Vakantiepark Witterzomer

Heerlijke vakantie.

Familie
28-8-2018
  • Onderkomen8

Mooie camping met ruime plaatsen. Nette toiletten, douches en voorzieningen.

Jammer dat de vaste campinggasten denken dat de camping van hun is.

Jammer dat in het mooie zwembad het water zo koud was. Misschien eens denken aan duurzaamheid/zonneboilers oid.

Een heerlijke vakantie gehad en komen zeker terug.

Beste familie,

Dank voor uw bericht, en fijn om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad.

Het water in het zwembad passen wij aan, aan de buitentemperatuur.

Door de diepte is de onderlaag daarentegen altijd net iets kouder.

Uw tip met betrekking tot de zonneboilers nemen we zeker mee.

Wij hopen u weer te verwelkomen op Witterzomer! Graag tot ziens!

Twijfels

Inge
22-8-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Mooie camping maar helaas houden ze meer rekening met andere delen van Nederland dan eigen provincie. Animatie loopt hard achteruit terwijl de bouwvak hier nog aan de gang is. Ook verkoop winkel bij zwembad is nu dicht terwijl er nog volop zon is. Ritje met paarden is ook al beperkt. Nog anderhalf week vakantie hier maar helaas word daar geen rekening mee gehouden

Team Witterzomer, Directie , 3-9-2018

Beste familie, fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons mooie park!

In onze planning rondom de zomer werken we naar de piek waar geheel Nederland vakantie heeft. De openingstijden worden hierop aangepast, gericht op de vakanties van alle delen.

Nu het Noorden dit jaar als laatste vakantie heeft gehad is dit net op deze manier uitgekomen. Het programma voor de animatie en ook de faciliteiten blijven doorlopen en beschikbaar, ook in deze periode.

Wij verwelkomen u graag weer!

Wij nooit meer....

Familie
18-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Witterzomer viel ons tegen. Een te grote ruime camping waar

wij geen campingsfeer voelden.

Fiets moet mee!

Veel velden en plekken leeg, dit in het hoogseizoen!!

Grote stekken om het zwembad,

dit oogt zo.... waarom?

Kan voor het aangezicht toch echt wel anders.

Én minpunt: 2/3 van camping zijn honden verboden. Je mag er niet eens lópen met je aangelijnde hond. Zo konden wij niet eens met het gezin bij het meer kijken. En of spelen. Heel jammer.

WiFi waardeloos, zelfs met consumptie bij restaurant....

Team Witterzomer, Directie , 3-9-2018

Beste familie, dank voor uw bericht op Zoover.

Wij vinden het jammer dat uw verwachtingen niet overeen zijn gekomen met de realiteit.

In onze uitingen is terug te vinden dat het park ruim is opgezet.

Veel faciliteiten liggen echter wel centraal op het park zodat u hiervoor niet het hele park over hoeft. Door de grootte ontstaan er wel eens wat lege plekken echter dit proberen we dan te centreren.

Ons park is deels huisdiervrij. De vakantiegasten die op dit deel staan hebben daar ook bewust voor gekozen en verwachten dan ook geen huisdieren. Het stek om het zwembad is voor de veiligheid van kleine kinderen die nog geen zwemdiploma hebben. Wij hopen u hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven.

Nooit meer

Kokko
16-8-2018
  • Onderkomen3

Leuk park op zich dit jaar voor het eerst maar ook meteen De laatste keer.

De mensen met vaste plek zijn hier heel duidelijk De baas en willen geen vreemde gasten.

Al aantal keren schreeuwende ouders bij het springkussen gezien en medewerkers doen hier echt totaal niks aan.

Veel ruzie onder De oudere kinderen en de spooktocht liep volkomen uit De hand door een groepje jongeren.

Wii komen hier nooit weer...sterker nog we staan er nog en moeten het vol tegenzin nog uitzingen hier.

Mocht je hier ooit boeken boek zoveel mogelijk bij De ingang op De veldjes....vermijd De vaste plekken .....

