Hotel Van der Valk Assen

Hotel Van der Valk Assensterstersterster

7.7Goed

Nederland, Drenthe, Assen

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Assen voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

412 reviews over Hotel Van der Valk Assen

• 2019
    10A.Rouwhorst27-12-2019

FANTASTISCH!!!!

Waren voor de 2x bij dit geweldige hotel. Op kerstdag gekomen:ontvangst was super, kamer 8 helemaal TOP. Kerstbuffet van 15.30 uur Helemaal Super, ook al t Personeel was Geweldig, Kerstontbijt was helemaal goed. Schoon mooi modern hotel. We komen dan ook snel weer terug

Dominique, Hotel Manager, 08-01-2020

Wat fijn om te horen dat zowel uw verblijf als het diner naar wens is geweest. Graag tot ziens in hotel Assen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 9Frank Vervoort15-12-2019

Assen was weer een prima hotel !

Prima ontvangst. Mooie en grote kamer met alle faciliteiten. Ook de bar is gezellig. Het restaurant is na al die jaren nog steeds van hoge kwaliteit. Zeer vriendelijke medewerkers, ruime kaart en heerlijk eten. Dieet werd adequaat verzorgd.
    Ik ben hier weer met veel genoegen geweest !

Dominique, Hotel Manager, 08-01-2020

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij kijken er naar uit u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Alleen gereisd in december 2019

• 7Jeroen Hoogendorp03-11-2019

in orde behalve watertemperatuur badkamer

Kamer was prima in orde, alleen in twee dagen geen warm water in de douche. Kennelijk was het probleem niet op te lossen, maar het hele hotel moest koud douchen.

Gereisd met partner in november 2019

• 7Roos20-10-2019

Goed hotel

Het is een groot hotel met veel vergaderzalen die aan een gang en grote hal liggen waar je doorheen gaat als je naar je kamer loopt in een ander gebouw. Een luxe kamer is heel groot, evenals de badkamer. In onze kamer was het erg donker doordat een muur donkerrood was evenals de gordijnen. In ons geval was het ook erg koud. De thermostaat hoger gezet, er gebeurde niets. De volgende avond nog erg koud. De receptie gebeld, niet te bereiken. Dan maar er naartoe lopen. Nr. 9 bleek niet te werken. Stel dat er iets ergs gebeurd was! Er kwam iemand kijken voor de verwarming. Niets aan te doen. We konden wel een andere kamer krijgen, maar het was al laat en we hadden nog maar 1 nacht te gaan. De volgende dag werkte de verwarming. Vind ik toch wel slecht. Restaurant goed.

Dominique, Hotel Manager, 28-10-2019

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Zou u contact met ons kunnen opnemen per mail over het minpunt van de niet functionerende verwarming.

Hopelijk tot ziens in hotel Assen

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10A.Rouwhorst06-10-2019

Gewoon Top Hotel

Top Hotel, Super kamers heerlijke bedden 1e klas ontbijt.Super service van personeel. Vele hotels gehad van Van Der Valk Maar dit is/was de beste mooiste schoonste hotel.We hebbeb dan ook meteen bij uitcheck geboekt voor as kerst maar dan met onze dochter erbij. Echt N Aanrader!!!

Dominique, Hotel Manager, 28-10-2019

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij verwelkomen u graag tijdens de kerstdagen opnieuw in ons hotel.

Tot ziens in hotel Assen!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5G.Post11-08-2019

Van der Valk Assen valt tegen

Waren met onze cocker spaniël om een machte over te blijven , bij aankomst . Hond geen probleem maar € 15.00 extra beetje aan de hoge kant . Krijg niet eenbgewone kamer maar voor minder validen . Ok , dan doe je dat maar met ontbijt hond niet mogelijk of je word verzocht in de loby te ontbijten . Al met al viel het me vies tegen . Hond luistert goed en ligt gewoon zonder te blaffen onder de tafel . Van der Valk , wij vonden het niet prettig!

