8,5

46 reviews over Camping Boszicht in het Nederlands

Heerlijke camping , in de natuur

Thea van Barlingen
15-8-2019

Mooie camping met heerlijk zwembad, gezellige kantine en grote plaatsen

Gereisd Met partner in juli 2019

Thuiskomen op een gezellige én rustige camping

Daniëlla Sloots
22-7-2019

Dit jaar waren mijn zoontje (8) en ik hier voor het eerst, vanwege het Taribush Kuna festival. Wat een heerlijke meevaller! Op wandelafstand van het festivalterrein staat deze gezellige camping, waar alles piekfijn verzorgd is in een prachtige natuuromgeving. De familie die deze camping runt, is supervriendelijk en behulpzaam.

Sanitair gebouw is TOP (lekker warm en schoon. Héél belangrijk als je 's avonds terugkomt na een zanderige, festival experience mét hoosbuien :-)) Kindvriendelijk ook met een speeltuin en twee (!) kleine zwembaden. Tegelijkertijd is het er rustig, met genoeg ruimte voor je tent of camper. Deze camping voelde als thuiskomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een zeer gezellige camping.

Ids
30-8-2018

Zeer leuke en gezellige familie camping. Fantastisch ligging aan het Dwingelderveld. Ideaal als uitval basis voor fiets of wandel trips. Gezellige beheerders, die altijd voor je klaar staan . Een camping die zijn sterren eer aan doet. Lekker zwembad wat altijd open is, ook bij wat minder zwem weer. Gezellige kantine waar van alles wordt georganiseerd voor de gasten. Ook aan de snacker is gedacht doormiddel van een kleine snack corner. Meningen verschillen maar ik vond dit een gezellige en leuke camping. Voor vijf sterren en all inclusive zul je elders moeten kijken.

super genoten op deze camping

G van den Berg
21-8-2018

Camping Boszicht is een zeer goed onderhouden familie camping en waar je zeer vriendelijk met een kop koffie wordt ontvangen, sanitair is zeer netjes en schoon ,de camping is zeer goed onderhouden mooie zwembad en speeltuin . Door de camping beheerder wordt ook geregeld leuke dingen georganiseerd zoals BBQ , bingo , sjeu de boules , kinder zwemdisco en pannenkoek avond ga zo maar door. Wij kunnen ons dus echt niet vinden in de mensen die zo,n slecht resentie hebben geschreven over deze camping de camping beheerders doen er alles aan om je het naar je zin te maken is er een probleem je komt er mee en het wordt opgelost dit is onze ervaring

Gereisd Met partner in augustus 2018

Vreselijk

Chantal
7-8-2017

Zwembad is te koud mensen rijden te hard alles wordt afgereageert

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Heerlijk ontspannen

Serhei en Jantje Jongsma
26-7-2017

Het was de eerste keer voor ons op de Boszicht,zeer goed onderhouden terrein,goed contact met de eigenaars en medewerkers,zwembad en sanitair zeer goed onderhouden,we komen zeker volgend jaar terug,echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooie camping jammer van de eigenaars

Anoniem
25-7-2016

Mooie camping. Prachtige ligging. Leuke zwembad (als het open is). Gezellig mensen behalve de eigenaars. Die zeuren om alle kleine dingetjes en ze brengen het heel onvriendelijk over.

Gereisd Met vrienden in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al jaren vaste gast. Topcamping

Frans
8-5-2016

Camping is prachtig gelegen in de natuur. Volop mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Met pasen en de zomervakantie leuke dingen voor de kinderen.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie gezellige camping

sander
9-8-2015

Dit jaar hebben wij genoten van onze vakantie onze zoon heeft veel gedaan zowel op de camping als in de omgeving. Er werden leuke dingen georganiseerd knutselen, spel middagen, zelfs een bus schilderen hadden wij gezien, disco zwemmen, hutten Bouwen, playbackshow en nog veel meer. We zijn ook nog uit geweest in de buurt een mooie omgeving naar de leuke dorpjes en de markten Volgend jaar gaan wij weer heen het was een gezellige en kindvriendelijkheid camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Ondanks regen mooie camping

Tinus
30-7-2015

mooie camping en wordt veel gedaan voor de kinderen De omgeving is zeer mooi en we hebben ondanks de regen genoten van deze camping En we komen zeker terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boszicht in Beilen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boszicht zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.