Team Witterzomer, Directie , 22-8-2018

Beste Kokko,

Wij betreuren dat wij via deze weg van uw ongemakken horen. Graag verzoeken wij u dergelijke zaken bij de medewerkers van de receptie te melden zodat er indien nodig ook door de camping opgetreden kan worden. Helaas valt aan uw naam niet te herleiden waar u kampeert. Graag vernemen wij dan ook van u via het algemene emailadres info@witterzomer.nl of zien wij u alsnog aan de balie. Met vriendelijk Groet

• Onderkomen2

We hebben een mooie diversiteit van flora en fauna gezien! Bij aankomst was het huis nog niet gereed. De woning is een dusdanige staat dat hier een renovatie op zijn plaats zou wezen. De bedden zijn wel goed. Men gaat kijken als een parasol noodzakelijk is bij het tuinmeubilair. Mocht het er in de nabije toekomst nog niet zijn dan kan u er 1 kopen in hun winkel( keurige service). Geluk is de klusjesman wel langs geweest om de verwarming weer in de beugels te hangen een nieuwe lamp in de fitting te draaien en de lucht van weet ik veel wat weg te spraaien. Helaas is de schoonmaakploeg als ze die al hebben niet langs geweest om de diversiteit van inheemse spinnen en vlinders te verwijderen. Aan ijzertekort zal het niet hebben gelegen deze midweek want die kregen we vanzelf via de verroeste afzuigkap in ons eten. Mocht je iets op het terras willen drinken neem dan voor de eerste 3 kwartier zelf drinken mee.

Team Witterzomer, Directie , 22-8-2018
Geachte heer Dekker. Ondanks dat wij reeds persoonlijk contact met u hebben gehad verzien wij u ook via deze weg graag van een reactie. Naar aanleiding van uw melding is direct contact opgenomen met zowel de schoonmaakorganisatie als de technische dienst om de ongemakken, daar waar mogelijk, op te lossen. Wij begrijpen uw standpunt omtrent eerder inchecken vanwege een jong kind, maar op drukke vertrek- en aankomstdagen zijn wij helaas genoodzaakt om de reguliere aankomsttijd aan te houden. Desondanks zijn wij blij te vernemen dat u verder een goede vakantie heeft gehad. Graag tot ziens.

Zonder de receptie, prima te doen.

Wil
5-8-2018
  • Onderkomen7

Receptie personeel zeer klant onvriendelijk

Misschien een dag mee laten lopen met de jongens van de snackbar, die weten wel hoe het moet. Receptie verschrikkelijke afknapper.

Team Witterzomer, Directie , 9-8-2018

Goedemiddag Wil, bedankt voor uw reactie. Wat vervelend om te horen dat het personeel vd receptie u niet goed bevallen is. Ik weet niet wat de aanleiding is geweest voor deze mening? Ik verzoek u vriendelijk om contact op te nemen via info@witterzomer.nl

Al onze medewerkers, ongeacht de afdeling doen hun uiterste best om het voor alle gasten een leuk verblijf te maken.

vriendelijke groet,

• Onderkomen8

We hadden een mooi ruim vakantiehuis..prachtig gelegen!Het park is schoon...mooi...de medewerkers zijn overal erg vriendelijk....dus top.

Wat erg tegenviel is het overal "geld voor vragen"..wifi voor een week 28 euro!!En dan ook geeneens goeie wifi!Ook in het restaurant moet je op drukke tijden betalen voor wifi...het is 2018!!Ik vind dat geen goede service..jammer!!

Vakantie is al duur zat..Als dit gewoon kosteloos zou zijn zou alles prima zijn!!

Team Witterzomer, Directie , 9-8-2018

Goedemiddag Marianne,

vriendelijk bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Omtrent het wifi; in ons restaurant krijgt u iedere dag een half uur code bij uw bestelling. Verder is het een bewuste keuze om de wifi op het park tegen betaling plaats te laten vinden. Onder de vele doelgroepen die wij faciliteren zijn ook veel gasten die geen behoefte hebben aan internet tijdens de vakantie, het zou dus ook niet netjes zijn als de kosten voor wifi gebruik bij de prijs inbegrepen zou zijn. OP de door ons gehanteerde wijze geldt, de gebruiker betaalt. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals begroeten op Vakantiepark Witterzomer.

Met vriendelijke groet,

Super

HELEN
28-7-2018
  • Onderkomen9

Super leuke camping. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mooie ruime plekken en voir iedereen wat wils.

Esther, Directie , 5-8-2018

Prima👍

Puk
21-7-2018
  • Onderkomen9

Chalet de luxe mooi! Wel groot park fiets is een must, verder mooi vermaakt maar wel met mooi weer, als het minder weer is weet ik niet of dit bevallen was, verder prima 👍

Esther, Directie , 31-7-2018
Dank voor uw review. Fijn te lezen dat het goed is bevallen! Wij hopen uw gauw weer te zien. Wij hebben ook veel accommodaties centraal op het park.

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Witterzomer in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Witterzomer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.