Camping Minicamping Vorrelveen

Camping Minicamping Vorrelveen
9,4

166 reviews over Camping Minicamping Vorrelveen in het Nederlands

Camping voldoet aan alle wensen (en meer)!

Janniek & Roel
5-8-2018

In de zomervakantie een week gekampeerd op camping Vorrelveen, een rustige en sfeervolle camping. Het verblijf is ons (meer dan) uitstekend bevallen. Ruime plekken, een keurig en schoon sanitairgebouw, een kampvuurplek en elke ochtend verse broodjes. Daarnaast zijn er veel faciliteiten voor kinderen. Kortom, een uitstekende uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. Verschillende bos- en heidegebieden liggen op fietsafstand.

Een absolute aanrader voor iedereen die in deze omgeving wil verblijven!

Wij danken John en Bianca voor hun gastvrijheid en betrokkenheid!

Charme in alle opzichten

Fam. R de Vries
5-7-2018

Wat moeten we nog toevoegen, alles is gezegd. In één woord fantastisch. John/Bianca het was heerlijk, wat zijn jullie gastvrij en ongedwongen. Wij voelden ons heerlijk bij jullie.

Fantastisch!

Familie Groot
12-5-2018

Superfijne week gehad bij John en Bianca op camping Vorrelveen. Het weer werkte ook mee, goede plek voor de tent. Camping is mooi aangelegd, veel verschillende bomen en struiken. Prachtige kruidentuin waar je als gast gebruik van kunt maken. Heerlijke pizza's, superleuk kampvuur voor de kinderen met broodjesbakken of pannenkoeken. De kinderen konden zich prima vermaken met de speeltuin en de skelters. Gewoon een toplocatie, aanrader voor iedereen.

Nooit meer naar huis!

Manon
6-5-2018

Fijnste plek in Drente, dikke aanrader! Mooie plek, supermooi en schoon huisje, enorm gastvrije eigenaren, gave speeltuin... Absoluut voor herhaling vatbaar!

Nooit meer Niet! Dud: komend najaar weer !!

Marc B Waltman
5-5-2018

Goede voornamelijk vriendelijke service, hele gave vakantiewoningen met smaak ingericht! Voelt als thuiskomen !!!!

Erg goed huis en prettige gastvrije eigenaren

Theo Blom
27-12-2017

Gelogeerd in 1 van de chalets.

Mooi huis, erg goed verzorgd.

Bedden opgemaakt bij aankomst en handdoeken aanwezig.

Service van warm en vers brood, een vuurschaal en een klein winkeltje is prettig. Voor kinderen was de kabelbaan en de buitenruimte fijn.

Locatie van het huisje is in de buurt van mooie heide en bos gebieden.

Bedankt voor de gastvrijheid.

Een mini vakantie.

Michel en Ellen
29-10-2017

Gelogeerd in een van de drie nieuwe chalets. Zeer compleet, schoon, van alle gemakken voorzien en veel aandacht voor details. Heerlijk rustige, natuurlijke omgeving.

John en Bianca bijzonder gastvrij, vriendelijk en betrokken.

De broodjes en Pizza's zijn heerlijk en aan te raden.

Geen negatief punt te bedenken.....

Meer dan goed!

Wim & Karen
6-10-2017

Ontzettende fijne camping, mooi gelegen, de gastvrouw en gastheer Bianca en John waren zeer attent en gastvrij. John bezorgde ons een mooie (droge) staanplaats waar wij onze nieuwe vouwwagen uit konden proberen. En ja dat het de hele week geregend heeft kunnen wij hun niet aanrekenen. Wij gaan denk ik nog eens terug met de kleinkinderen. De ouders kunnen dan in een van de drie mooie chalets verblijven.

Topcamping op onverwachte locatie midden in Drenth

Familie Ligthart
4-10-2017

Een heerlijke kleine charmante camping. De charme zit niet alleen in de verzorging van de plaatsen en de keurige toiletgelegenheid. Het zit voornamelijk in de mensen die het runnen. De passie straalt van John en Bianca af van het iedere ochtend broodbakken tot aan het grasmaaien aan toe.

De kinderen worden op handen gedragen en kunnen op de camping alle kanten op met de skelters, de speeltuin met kabelbaan, maar ook tijdens de kampvuren met pannenkoeken, poffertjes of popcorn.

Groot voordeel van de camping is dat je alle kanten op kan in Drenthe. Je zit heel snel op het dwingelderveld, maar ook in het Drents-Friese Wold of De Hondsrug. Al het mooie van de provincie is dus binnen handbereik!

Een feest om hier te zijn geweest!

Geweldig

Dinie Keijsers
27-8-2017

Het is een mooie, kleine camping. Alles is goed verzorgd, nette sanitair, mooi campingveld. Midden op het veld een overkapping waar een kampvuurtje gehouden kan worden. Voor de kinderen is er een speelveldje met trampoline, kabelbaan en een speelhuisje. Ook zijn er skelters aanwezig voor de kinderen.

Iedere dag verse broodjes en op bestelling eigengemaakt pizza's. In de winkel is ook heerlijke eigengemaakte jam te krijgen. Achter op de camping staan een paar bankjes waarop je van het weidse uitzicht kunt genieten, heel mooi als de zon ondergaat.

John en Bianca zijn heel gastvrij en organiseren af en toe wat leuks voor de gasten.

Kortom, een geweldige, goed verzorgde camping voor mensen die niet van grote vakantieparken houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Vorrelveen in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Vorrelveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Vorrelveen scoort een 9.36 uit 10 op basis van 166 reviews.