slaapkamer erg klein was vind ik gewoon dat wij de veel hebben betaald.480 euro en nog anderen kosten er naast vind ik veel voor weekend. Ik denk als je met jeugd komt of alleen met gezin is dit prima. Anders kun je beter hotel boeken of ander huisje. Voor 4 stellen is dit waardeloos.Tot slot kom niet met rolstoel! Niet alles is gelijjk vloer. Ik struikelde over drempels bij de badkamer. Ik zou zeggen ga voor de omgeving!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Vakantieboerderij Heemskerk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vakantieboerderij Heemskerk in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vakantieboerderij Heemskerk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.