Hotel Van der Valk Assen

Hotel Van der Valk Assen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Assen voor je op een rij gezet:

398 reviews over Hotel Van der Valk Assen in het Nederlands

Nooit meer

Alex,
3-12-2018

Via website Van der Valk zonder optie tot annulering geboekt. 1 week voor tijd een aanbieding gekregen via de mail. Daarin werd het aangeboden voor €79 i.p.v. €114. Gebeld met Van der Valk of er nog iets te regelen viel. Maar deze wilde niks voor ons betekenen. Zelfs een gratis koffie was te veel. Wij gaan nooit meer naar Van der Valk. Deze willen alleen maar geld zien en blijkbaar geen tevreden klanten.

Super Hotel

Egbert Klomp,
2-12-2018

Zoals altijd alles tot in perfectie geregeld

Fantastisch!

Dominique,
18-11-2018

Bij het incheken wordt je goed geholpen, de mensen zijn erg aardig en behulpzaam. Kamers zijn erg netjes en schoon. Badkamer is groot en het ontbijt is erg goed je hebt veel keuze! Wij zijn hier twee keer geweest en allebei de keren was het een fijn hotel

Dominique, Hotel Manager, 24-11-2018

Hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens in Hotel Assen!

Justin Weenk,
27-10-2018

Top suite en mooi hotel!!

Dominique, Hotel Manager, 24-11-2018

Hartelijk dank voor uw review en uw compliment over de hotelkamer.

Fantasche dagen gehad en erg mooi weer.

W.H. van Egmond,
19-8-2018

Mooi hotel vriendelijk ontvangst, hadden kamer aan de snelweg zijde was wel wat gehorig, maar verder geen last van gehad, kamer was netjes en schoon.

Ontbijt was zeer goed alsmede het avond eten, vlotte bediening.

Omgeving erg mooi hebben gefietst door bossen en over de hei. We hadden bij hotel Assen een goed verblijf.

Dominique, Hotel Manager, 19-10-2018
Dank u wel voor uw positieve review, wanneer u de volgende keer weer een reservering maakt kunt u vragen naar een kamer aan de bos zijde van het hotel. Graag tot ziens in Hotel Assen!

Weinig parkeerruimte voor invaliden

Rick,
26-7-2018

Alles prima uitstond hotel. Wij zijn hier al 6x geweest.

Echter rond etenstijd, voor ons meestal de tijd dat wij terugkeren naar het hotel zijn de invalide parkeerplaatsen altijd bezet door ambulances. Het ambulancepersoneel blijkt hier elke dag het avondeten te genieten. Hetgeen ik al een duur diner vind als je dit zelf zou moeten betalen elke dag. Maar het feit dat de 2 ambulances parkeren op de maar 4 plaatsen welke beschikbaar zijn voor mensen met een invalidekaart vind ik niet passen bij personeel in de zorgverlening. Ik heb bij de receptie navraag gedaan en daar werd mij verteld dat zij het recht hadden om op invalide parkeerplaatsen de auto te parkeren. Dit zal waarschijnlijk wel een recht zijn, echter als je buiten je werkuren bij van der Valk Assen je diner geniet en er is geen sprake van een werk/noodsituatie zou dan het ambulancepersoneel de invalideplaatsen niet kunnen respecteren? En de auto op de parkeerplaats zetten?

Dominique, Hotel Manager, 28-7-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. De reden waarom het ambulance personeel op de mindervalide mag parkeren is dat zij in het geval van een oproep zo snel mogelijk weg moeten kunnen. Zij eten namelijk tijdens hun dienst bij ons.

Het is ook mogelijk het talud op te rijden om de gene af te zetten die slecht ter been is, daarna kunt u dan indien de mindervalide plek niet vrij is zo dicht mogelijk bij de hoofdingang op de reguliere parkeerplaats parkeren.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Receptie

Super hotel

van der Werf,
24-5-2018

Super hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreide buffets, luxe schone kamer wij hadden de luxe comfort kamer helemaal achterin het hotel op de 1e verdieping. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Langs de snelweg maar in de kamer die wij hadden hoorde je die bijna niet, alleen als de deur van het terras op een kier stond. Nadeel: geen afscheidingen tussen de terrassen dus geen privacy

Dominique, Hotel Manager, 14-6-2018

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor deze positieve review! Wij zullen uw min-punt meenemen, hartelijk dank voor het doorgeven.

Receptie hotel Assen

Prachtige kamers, goed ontbijt. Goed personeel aan de receptie. Maar de kamers aan de autoweg gelegen zijn super gehorig. Geen oog dicht gedaan

Ramen zijn onvoldoende geisoleerd om het geluid niet door te laten dringen in de kamer

Dominique, Hotel Manager, 14-6-2018

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw review, wanneer u de volgende keer weer een reservering maakt kunt u vragen naar een kamer aan de bos zijde van het hotel. Graag tot ziens in Hotel Assen!

receptie Hotel Assen

Een hotel om terug te komen

Frank Vervoort,
28-2-2018

Een geweldig hotel met perfecte service

Bijna fantastisch!

M P,
16-2-2018

Op15022018 was er geen tv signaal. Dan maar even wat drinken in de bar. Helaas kon de barman niet verder dan een paar meter kijken, met als gevolg dat alle gasten die meer dan 20 cm hoger zaten, genegeerd werden. Jammer hoor! Steeds heen en weer lopen om de aandacht van het barpersoneel. De kamer was verder prima, de omgeving erg mooi, het eten lekker en de bediening vriendelijk.! Het ontvangst ook goed! Het verblijf, op dat punt na, erg geslaagd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.