Dominique, Hotel Manager, 06-09-2019

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Wat vervelend te vernemen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest. Enkele van onze luxe kamers zijn geschikt voor huisdieren, indien u vooraf aangeeft dat uw huisdier mee komt kunnen wij deze voor u selecteren. Indien er niet vooraf is aangegeven dat er een huisdier mee komt, kan het helaas voorkomen dat deze kamers niet meer beschikbaar zijn.

Wij hopen u nogmaals terug te zien in hotel Assen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Emmy03-08-2019

Mooie kamer diner erg duur.

Prachtige kamers met terrasje of balkon.

Minpunt bij het ontbijt, je moet eerst zelf tafel dekken, bestek servet liggen niet op tafel, vorken waren op, yoghurt op en er was nog weinig brood, toen we er om vroegen werd het wel aangevuld maar voordat we aan eten toekwamen waren we bijna half uur verder.

Diner viel ook tegen hele kleine schaaltjes groente en aardappelen voor drie personen.

Dominique, Hotel Manager, 06-09-2019

Dank u wel voor deze positieve review! Wij zullen uw min-punt meenemen, hartelijk dank voor het doorgeven

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Ria Erkens27-07-2019

Fantastisch!

Een fijn hotel. Wij hadden kamer 27 op de begane grond. De kamer is ruim en de badkamer ook. Er is een goed werkende airco. Het personeel is heel vriendelijk. Er is heel veel keus bij het ontbijt. Dit is gewoon een topper!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Stefan Bloemheuvel28-04-2019

Super leuk hotel en mooie omgeving

Dominique, Hotel Manager, 19-05-2019

Gereisd met partner in april 2019

• 9Ingrid van der Weerd27-04-2019

Gaan zeker nog eens terug

Fijn mooi hotel,mooi grote kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt, wij hadden s,avonds een live and cooking en dat was erg goed,heel veel keus, vriendelijk personeel

Dominique, Hotel Manager, 19-05-2019

Gereisd met partner in april 2019

28 tips over Hotel Van der Valk Assen

• pien oerlemans, 10-01-2012

Vraag als je moeilijker kunt lopen, om een gunstige kamer t.o.v. restaurant en uitgang.

• Marjan, 12-05-2014

Japans/Chinees restaurant aan de overkant! Veel en lekker

• nellyschreurs, 24-04-2014

Ga een mooie fietstocht maken in Drenthe. In het hotel kun je fietsen huren, gewone fietsen maar ook fietsen met trapondersteuning. Er is een goede fietsenstalling voor zelf meegebrachte fietsen. Het is ook leuk om vanuit Assen naar Groningen te gaan. Het is een gezellige stad met veel winkels en leuke terrassen.

3 vragen over Hotel Van der Valk Assen

• Dewi, 08-03-2018

Borg?

Moet je bij van der valk borg betalen voor de kamer?

• Hendrik, 28-12-2017

Geld beluste van der Valk

Pas op met boeken van een kerstdiner. Het maakt van der Valk niet uit of er iemand ziek is je moet gewoon betalen! Bij van der Valk draait het alleen om het geld. Algemene voorwaarden zeggen ze pfffff. Ze melden hier niks over telefonisch. Staat dan in de beruchte kleine lettertjes. Mij zien ze nooit weer bij geldwolf van Der Valk. Totaal geen inlevingsvermogen.

• wimenmia, 30-12-2012

royal suite ???

ik wil graag de royal suite boeken,maar kun je vanuit de jacuzzi de tv zien/kijken?en hoe zit het met de cocktailbar is die gevuld?in de prijs inbegrepen?

Daan, 12-03-2013

Tv is niet goed te zien vanuit de Jacuzzi. Minibar is inbegrepen bij de kamer Bestaande uit 2x Fanta, 2x Cola Light, 2x Jus d'Orange, 2x Spa Blauw, 2x Bier, 2x Ballentines (whiskey), 2x Jonge jenever, 2x Bacardi een Mars en een Snicker.

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages