Hotel Van der Valk Assen

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°12°
Hotel Van der Valk Assen
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Assen voor je op een rij gezet:

390 reviews over Hotel Van der Valk Assen in het Nederlands

Een hotel om terug te komen

Frank Vervoort, 28-2-2018

Een geweldig hotel met perfecte service

Bijna fantastisch!

M P, 16-2-2018

Op15022018 was er geen tv signaal. Dan maar even wat drinken in de bar. Helaas kon de barman niet verder dan een paar meter kijken, met als gevolg dat alle gasten die meer dan 20 cm hoger zaten, genegeerd werden. Jammer hoor! Steeds heen en weer lopen om de aandacht van het barpersoneel. De kamer was verder prima, de omgeving erg mooi, het eten lekker en de bediening vriendelijk.! Het ontvangst ook goed! Het verblijf, op dat punt na, erg geslaagd.

Fijn hotel, maar veiligheid bovenal!

Kees en Wilma, 13-2-2018

Fijn hotel, ruime kamers, prima boxsprings en heerlijk ontbijt.

Mocht je willen boeken ,boek dan niet kamer 145!!

Tijdens ons verblijf kwam er met groot geweld een plafondplaat in de badkamer naar beneden. Terwijl ik in de badkamer was .Gelukkig niet geraakt maar scheelde niet veel.

Flink geschrokken

Er werd ons voor de laatste nacht een juniorsuite aangeboden maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we dat te veel gedoe vonden. Er is ons geen andere compensatie aangeboden voor de schrik!

Helemaal top alles klopt

Richard, 29-1-2018

Super kamer, super ontbijt, super bediening, super bar

Geweldig.

Krista, 20-1-2018

Prima hotel - kamer was fantastisch. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader.

Super fijne dagen gehad en fantastische service!

A en S., 19-11-2017

Heerlijk ontbijt en ook het diner 's avonds was prima! Genoeg keuze bij het ontbijt en ook ruime tijden. Het hotel is mooi centraal gelegen. De hotelkamers waren netjes en schoon. Ook nog een fijne zit buiten. We zagen de konijntjes lopen over het grasveld. Nog een fijne bijkomstigheid is dat het huren van (elektrische) fietsen mogelijk was vanuit het hotel. Zo konden we de mooie omgeving verkennen.( Dwingeloo, kamp Westerbork, Orvelte, Dwingelderveld en natuurlijk Assen zelf) Daarnaast hebben ze ook nog een eigen moestuin. Kortom, een aanrader! Wij zijn er heerlijk een paar dagen uit geweest!

Super fijn hotel/restaurant

Neeltje, 8-10-2017

Hele fijne sfeer, voor grotere gezelschappen maar zeker ook voor diner voor twee! Wij er niet geslapen, maar andere gasten waren ook daar enthousiast over. Diner buffet overtrof alle verwachtingen.

Klasse!

Ron Jansen, 17-9-2017

Prima locatie; netjes en verzorgd; uitnodigende entree; uitstekend eten; adequate, professionele, vriendelijke bediening; keurige kamer.

Luxe kamers

Thijs. H, 7-9-2017

Gerenoveerd hotel Mooie kamers en een leuke restaurant

Zeer goed voor fietsvakantie.

AM Pennings, 18-8-2017

Wil je van het hotel naar Assen dan is fietsen heel handig. 15 minuten. Hier komt ook een bus voor de deur. Een natuurgebied ligt aan de achtertuin. Zeer de moeite waard! Mooie schone en grote kamers. Heerlijk ontbijt.

Aan alles is gedacht. Geen tegenvallers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Assen in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Assen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Assen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 390 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: