Bed and Breakfast Het Rycke Leven

87 reviews over Bed and Breakfast Het Rycke Leven

• 2019
    10Djoeke16-11-2019

Geweldig!

Lieve Henriette, wat een paleisje met groen paradijs heb je hier gecreeerd! Heel bijzonder, het ruikt ook zo heerlijk naar het bos als je s'morgens de ramen en deur open zet. Dankjewel voor de goede zorgen, heerlijk ontbijt en natuurlijk het Tuinhuis met fantastische douche. Ik wens je alle goeds!! Gr. Djoeke

Alleen gereisd in november 2019

• 10Yvonne16-11-2019

VRESELIJK GENOTEN

Ik heb vreselijk genoten van deze mooie plek bij supergirl Henriette. Alles is met liefde gemaakt en met gevoel voor details. Een aanrader voor ieder die van rust en authenticiteit houdt! Heel hartelijk bedankt voor de leuke momenten samen en je gastvrijheid.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Hans & Willeke12-11-2019

Te gehorig.

We konden de naastgelegen gasten duidelijk horen (scheiding door soort glazendeuren). Het bed was erg smal (1.40 meter?). Website zit er erg idyllisch uit, maar ook erg onduidelijk wat bij welke ruimte hoort. De aankleding is wel pittoresk.

Eigenaresse, Directie, 15-11-2019

Al onze wanden zijn driedubbel goed geïsoleerd. Het ervaren van overlast van gasten blijft heel persoonlijk. We ontvangen nooit klachten hierover. In onze reviews staat heel vaak SCHITTEREND SCHOON" Al onze bedden zijn minimaal 1.60 breed. Wat hebben we stinkend ons best voor U gedaan,met liefde. Het prachtige huisje. Kwalificaties als" stijlvolle ruimte,geweldige voorzieningen,attente details"en Uitstekende gastvrijheid wordt ons met regelmaat "verweten" Met Rycke groet! en voor authentieke reviews kijkt U graag op www.hetryckeleven.nl Wij wensen U een Ryck Leven

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    10Monique02-11-2018

Comfortabel, knus, origineel, warm en welkom

Wij verbleven in het Huisje aan de Poel, een van de aangeboden B&B huisjes. Het huisje is vrij gelegen in een mooie grote tuin en heeft daardoor veel privacy. Het huisje heeft een eigen keuken, badkamer en een houtkachel en is erg smaakvol en gezellig ingericht en geeft je direct een thuisgevoel. Hoewel het huisje naast de snelweg is gelegen hebben wij daar zelf geen last van gehad wat betreft het geluid. Ook wat zicht betreft merk je deze weg niet direct op.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Ben17-08-2018

LEKKER

Heerlijk ontbijt! Goed geslapen. Rustige omgeving..

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Nick14-08-2018

lekker ontspannen

Zoals omschreven op de website, is het een mooi , schoon en compleet appartementje. Inclusief luie stoel om ontspannen te kunnen lezen. Een leuke basis om de omgeving te verkennen.

Eigenaresse, Directie, 14-08-2018

Nick. Dankjewel voor je bezoek aan het Rycke Leven. Je ging heerlijk naar het circuit.. Je auto met aanhanger kon je fijn parkeren op mijn eigen parkeerplein.

Verder zag ik je ontspannen in de luie stoel op het overdekte terras zitten lezen. Relaxed was je. Tevreden! Super..dat willen we graag zien. Volgend jaar kom je terug. Een goede tijd ondertussen. Hartelijke groet.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Maaike Duin14-08-2018

Geweldige B&B, heerlijk rustig. Prachtig mooie kamer met alles erop en eraan! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 5fam. Hoeben12-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Wees je ervan bewust dat je pal naast een hele drukke weg logeert. Leuk voor wie van charmante boerderij stijl houdt! In het huis heb je redelijk de ruimte en het huisje is van alle gemakken voorzien. Jammer dat je met een beetje lengte zijdelings op het toilet moet zitten. Helaas kon de hond niet los in de tuin vanwege de hond van de eigenaresse en is er op loopafstand geen bos. Schone handdoeken is niet vanzelfsprekend. Van het ontbijt hadden we meer verwacht: wij hadden gehoopt op ambachtelijke producten.

Eigenaresse, Directie, 14-08-2018

Hartelijk dank voor Uw persoonlijke mening. De snelweg is niet te zien,verscholen achter een dikke bomenreeks met dichte kruinen. 5 keer per jaar wordt er gemeten wbt de decibels en fijnstof. Alles is BINNEN de norm. Buiten conversatienivo en binnen bibliotheeknivo. U was in ons Tuinhuis. 100 jaar oud. Bijna muisstil binnen. Het toilet voldoet aan de wettelijke maatgeving. Het ontbijt..RYCK.. Vers geperst sap,warme broodjes uit de oven. Eitje,jam en beleg van de biologische winkel. Aardbeien en druiven heeft U ook gehad. Op al Uw appjes hebben we adekwaat gereageert. Handdoeken op Uw verzoek gebracht. Mijn collega heeft U meerdere malen gevraagd of het ontbijt naar wens is. Alles was in orde. Dát was Uw moment geweest te zeggen wij willen graag een andersoortig ontbijt...

Vroeger lieten we het huisdier van de gast loslopen in onze schitterende tuin. Sinds er flink gegraven werd en gepoept hebben we besloten dat er aangelijnd moet worden. Ook voor de andere gasten is dit netter en relaxter. Het bos en de vennen zijn om de hoek. Evenals het strand en natuurbad.

Had mij gevraagd hoe daar te komen. U heeft het nu niet gevonden. Dat is wat anders dan dat het niet binnen "10 minuten" te belopen zou zijn. Wij hebben ons uiterste best voor U gedaan. En veel zorg geboden. U ging weg zonder te groeten.... ??????

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Sako en Ina Liewes18-07-2018

warm weer, warm ontvangst. Heel fijn.

Heerlijke groene omgeving om in onze hectiek tot rust te komen. We hadden onze fietsen meegenomen en hebben genoten van de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10lotti18-07-2018

Het Rycke Leven an ARTISTIC SHELTER

Warm en sfeervol! Prachtige kamers en superfijn bed. Voor een extra 2.50euro het Rycke ontbijt. Vers sap warme broodjes..eitje..heerlijk yoghurt met fruit.. Alle hout meer dan 100 jaar oud..geweldig sfeervol. Het huisje staat midden in de schitterende tuin. Ik heb heerlijk op de overdekte veranda gezeten. Vrije opgang! Parkeren op eigen terrein.

Alleen gereisd in juli 2018

5 tips over Bed and Breakfast Het Rycke Leven

• [email protected], 12-12-2013

Ik kom hier regelmatig, Aan te bevelen: Drents Museum en de mooie omgeving, Voor de liefhebber is er natuurlijk het TT-circuit. In de zomer. Natuurbad met strandje De Baggelhuizerplas

• de haan, 14-06-2013

had ik het van tevoren geweten, dan had ik ook een massage ingepland.

• Dirk van der Pol, 21-09-2013

Absolute aanrader! Niet zo heel ver van centrum Assen!

0 vragen over Bed and Breakfast Het Rycke Leven

Bed and Breakfast info