Géén boekingskosten
NederlandDrentheBeilenCampings BeilenCamping Charme Camping Vorrelveen (+ Finse chalets)

Camping Charme Camping Vorrelveen (+ Finse chalets)

NederlandDrentheBeilen

• 8.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Contact

223 Reviews over Charme Camping Vorrelveen (+ Finse chalets)

• 9Roelof en Dorien Kamps30-05-2022

Grandioos

Wederom een heerlijk weekend gehad op deze prachtige, schone, gastvrije camping. Het sanitair is uit gebreid met privé sanitair welke is voorzien van alle luxe, douche,toilet en wastafel. Dit is zeker een aanrader. Wij komen heel graag terug. Mede door de enthousiaste eigenaren John en Bianca😘

• 10Eetgelegenheden
  • 9A Dijkman29-05-2022

Heerlijk rustige en complete camping.

Het verblijf op deze camping was zeer prettig en voor herhaling vatbaar. De camping is met oog voor veel details opgezet. Mooie grote plaatsen. 's avond wel even een zaklampje mee voor toilet bezoek aangezien er (bewust) geen terrein verlichting aanwezig is.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Marian Scheele10-09-2021

Het was top!

Gastvrije campingeigenaars, grote plekken, landelijk gelegen, keurig sanitair, heerlijk versgebakken brood en pizza's! Wij komen graag terug!

• 10Dorien Kamps24-08-2021

Hier kom je graag terug

Geweldig mooie,schone,gastvrije camping. Prachtig gelegen tussen het Drenths Frieze woud en het Dwingelderveld. Op maar 6 km van Beilen met al zijn ruime winkelaanbod. John en Bianca die je met veel liefde en gastvrijheid ontvangen maken het verblijf op camping Vorrelveen tot een waar genot.Ruime plaatsen,keurig net sanitair, broodjes service. Pizza en lasagne worden je op een bord aangeleverd. In een woord geweldig, een aanrader voor de ware genieter.

• 10Brenda en Jeroen24-08-2021

Een fantastische vakantieplek

Wij hebben 2 top weken gehad. Zeer gastvrije vriendelijke eigenaren,prachtige locatie,superschoon. Heerlijke pizza's en broodjes service met iedere dag een leuke persoonlijke tekst van Biabca op het broodzakje. Wij waren zonder kinderen,maar ook voor jonge kinderen is dit een waar paradijsje. Direct vanaf de camping mooie fiets-en wandeltochten te maken Het enthousiasme waarmee John en Bianca de camping runnen is echt super en dragen bij tot een fantastische vakantie,dank daarvoor. Wij komen zeker nog een keer terug.Jeroen en Brenda

• 9Familie visser24-08-2021

Geweldige camping

Wat hebben wij genoten van deze vakantie. Het was heerlijk genieten. De kinderen hebben de gehele dag gespeeld met de kabelbaan en de skelters. Van de kampvuur avonden genoten ze nog meer! John en Bianca super hoe jullie het geregeld hebben alles perfect. Schoon sanitair, de huiskamer, heerlijke broodjes! Perfecte camping!

• 10Linda23-08-2021

Hele leuke fijne camping!

We verbleven in 1 van de 3 chalets. Met een heel mooi uitzicht. Zelfgebakken broodjes 's ochtends en 's avonds pizza op bestelling. Heerlijk! Voor de kinderen waren er skelters, een kabelbaan, trampoline en speelfort. Onze jongens waren 's avonds niet binnen te krijgen. Kampvuur waar ze zelf broodjes met knakworst mochten bakken. Aanrader!

• 8Jan10-08-2021

Misschien een volgende keer

Mooie rustig gelegen camping!Mooi, maar te weinig sanitair.Jammer dat alles in één ruimte was.Helaas kregen wij met onze caravan een camperplaats wat achteraf geen verkeerd plekje was.Wel jammer dat er tijdens ons verblijf werd geklust waar we helaas wat hinder van ondervonden.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Henny van Braam09-08-2021

Supergoed georganiseerde camping!

Zeer prettig verblijf van 5 nachten gehad, per toeval kwamen wij hier langs.Kampeerplaatsen ruim opgezet en keurig verzorgd alsmede toiletgebouw wat brandschoon is. 's Morgens lekkere, verse broodjes; zelfs de heerlijke pizza's worden op afgesproken tijdstip op je plaats bezorgd. Dit is een superleuke camping met ontzettend aardige eigenaren die hun werk met passie doen, een aanrader!

• 10Jan09-08-2021

Een prachtige camping met schitterend sanitair

We hebben in april en mei op deze camping gestaan. Alle soorten weer meegemaakt van sneeuw tot zonneschijn, van -2 tot +20 graden Celsius. Het was een lust om ‘s morgens in een verwarmd sanitair onder een schone warme douche te staan. Wij stonden op het mooiste plaatsje.Camping zag er zeer goed verzorgd uit met eigen kruidentuin, een pluim voor John en Bianca. De eigen gemaakte pizza’s zijn ook een aanrader.In de omgeving kan je mooie fiets en wandeltochten maken.

Camping Charme Camping Vorrelveen (+ Finse chalets) info

Camping-informatie