Camping Minicamping Vorrelveen

191 reviews over Camping Minicamping Vorrelveen

• 2019
    9Marjan14-09-2019

Fijne camping! Aanrader!

In de zomervakantie hebben wij 2 weken een chaletje gehuurd op deze camping. Er wordt met veel zorg aan en op deze camping gewerkt! Dat zie je in alles terug! Gemoedelijk, sfeervol! Hele toegankelijke eigenaren die heel fijn meedenken en voor je klaar staan! We waren verrast over de vele mogelijkheden in de omgeving! Heerlijk spelen op de camping voor de kids! We hadden nog wel een week willen blijven!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Ingrid18-08-2019

Fijne plek zeker ook met kinderen!

Ik ben hier met mijn man en 2 kinderen (van 3 en 5 jaar) met Pinksteren in een chalet geweest. Erg mooie plek, mooi chalet met vrij uitzicht. De kinderen hebben heerlijk gespeeld met alle skelters en in de leuke speeltuin. Erg gastvrije mensen en denken mee met problemen. Zeker een plek waar we nog eens zullen komen! Aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Roel en Dorien18-08-2019

WAUW👍

Waar zal ik beginnen. Deze camping is mooi,rustig,kindvriendelijk,gastvrij. Kortom Bianca en John zijn geweldige mensen met een hart van goud. Komen hier al zeker 3 jaar voor een week of zomaar een weekend, meerdere keren per jaar. Ik zou zeggen kom en ervaar het zelf. De ambassadeurs😊

Gereisd met partner in april 2019

• 10Sipke en Marjan17-08-2019

Een zeer kindvriendelijke camping waar voor de kinderen een ruim aangelegde speeltuin is en skelters om mee te spelen. Het sanitair is zeer schoon . Ook wordt er een paar keer per week een kampvuur georganiseerd ,waar voor de kinderen iets lekkers wordt gemaakt en voor de ouderen pruttelkoffie boven het vuur wordt gemaakt. Ook de eigen gemaakte pizza's smaken heerlijk. Kortom een echte aanrader!!! John en Bianca bedankt. Oant sjen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Lalkens15-07-2019

Heerlijke kindvriendelijke camping.

Heerlijke, niet al te grote camping. Alles aanwezig om een vakantie door te komen. Sanitair schoon, daarnaast een gezellige huiskamer met boeken en speelgoed. Terrein is ruim opgezet. Speeltuin voor de kinderen. Een aantal goed onderhouden skelters. Bianca bakt op verzoek heerlijke pizza's! Daarnaast zijn er broodjes te bestellen en ijsjes te krijgen in de huiskamer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Marijke Groen29-06-2019

fantastisch!

Een perfecte camping met enthousiaste beheerders. Mooie locatie midden in het boerenland. ruime kampeerplaatsen en uitstekende voorzieningen. Ik heb hier genoten en omdat ik een tent heb mocht ik gebruik maken van een koelkast. In de omgeving veel wandelmogelijkheden. Ook mijn hond was welkom.

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Tiemersma29-06-2019

Zeker nog eens, of twees, of dries of.....

Prachtig aangelegde camping met ruime plaatsen tussen de weilanden. Voor ons dichtbij huis maar zeker voor herhaling vatbaar. Zeer gastvrij ontvangen. Tijdens het opzetten van onze vouwwagen verrast met een heerlijke kop koffie. Schoon sanitair, speelmogelijkheden voor kinderen en midden op het terrein de mogelijkheid om onder een overkapping te kokkerellen. Een verwarmde, gezellige huiskamer met veel boeken. Een winkeltje met streekgerechten en "vergeten" boodschappen en broodjes service. Een kruidentuin waar je zelf kruiden mag plukken en niet vergeten een heerlijke pizza te bestellen die de beheerder zelf bakt. O ja, ook nog top WiFi ontvangst.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Joost Verheus14-06-2019

Zeer fijn!

Niet verder vertellen! Heerlijke plek om kampeervakantie af te sluiten. Gewoon heel goed en daarbij ook nog eens superverzorgd in de details!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Fam. Hofland02-06-2019

Geweldig

Super camping, eigenaren zeer vriendelijk en behulpzaam, overal wordt een oplossing voor bedacht. Ontvangst met koffie. Schoon sanitair, ruimte om te lezen met veel boeken/tijdschriften. Landelijk en rustig gelegen. Zeer zeker de pizza proberen, wordt bij de caravan bezorgd. Voor ons in het vroege voorjaar een geweldige camping om te verblijven.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Irovana Geuze29-05-2019

Prima

Gezellige en gemoedelijke, prachtig gelegen schone camping met fijne eigenaren

Gereisd met partner in mei 2019

13 tips over Camping Minicamping Vorrelveen

• Rutger, 06-05-2014

Elke ochtend vers warm rustiek brood.

• Aletta, 29-05-2012

Leuke omgeving om er met de fiets op uit te gaan en vlakbij ligt Het Blauwe Meer, heerlijk om te wandelen en te zwemmen.

• chris pronk, 24-08-2013

probeer de groente lasagne en de heerlijke pizza's van Bianca!

1 vraag over Camping Minicamping Vorrelveen

• C.Zonneveld, 03-06-2019

Plaats

Waar kan ik de plattegrond van de camping vinden?

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig