Vakantiepark Witterzomer

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,4

13 tips over Vakantiepark Witterzomer

Drenthen, 25-5-2015
Ipv de tent dit hutje huren is een aanrader! Witterzomer is een mooi gelegen camping, met goede voorzieningen! Bij slecht weer kan een luxer huisje die er natuurlijk ook is net even iets meer luxe bieden, maar met hoed weer ben je niet meer nodig!
Johanneke, 24-4-2015
Fietstochten in omgeving van de camping. heel fijn
Simon van Mersbergen, 26-3-2015
Zoek zelf een mooi plekje op de camping, dat beviel ons ook erg goed. En vraag de receptie om tips en informatie over de regio, ze hadden leuke plekjes en mogelijkheden.

We hebben een aantal aanbieders voor Witterzomer voor je op een rij gezet:

clemens_1, 15-9-2014
Camping is zeer goed, maar bedenk voor het inchecken hoelang je werkelijk wilt blijven.
Danny, 17-8-2014
Je kunt vanuit het park het Pelinckbos inlopen voor een mooie wandeling, en ook recreatiegebied Baggelhuizen ligt op loopafstand. Het Drent's museum in Assen is heel erg mooi, en vrij groot, en als je zondag gaat kun je gratis parkeren in de straten in de buurt.
tomtom1, 29-7-2014

Tenslotte wordt er voor veel geld Wifi aangeboden. Maar niet intrappen. Bereik is bagger en de snelheid al helemaal. Internet op de telefoon is nog sneller. Achteraf zeggen ze dan dat het alleen voor mailtjes en surfen is bedoeld, maar zo wordt op voorhand het niet verkocht.

En ook geen gratis Wifi-spot bij de kantine, zoals op de meeste campings...(stom, want levert alleen maar extra klanten op trouwens!)

ekoops, 20-5-2013
De kledingwinkels in Assen: veel keus!!! Assen is een leuke winkelstad, gezellig!
marcel, 5-1-2013
informeer naar de werkelijke kosten per woning bij Witterzomer. Er komen nl. heel veel kosten bij
grotebeer, 8-9-2012
meer nieuwe toilet ruimten of althans wat meer modern en een veeg door personeel doen
Ron, 29-7-2012
Neem zeker de fietsen mee (al was het alleen al voor het park zelf)

We hebben een aantal aanbieders voor Witterzomer voor je op een rij gezet: