Camping Minicamping Vorrelveen

• 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

206 reviews over Camping Minicamping Vorrelveen

• 9Rien en Irene20-09-2020

Een aanrader, teveel redenen om terug te komen

Super gastvriendelijk, schoon, goed onderhouden. We waren hier en hebben genoten van de camping en de omgeving. Moesten helaas wegen familie omstandigheden eerder vertrekken maar komen zeker een keer terug

Gereisd met partner in september 2020

• 9Ellen de Jong Vonk, Dongen26-08-2020

heerlijk, rustig, huiselijk, warm, genoten!

Wat hebben we ontzettend genoten van ruim 2 weken op deze heerlijke camping! Wat voelde het als een warm bad, heerlijk huiselijk en een fijn contact met de eigenaren Bianca en John, die dit vol passie doen, heerlijk om te zien :) Alles om het de gasten naar de zin te maken! zowel voor jong als oud! Onze kinderen van 3, 7, en 9 hebben zich kostelijk vermaakt! we hadden dit niet gedacht bij het boeken van een 'boerencamping'! zeker voor herhaling vatbaar! Niets voor niets charme camping Vorrelveen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Ronald & Atie19-08-2020

Camping met veel persoonlijke aandacht.

We zijn er een week geweest en hebben het zeer naar onze zin gehad. Mooie camping, schoon sanitair, warme broodjes 's ochtends en pizza's van Biaca 's avonds. Uitstekend geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Zeker een plekje om nog eens terug te komen (ook zonder kinderen is het er goed vertoeven)!

• 10Familie Ligthart17-08-2020

Uniek stekje met alle voorzieningen in het klein

Dit jaar hebben we voor de derde keer gelogeerd op Camping Vorrelveen. En het verveelt hier nooit. De gastvrijheid van John en Bianca is onmetelijk en elke keer verrassen ze weer met iets nieuws.

Uiteraard zijn de kampvuur-avondjes uniek. Het verse brood elke ochtend en de zelfgemaakte pizza’s niet te missen. Dit jaar vulden ze dat aan met verse zuivel van Zuivelboerderij Bolhuis, een bevriende boerderij in de buurt.

Dit allemaal op een camping die rust uitstraalt èn rustig is met schoon sanitair (ondanks maximale bezetting in Corona-tijd), super kindvriendelijk en altijd op zoek naar nog meer gastvrijheid. Daarnaast ligt de camping zeer centraal waardoor de leukste uitjes in Drenthe voor jong en oud op een relatief kleine afstand te vinden zijn.

Dank John en Bianca voor een topsluiter van onze vakantie in een vreemd en eigenaardig jaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 10Severine Tompot17-08-2020

Fantastische vakantie gehad!

Een mooie en gezellig Camping. Fijne voorzieningen. Eigenaren doen echt hun best. Mooi landelijk en rustig. Fijne omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Rinus15-08-2020

Zeker voor herhaling vatbaar

Kleinschalig, maar uitstekend verzorgd. Ideaal ook voor kinderen. Bianca en John doen het perfect.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Milly van Nftrik15-08-2020

weer een fantastische week gehad in Drenthe

Voor de derde maal bezochten wij dit jaar minicamping Vorrelveen. Het kleinschalige spreekt ons erg aan en de gezellige sfeer. Evenals de gastvrijheid en betrokkenheid van de eigenaren John en Bianca. Niet te vergeten het schone sanitair, mooie plaatsen en de overheerlijke broodjes en pizza's. Deze laatste worden zelfs persoonlijk op warme borden bij je caravan bezorgd. Wat een service! Wij hebben geen kinderen, maar mocht je die wel hebben, ook deze komen aan hun trekken door de skelters en andere speelattributen. Een paar keer per week nodigt John iedereen uit voor een gezellig samenzijn onder de overkapping op het veld. Hij begint de avond om voor de kinderen pannenkoekjes of iets anders te bakken en daarna wordt er voor de volwassenen "pruttelkoffie" gemaakt. Hier ontstaan de leukste gesprekken. In de omgeving zijn mooie fietstochten te maken. De camping ligt wel wat verder van het centrum af (± 6km). John en Bianca bedankt.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Ben en Ria Menting12-08-2020

Kindvriendelijk vakantieparadijsje

Het is een kleine camping op het Drentse platteland. Voor kinderen tot ca. 10 jaar is het erg leuk. Er is veel ruimte en speelmateriaal. De sfeer is gemoedelijk en ontspannen. De camping is fantastisch aangelegd en wordt netjes onderhouden. John en Bianca zijn gastvrije en behulpzame mensen. Een minpuntje: de vuilniscontainers waren soms erg vol.

• 10van Liempd07-08-2020

Een camping om weer terug te komen!

Wat een Leuke camping. Het contact vooraf was al goed over ons plekje, aangezien wij een autotent hebben en het een autovrije camping is. Prachtig grote plek hadden we, genoten van het uitzicht en van de rust. Schoon sanitair! Ik had een ontbijt erbij geboekt, dat was ook super geregeld en erg lekker. We komen hier zeker nog een x terug!

• 9Guus Vinke03-08-2020

........ niet verder lezen !

Er was maar een minpuntje: dat we maar 1 week geboekt hadden !! Geweldig leuke en mooie camping. Aandacht voor iedereen en een afhandeling die we nog nooit hebben meegemaakt. Top ! Of we hier weer terug komen? Geen twijfel mogelijk ! Gaan we em aanraden? Echt niet ! Als we dat gaan doen is er volgend jaar geen plaats voor ons !

Gereisd met partner in juli 2020

Camping Minicamping Vorrelveen info