Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok
9,2

9 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Koekoeksklok

Roel Teurlings, 25-9-2016
De accommodatie ligt in de buurt van het natuurpark Dwingelderveld een fietstocht is zeker aan te raden. Het openluchtmuseum Ellert en Brammert in Schoonoord gaat over het Drentse leven en zeer de moeite waard om dit te bezichtigen
Eva Maas, 12-7-2016
Behoud jullie service en klantvriendelijkheid, dit heeft ons heel goed gedaan :)
J. van Wees, 19-1-2015
Wij mogen graag wat wandelen in een van de natuurgebieden in de buurt, en een bezoekje aan het zwembad mag voor de kinderen ook nooit ontbreken.

We hebben een aantal aanbieders voor Groepsaccommodatie De Koekoeksklok voor je op een rij gezet:

B.J. Kulk, 19-6-2014

Een barbecue geheel laten verzorgen door Egbert Jan Catering uit Beilen.

Kaas maken bij de Drentse Hoeve; kaas- en melkboederij in Wezup, super gezellig en een leuke rondleiding op een boerderij gerund door mensen met passie voor het boeren leven.

Tractorspeurtocht Achter Ansen in Ansen, hilarische activiteit waarbij je, voorzien van je eigen tractor die je ook zelf moet besturen een speurtocht doet.

Els de Bruijn-van Oorschot, 20-9-2013

De benedenkamers, ruim van opzet, zijn geschikt voor minder validen.

Fris en gezellig ingericht

Els, 20-9-2013
    De kamers beneden zijn zeer ruim en aangepast voor minder validen. In de omgeving zijn diverse musea, Orvelte, Westerbork, leuke plaatsen zoals bv Zuidlaren met molen en museum. En zeer fietsvriendelijke omgeving

Ton van Kessel, 2-9-2013
    Op korte afstand Nationaalpark Dwingeloo, Ellert en Brammert openlucht museum, T.T. cirqui in Assen.
    Toneelvereniging de Flierefluiters, 19-5-2013
    Wij hebben dat weekend een trekkerpuzzeltocht gehouden(AchterAnsen), minigolf in beilen en koeknufflen in Delfstrahuizen.
    Ineke van Voornveld-Helder, 7-5-2012
    wijnproefavond georganiseerd door Jurien Smeenk uit Vries.

Onze bezoekers bekeken ook: