Vakantiepark Witterzomer

• 6.2Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

In Assen vind je Camping Witterzomer. Een mooie camping met ruime plaatsen en schoon sanitair. Op deze camping zijn er veel vaste gasten die jaarlijks terugkeren. Hou er rekening mee dat honden op delen van de camping niet zijn toegestaan. Voor de Wifi moet je betalen. Op een half uurtje rijden van Groningen dat zeker een bezoekje waard is.

262 reviews over Vakantiepark Witterzomer

• 7Fam. Veenman03-01-2020

Leuk voor een keertje

Mooi groot park. Het huisje ( 6 persoons) is ruim. Het is best rustig, vooral 's-nachts. De aankleding van het huisje is erg ouderwets. Mankementen aan het riool. De douche is kaal, water stroomt alle kanten op. De matrassen zijn aan de harde kant. Het huisje is goed warm te houden. Al met al leuk voor een keer.

• 8Activiteiten
    • 6Onderkomen

Team Witterzomer, Directie , 07-01-2020

Beste familie Veenman, leuk om te lezen dat u heeft genoten van de rust en ruimte op ons park. Uw feedback over het huisje zal intern worden doorgeven en er zal worden gekeken naar mogelijke verbeteringen. Al met al hopen we dat het park toch leuk genoeg is om nog een keer te bezoeken. Met vriendelijke groet, Bram van Vakantiepark Witterzomer

Gereisd met jonge kinderen in januari 2020

• 2019
    1Karlo Hannessen22-12-2019

Gevaarlijk!

We gingen naar binnenspeelplek skik. Ik raad je heel erg af om naar skik te gaan. Er is plotseling een afgrond, ongeveer 3 meter diep. Heel gevaarlijk! Op plek vlakbij waar veel kinderen komen.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Team Witterzomer, Directie , 27-12-2019

Geachte Karlo Hannessen

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u de indoorspeeltuin Skik als onveilig heeft ervaren. Een (indoor) speeltuin dient aan vele veiligheidseisen te voldoen. Om een speeltuin voor zowel jongere als oudere kinderen aantrekkelijk te maken, dient deze te beschikken over een aantal uitdagende elementen. De veiligheid van een speeltuin wordt gewaarborgd door een veiligheidskeurmerk, waaraan onze indoor speeltuin dan ook volledig voldoet.

Met vriendelijke groet,

Bram van Indoorspeeltuin en bowling Skik

Gereisd met vrienden in december 2019

• 8Dennis Klaasen01-11-2019

Veel natuur

Verbleven in een hotelkamer, prima park.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

Alleen gereisd in september 2019

• 3Ed17-09-2019

Welkom in de jaren 70

Het was een geweldige beleving terug naar de jaren 70. In jaren is hier niet meer geïnvesteerd in de camping en alles daarom heen. Een kleine speelruimte met Europese Subsidie is Waar het om moet draaien.

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Team Witterzomer, Directie , 22-09-2019

Beste Ed, hartelijk dank voor uw recensie. Wat vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over uw verblijf op ons park. Wij proberen te allen tijde de gastervaring te verbeteren. Daarom zou ik u willen vragen of wij contact met u mogen opnemen. Als u hier behoefte aan heeft, kunt u ons een e-mail sturen naar [email protected] Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Bram

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Simone16-09-2019

Mooi park maar bungalow niet schoon en veel dicht

Mooi gelegen park midden in Drenthe. In hoogseizoen vast een superplek! In naseizoen bijna alles dicht. Vakantiebungalow goed bevallen! Schoonmaak liet wel te wensen over. De vakantiebungalow (kinder) is gedateerd. Oude matrassen (moeten echt eens nagekeken worden), meubels ouderwets en alles is niet heel schoon. Als je een kinderhuisje boekt verwacht je dat de kinderspullen klaar staan, maar de box moet je zelf opzetten. Het boxkleed is zo oud en vies, die hebben we maar niet gebruikt. Slaapkamers heel ongezellig en kaal. Stopcontacten werken niet allemaal in het huisje en waren ook niet allemaal veilig met plaatje.

Ik vind voor het geld dat je betaalt in deze staat, waar het zwembad al dicht is en de faciliteiten ook, het huisje erg duur was. We zijn gaan zwemmen en eten op een andere vakantiepark.

Leuke uitstapjes in de regio! Groningen, Assen, Orvelte, Dwingeloo, hunebedden, Westerbork, Drents-Friese wold.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden

Team Witterzomer, Directie , 22-09-2019

Beste Simone, dank voor uw recensie. Jammer om te lezen dat u niet volledig tevreden was met uw bungalow. Wij zullen uw feedback over de accommodatie intern bespreken. Wel hopen we dat u wel heeft kunnen genieten van de omgeving en natuur om het park.

Met vriendelijke groet, Bram

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8De Koning13-09-2019

Leuk park!

Wij hadden een huisje geboekt, inrichting wat gedateerd maar verder prima, schoonmaak had beter gekund. Voor het huisje een speeltuintje met zand, dus ideaal voor de kinderen. Verder is er een groot meer met een strandje en diverse speeltoestellen. Het buitenzwembad heeft een grote glijbaan en nog een apart kinderbad. Beide NIET VERWARMD. De binnenspeeltuin is vrij nieuw en erg leuk. De horecagelegenheden zijn prima. Er is voor de kinderen van klein tot groot genoeg te doen, ook een animatieteam. Tip; bezoek het gevangenismuseum in Veenhuizen, erg leuk en leerzaam! Ook attractiepark Douwnerszand is een aanrader! Wij hebben het erg naar ons zin gehad.

• 8Activiteiten
    • 7Onderkomen

Team Witterzomer, Directie , 20-09-2019

Hoi heer/mevrouw de Koning, fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Bram

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6MJS01-09-2019

Zogenaamd ‘verwarmd’ buitenzwembad

Hoe kan het dat het ‘verwarmde’ zwembad de hele zomer, zélfs tijdens de hittegolven, zo koud bleef dat de kinderen na een kwartier zwemmen er met blauwe lippen, klappertandend uitkwamen? Zelf vond ik het überhaupt te koud om een duik te wagen.

Ik begrijp werkelijk niet waarom het zwembad ‘verwarmd’ genoemd wordt. Zeer jammer!

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Bram, Directie , 05-09-2019

Beste heer, mevrouw, dank voor uw bericht. Wat jammer te lezen dat u niet volledig tevreden was met ons buitenzwembad. We hopen dat u wel volop heeft genoten van de overige faciliteiten tijdens uw vakantie en wensen u een fijne dag. Met vriendelijk groet, Bram van het Witterzomer team.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Anoniem26-08-2019

Slecht

Een paar dagen voor onze boeking hebben wij gebeld om te vragen of plek K27 (Boersveld) nog vrij was. Ik heb 2 medewerkers gesproken en beiden gaven aan dat deze plek niet meer vrij was. Ook andere plekken op het veld waren bezet. Uieindelijk hebben we voor plek 60 op een ander veld gekozen. Tot onze verbazing kwamen wij er in het weekend achter dat het hele Boersveld leeg was en bleef, inclusief plek K27, waar onze eerste voorkeur naar uit ging. Antwoord van Witterzomer:Uiteraard heb ik even in uw reservering gekeken en in ons reserveringssysteem. Ik zag inderdaad dat plaats 27 geblokkeerd stond voor de door u genoemde periode. Dit is gedaan zodat gasten wat bij elkaar staan en niet op een veld verloren en alleen staan". Wie is klant?

Kabel TV aansluiting werkte niet.

We hebben 2 nachten last gehad van luidruchtige en dronken buren. Medewerker Wittezomer was nergens te bekennen, ook al beweren ze van wel. Slechte klachtenafhandeling.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Team Witterzomer, Directie , 31-08-2019

Beste heer, mevrouw, dank voor uw bericht. Wat jammer te lezen dat uw verwachtingen niet helemaal overeen komen met de werkelijkheid. Wij begrijpen dat het voor u vervelend is geweest. Wij hopen dat u desalniettemin van de vakantie heeft genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6seisoensgast25-08-2019

Prachtige camping, onsympathieke terreinbeheerder.

Dit seizoen als niet plezierig ervaren, bezoek wordt wederom dit jaar onplezierig bejegent bij de poort en de nieuwe terreinbeheerder heeft als sport gemaakt om iedereen op hun "fouten" aan te spreken. De camping is op alle fronten prachtig echter de zeer onplezierige arrogante houding van de terreinbeheerder en de dames van de receptie heeft ons doen besluiten om volgend jaar niet meer terug te komen. Wij hebben tieners in ons gezin, als deze met andere tieners om 21.30 uur nog even leuk staan te chillen bij de panakooi worden ze op zeer onplezierige manier weggestuurd door de terreinbeheerder....serieus om 21.30! kom op mensen het is vakantie! Geef de oudere jeugd een plek!

• 1Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Team Witterzomer, Directie , 05-09-2019

Beste heer, mevrouw, dank voor uw bericht. Wat jammer te lezen dat u dit jaar niet volledig tevreden bent over uw bezoek aan Witterzomer. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om u een onplezierig ervaring te geven tijdens uw bezoek aan ons park. Daarom hopen we dat u ondanks alles toch een fijne vakantie heeft gehad. Met vriendelijke groet, Bram van het Witterzomer team.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9J&E23-08-2019

Prachtige camping!

Net terug van een paar dagen op Witterzomer, een camping waar onze familie al jaren komt. Dit keer voor het eerst met ons eigen gezin verbleven. We hadden een lodge gehuurd. Wat een leuk klein huisje was dat! Echt van alle gemakken voorzien. Ook de camping heeft ons weer aangenaam verrast; heerlijk gegeten in Skik en wat konden de kinderen daar fijn spelen. Het water in het zwembad was inderdaad erg koud, toch ook daar (eenmaal gewend) lekker gezwommen. Verder een mooie groene camping, ook voor diegene die rust zoekt. Wij komen zeker weer terug!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Team Witterzomer, Directie , 31-08-2019

Hallo J&E, wat fijn te lezen dat u heeft genoten. Heel graag tot een volgende keer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

13 tips over Vakantiepark Witterzomer

• ekoops, 20-05-2013

De kledingwinkels in Assen: veel keus!!! Assen is een leuke winkelstad, gezellig!

• grotebeer, 08-09-2012

meer nieuwe toilet ruimten of althans wat meer modern en een veeg door personeel doen

• Ron, 29-07-2012

Neem zeker de fietsen mee (al was het alleen al voor het park zelf)

2 vragen over Vakantiepark Witterzomer

• Roex, 13-06-2016

Prive sanitair

We willen graag weten hoe de plaatsen zijn van t prive sanitair en t sanitair zelf? Iemand misschien foto's ?

• PCH, 25-05-2014

Visvijver

Wie kan ons vertellen wat er rondzwemt / te vangen valt in de visvijver? Is dit ook nog interessant voor een professionele karpervisser?

familie, 02-08-2014

nee

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig