Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok

Vakantiehuis
WebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°4°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie De Koekoeksklok voor je op een rij gezet:

68 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in het Nederlands

Met vrienden

Super genoten, voor herhaling vatbaar.

Fam. Blokhuis
28-6-2018

Met ons gezin, kinderen en kleinkinderen hebben we hier een geweldig weekend gehad. Mijn man heeft beperkingen door de parkinson, maar de kamer en de badkamer waren zeer ruim en schoon en hadden alle aanpassingen voor hem. De ligging is zeer rustig en het uitzicht vanuit de woonkeuken en het terras is prachtig. De kleinkinderen konden zich hier super vermaken op de trampoline, schommel enz.

Prinsenstichting
13-6-2018

Wij zijn hier geweest met een groep van 7 mensen met een beperking die ook rolstoel afhankelijk zijn en 7 begeleiding. Het was top! Alles wat we wilde was mogelijk, er was genoeg ruimte, alles was goed schoon en er was genoeg te doen in de buurt!

Fantastisch, en zeker voor herhaling vatbaar!

Familie Schoemaker
6-6-2018

Wij hebben hier een fantastisch familieweekend gehad. Dit kwam mede door deze luxe, gezellige topaccommodatie en Johan & Mathilde, het zeer gastvrije beheerdersechtpaar. Alle deelnemers vonden het een geweldige accommodatie, en tot nu toe was dit de beste accommodatie.

In eerste instantie zouden wij nog een dagdeel in de omgeving doorbrengen, maar er was voldoende vertier bij en in de accommodatie, waardoor wij het hele weekend op het terrein hebben doorgebracht.

Comfortable, gezellig en gastvrij

Leontine Onderwater
14-12-2017

Het huis was heel comfortabel en gezellig. De ontvangst was goed en de eigenaren super aardig en behulpzaam. Mathilde en Johan stonden meteen voor ons klaar toen er een ongelukje was gebeurd met oma. Ze hebben ons echt heel fijn geholpen. Verder waren de slaapkamers groot en comfortabel. Het sanitair was schoon, goed en de meeste slaapkamers hadden een eigen badkamer. De keuken was groot en van alle gemakken voorzien. We waren echt gecharmeerd van het koffiezetapparaat. Het uitzicht was heel mooi en de tuin zag er geweldig uit. Helaas was het heel slecht weer, maar daarom komen we zeker terug met mooi weer zodat we ook gebruik kunnen maken van de tuin! Bedankt Mathilde en Johan, voor het gezellige weekend in jullie mooie accommodatie!

fantastish locatie en zeer vriendelijke beheerder

Gerrit Garretsen Buitenhof
15-11-2017

Dat de beheerder zeer vriendelijk en heel behulpzaam goede tips heeft voor excursie, en in overleg heel veel mogelijk is een prachtige omgeving

Heerlijke plek met een grote groep!

Aurelia
27-8-2017

Samen met 4 andere gezinnen en onze 12! kinderen hebben we hier een heerlijk weekend vakantie gevierd. De ruime keuken en eettafel, waar we echt met z'n allen aan konden zitten, zorgden voor een gezellig betrokken sfeer,

De kinderen hebben het erg fijn gevonden in de tuin (met schommel, trampoline, voetbalveldje en zelfs een schuur met tafeltennistafel).

De slaapkamers zijn ruim en hebben bijna allemaal een eigen badkamer, zo luxe! Let wel op; sommige kamers hebben elektrische bedden. Heerlijk natuurlijk, maar voor jonge kinderen niet zo geschikt.

Wat we misten was een ruimere zithoek. Er is boven wel een plekje gemaakt met banken, tv en luie stoel. Maar erg ruim vonden we dat niet. Een alternatief is gewoon blijven zitten aan de eettafel beneden, dat kan even goed.

Leuk dat de eigenaar met tips kwam om in de omgeving te gaan doen. En het buitenspeelgoed + handige koffiezetapparaat viel zeker in de smaak.

geweldige plek voor een familieweekend

W. Donselaar
14-6-2017

Heerlijk schoon huis met ruim speelveld en grote kamers in een mooie omgeving.

Eigenaar is heel aardig en bijzonder gastvrij.

mooie ruime kamers, fantastisch

Jannie
16-5-2017

de kamers waren ruim op gezet en voorzien van tv en koelkast.

goede bedden.

de woonkamer is niet groot, aangezien wij met 5 cliënten er waren met grote rolstoelen was de ruimte beperkt

T Oud
5-4-2017

De koekoeksklok ligt op een prachtige locatie ,heeft ruime slaapkamers met een eigen badkamer met toilet.Alles faciliteiten zijn aanwezig.De huiskamer kijkt uit op een weiland waar we hertjes hebben gezien.

Mooie locatie, mooi pand

ten Westeneind
20-3-2017

Een mooie complete locatie, voorzien van alle gemakken. De grote tafel in de keuken met de mooie grote pui zorgen ervoor dat dat de plek is waar iedereen samenkomt. Alleen bij uitzondering wordt er gebruik gemaakt van de zithoek. De locatie ligt op korte afstand van de snelweg en een uitje naar Groningen of Westerbork is zo gemaakt. Lof voor Mathilde en Johan, zij doen moeite voor hun gasten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.