Camping Minicamping Vorrelveen

176 reviews over Camping Minicamping Vorrelveen in het Nederlands

Top Tip

Mevr. Bouma,
23-9-2018

De prachtige ligging tussen de landerijen maar het gezellige van een boerenerf en bomen voor beschutting was een prachtige start van de reis.

De eigenaren kwamen meteen begroeten en maken de tijd om ons wegwijs te maken in het gehuurde huisje. Ook werd er koffie en thee voor ons naar het huisje gebracht en de kinderen kregen limonade, zo konden we eerst genieten en rustig settelen in de accommodatie. Omdat het heel warm was was er zelfs een zwembad voor alle gasten op het terrein gezet.

We merkten meteen dat alle faciliteiten gericht waren op wat gasten zouden willen en van goede kwaliteit. Ook het winkeltje en de open kruidentuin waren geweldig. De aandacht en speelgoed voor de kinderen maakt het geheel af.

Je merkt dat hier voor de gasten gezorgd wordt en feedback wordt meegenomen.

En de pizza’s die zelf worden gemaakt!! Wat een aanrader voor een gezellige zorgeloze avond!

De 3 R's : Rust, Ruimte en Relax

fam Jansen,
16-9-2018

Sfeervolle ,mooie groene camping ; ruime plaatsen; prima sanitair. Eigenaren tonen zich uitstekende klantgerichte ondernemers. Broodjes- en pizzaservice van voortreffelijk kwaliteit!

Echt tot rust komen!

Marga en Bart,
15-9-2018

Heerlijk rustig met een ongedwongen sfeer.

een plek om zeker nog eens terug te komen.

Fam. Leene,
12-9-2018

Wij hebben er een week gekampeerd en onze ervaring is erg positief. Vriendelijke eigenaars , ruime plaatsen, verzorgd sanitair, een "huiskamer"met de krant, verschillende spellen, een koelkast indien gewenst, elke dag vers brood, een rustige en prachtige omgeving.

Heerlijke, kleine camping

Mevr. Hofman,
12-9-2018

We verbleven in één van de houten chalets. De chalets zijn mooi, netjes en schoon. Het was er zelfs koeler binnen dan in ons eigen huis. En dat bij ruim 30 graden. Onze dochter van 2,5 vond het erg leuk om in de speeltuin te spelen met zandbak en glijbaan. Ook gingen we dagelijks naar het Blauwe Meer, wat maar 5 minuten rijden was. Lekker spelen in het zand en even zwemmen.

Iedere ochtend verse broodjes gehaald. Het kleinschalige van deze camping sprak ons erg aan. Je voelt je geen nummer, maar er is persoonlijke aandacht en de eigenaren denken graag met je mee.

Wij zouden zeker nog een keer terugkomen.

Annita,
12-9-2018

Alles was prima verzorgd, zowel camping als sanitair. Aardige eigenaren.

Geen minpunten.

Voor herhaling vatbaar

R Gaffel,
8-9-2018

Alles op de camping is schoon en netjes. John en Bianca zijn vriendelijke eigenaren. Heerlijke eigen gemaakte pizza’s. Camping is een aanrader.

aanrader!!

A. Hofs-Behet,
7-9-2018

fijne camping met ruime plaats en voor je kampeerverblijf. een paar keer per week 's avonds kampvuur met iets lekkers voor de kinderen en koffie.

lekker rustig en vriendelijke, behulpzame eigenaren

Super vakantie gehad

Ellen,
6-9-2018

Leuke camping, vriendelijke eigenaren en regelmatig een gezellig kampvuur. Met speeltoestellen en skelters een leuke camping voor jonge kinderen.

Rust! Goed verzorgd!

Linda wellinga,
6-9-2018

Als je van een goed verzorgde, schone, net onderhouden en gemoedelijke camping houdt dan ben je hier op het juiste adres. Vriendelijk en persoonlijk contact, niets is teveel. Overal is aan gedacht op deze camping van de sanitaire voorziening tot de mogelijkheid om een lekkere maaltijd tot in je tent/caravan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Vorrelveen in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Vorrelveen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.