Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°6°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie De Koekoeksklok voor je op een rij gezet:

65 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in het Nederlands

Comfortable, gezellig en gastvrij

Leontine Onderwater, 14-12-2017

Het huis was heel comfortabel en gezellig. De ontvangst was goed en de eigenaren super aardig en behulpzaam. Mathilde en Johan stonden meteen voor ons klaar toen er een ongelukje was gebeurd met oma. Ze hebben ons echt heel fijn geholpen. Verder waren de slaapkamers groot en comfortabel. Het sanitair was schoon, goed en de meeste slaapkamers hadden een eigen badkamer. De keuken was groot en van alle gemakken voorzien. We waren echt gecharmeerd van het koffiezetapparaat. Het uitzicht was heel mooi en de tuin zag er geweldig uit. Helaas was het heel slecht weer, maar daarom komen we zeker terug met mooi weer zodat we ook gebruik kunnen maken van de tuin! Bedankt Mathilde en Johan, voor het gezellige weekend in jullie mooie accommodatie!

fantastish locatie en zeer vriendelijke beheerder

Gerrit Garretsen Buitenhof, 15-11-2017

Dat de beheerder zeer vriendelijk en heel behulpzaam goede tips heeft voor excursie, en in overleg heel veel mogelijk is een prachtige omgeving

Heerlijke plek met een grote groep!

Aurelia, 27-8-2017

Samen met 4 andere gezinnen en onze 12! kinderen hebben we hier een heerlijk weekend vakantie gevierd. De ruime keuken en eettafel, waar we echt met z'n allen aan konden zitten, zorgden voor een gezellig betrokken sfeer,

De kinderen hebben het erg fijn gevonden in de tuin (met schommel, trampoline, voetbalveldje en zelfs een schuur met tafeltennistafel).

De slaapkamers zijn ruim en hebben bijna allemaal een eigen badkamer, zo luxe! Let wel op; sommige kamers hebben elektrische bedden. Heerlijk natuurlijk, maar voor jonge kinderen niet zo geschikt.

Wat we misten was een ruimere zithoek. Er is boven wel een plekje gemaakt met banken, tv en luie stoel. Maar erg ruim vonden we dat niet. Een alternatief is gewoon blijven zitten aan de eettafel beneden, dat kan even goed.

Leuk dat de eigenaar met tips kwam om in de omgeving te gaan doen. En het buitenspeelgoed + handige koffiezetapparaat viel zeker in de smaak.

geweldige plek voor een familieweekend

W. Donselaar, 14-6-2017

Heerlijk schoon huis met ruim speelveld en grote kamers in een mooie omgeving.

Eigenaar is heel aardig en bijzonder gastvrij.

mooie ruime kamers, fantastisch

Jannie, 16-5-2017

de kamers waren ruim op gezet en voorzien van tv en koelkast.

goede bedden.

de woonkamer is niet groot, aangezien wij met 5 cliënten er waren met grote rolstoelen was de ruimte beperkt

T Oud, 5-4-2017

De koekoeksklok ligt op een prachtige locatie ,heeft ruime slaapkamers met een eigen badkamer met toilet.Alles faciliteiten zijn aanwezig.De huiskamer kijkt uit op een weiland waar we hertjes hebben gezien.

Mooie locatie, mooi pand

ten Westeneind, 20-3-2017

Een mooie complete locatie, voorzien van alle gemakken. De grote tafel in de keuken met de mooie grote pui zorgen ervoor dat dat de plek is waar iedereen samenkomt. Alleen bij uitzondering wordt er gebruik gemaakt van de zithoek. De locatie ligt op korte afstand van de snelweg en een uitje naar Groningen of Westerbork is zo gemaakt. Lof voor Mathilde en Johan, zij doen moeite voor hun gasten.

het is hier fantastisch fijne mensen en prachtig

jan en lianne Oostvogels, 7-1-2017

het is er mooi en de mensen zijn heel goed en vriendelijk

Top!

Daniëlle, 17-10-2016

Een ontzettend mooi huis, van alle gemakken voorzien.

We kunnen niets bedenken waar we niet tevreden over zijn, dus van ons tienen.

Fantastische Lokatie

Roel Teurlings, 25-9-2016

Zeer ruime en compleet ingerichte groepsaccommodatie in een mooie en rustige omgeving. Vanuit de zitkamer heb je een weidse blik over de weilanden. Er is een groot terras en een garage om je fietsen neer te zetten. De eigenaren Johan en Mathilde zijn erg loyaal naar hun gasten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok scoort een 9.26 uit 10 op basis van 67 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: