Hotel Van der Valk Assen

Hotel Van der Valk Assen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Assen voor je op een rij gezet:

394 reviews over Hotel Van der Valk Assen in het Nederlands

Fantasche dagen gehad en erg mooi weer.

W.H. van Egmond
19-8-2018

Mooi hotel vriendelijk ontvangst, hadden kamer aan de snelweg zijde was wel wat gehorig, maar verder geen last van gehad, kamer was netjes en schoon.

Ontbijt was zeer goed alsmede het avond eten, vlotte bediening.

Omgeving erg mooi hebben gefietst door bossen en over de hei. We hadden bij hotel Assen een goed verblijf.

Weinig parkeerruimte voor invaliden

Rick
26-7-2018

Alles prima uitstond hotel. Wij zijn hier al 6x geweest.

Echter rond etenstijd, voor ons meestal de tijd dat wij terugkeren naar het hotel zijn de invalide parkeerplaatsen altijd bezet door ambulances. Het ambulancepersoneel blijkt hier elke dag het avondeten te genieten. Hetgeen ik al een duur diner vind als je dit zelf zou moeten betalen elke dag. Maar het feit dat de 2 ambulances parkeren op de maar 4 plaatsen welke beschikbaar zijn voor mensen met een invalidekaart vind ik niet passen bij personeel in de zorgverlening. Ik heb bij de receptie navraag gedaan en daar werd mij verteld dat zij het recht hadden om op invalide parkeerplaatsen de auto te parkeren. Dit zal waarschijnlijk wel een recht zijn, echter als je buiten je werkuren bij van der Valk Assen je diner geniet en er is geen sprake van een werk/noodsituatie zou dan het ambulancepersoneel de invalideplaatsen niet kunnen respecteren? En de auto op de parkeerplaats zetten?

Dominique, Hotel Manager, 28-7-2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. De reden waarom het ambulance personeel op de mindervalide mag parkeren is dat zij in het geval van een oproep zo snel mogelijk weg moeten kunnen. Zij eten namelijk tijdens hun dienst bij ons.

Het is ook mogelijk het talud op te rijden om de gene af te zetten die slecht ter been is, daarna kunt u dan indien de mindervalide plek niet vrij is zo dicht mogelijk bij de hoofdingang op de reguliere parkeerplaats parkeren.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Receptie

Super hotel

van der Werf
24-5-2018

Super hotel, vriendelijk personeel, zeer uitgebreide buffets, luxe schone kamer wij hadden de luxe comfort kamer helemaal achterin het hotel op de 1e verdieping. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Langs de snelweg maar in de kamer die wij hadden hoorde je die bijna niet, alleen als de deur van het terras op een kier stond. Nadeel: geen afscheidingen tussen de terrassen dus geen privacy

Dominique, Hotel Manager, 14-6-2018

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor deze positieve review! Wij zullen uw min-punt meenemen, hartelijk dank voor het doorgeven.

Receptie hotel Assen

HotelSpecials.nl

Prachtige kamers, goed ontbijt. Goed personeel aan de receptie. Maar de kamers aan de autoweg gelegen zijn super gehorig. Geen oog dicht gedaan

Ramen zijn onvoldoende geisoleerd om het geluid niet door te laten dringen in de kamer

Dominique, Hotel Manager, 14-6-2018

Beste meneer/mevrouw,

Dank u wel voor uw review, wanneer u de volgende keer weer een reservering maakt kunt u vragen naar een kamer aan de bos zijde van het hotel. Graag tot ziens in Hotel Assen!

receptie Hotel Assen

Een hotel om terug te komen

Frank Vervoort
28-2-2018

Een geweldig hotel met perfecte service

Bijna fantastisch!

M P
16-2-2018

Op15022018 was er geen tv signaal. Dan maar even wat drinken in de bar. Helaas kon de barman niet verder dan een paar meter kijken, met als gevolg dat alle gasten die meer dan 20 cm hoger zaten, genegeerd werden. Jammer hoor! Steeds heen en weer lopen om de aandacht van het barpersoneel. De kamer was verder prima, de omgeving erg mooi, het eten lekker en de bediening vriendelijk.! Het ontvangst ook goed! Het verblijf, op dat punt na, erg geslaagd.

Fijn hotel, maar veiligheid bovenal!

Kees en Wilma
13-2-2018

Fijn hotel, ruime kamers, prima boxsprings en heerlijk ontbijt.

Mocht je willen boeken ,boek dan niet kamer 145!!

Tijdens ons verblijf kwam er met groot geweld een plafondplaat in de badkamer naar beneden. Terwijl ik in de badkamer was .Gelukkig niet geraakt maar scheelde niet veel.

Flink geschrokken

Er werd ons voor de laatste nacht een juniorsuite aangeboden maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we dat te veel gedoe vonden. Er is ons geen andere compensatie aangeboden voor de schrik!

Helemaal top alles klopt

Richard
29-1-2018

Super kamer, super ontbijt, super bediening, super bar

Geweldig.

Krista
20-1-2018

Prima hotel - kamer was fantastisch. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Heerlijk ontbijt en ook het diner 's avonds was prima! Genoeg keuze bij het ontbijt en ook ruime tijden. Het hotel is mooi centraal gelegen. De hotelkamers waren netjes en schoon. Ook nog een fijne zit buiten. We zagen de konijntjes lopen over het grasveld. Nog een fijne bijkomstigheid is dat het huren van (elektrische) fietsen mogelijk was vanuit het hotel. Zo konden we de mooie omgeving verkennen.( Dwingeloo, kamp Westerbork, Orvelte, Dwingelderveld en natuurlijk Assen zelf) Daarnaast hebben ze ook nog een eigen moestuin. Kortom, een aanrader! Wij zijn er heerlijk een paar dagen uit geweest!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.