Bed and Breakfast Het Rycke Leven

75 reviews over Bed and Breakfast Het Rycke Leven in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hier komen wij nooit meer..

vd Broek
2-5-2018

Ondanks bevestiging via mail (1 nacht, 3 pers. Incl. Ontbijt en toeristenbel. €126,50) moest bij aankomst €180 worden betaald! Wegens evenement in omgeving, in dit geval op circuit Assen. Hierover was niet gesproken of gemaild. Mevr verwijst naar voorwaarden op website. Hier staan nergens bedragen, ze kan dus vragen wat ze wil. Als je daar dan staat met 2 kids heb je niet veel keuze als je weet dat het overal vol is. Verbijsterd over onbeleefd en vijandig gedrag, niks gastvrijheid. Mevr. Stond erop dat bij aankomst contant werd betaald. Als je niet voor het evenement komt hoef je geen extra geld te betalen.. Achteraf op internet nog veel meer soortgelijke ervaringen gevonden, dit was zeker niet eenmalig. Heel vervelend, je voelt je misleid.

Tuinhuisje is klein, net als de bedden. 3e bed is een bankje.

Snelweg wel heel dicht bij de tuin.

Ontbijt was goed.

Je krijgt niet echt waar voor je geld.

Marian
23-4-2018

Voor bijna € 95 krijg je:

Een Prachtig tuinhuisje zeer creatief ingericht.

Een prachtige tuin die je kunt gebruiken.

Koffie en thee beschikbaar .

Een niet zo gastvrije gastvrouw.

Veel herrie van de direct aan het perceel gelegen A28.

Een matig ontbijt .

Een erg klein bed.

3,5 km van het centrum van Assen.

Duidelijkheid vooraf svp

Jan
7-1-2018

Mooie, sfeervolle kamer; goed schoon en ontbijt is oké.

Echter:

1. Als je snel last hebt van verkeerslawaai, moet je hier niet zijn. Huis ligt vrijwel tegen de snelweg aan. Veel mensen maakt dat blijkbaar niet uit, maar ik vind wel dat je dit feit op de site moet zetten.

2. Let vooraf goed op waar je wel en niet voor betaalt. We boekten via een website en daar was de prijs 88,- inclusief alles. Omdat er echter niet gereageerd werd op onze reservering, hebben we direct telefonisch geboekt bij de eigenaar.

Bij het afrekenen bleek dat er andere prijzen gelden: Het 'gewone' ontbijt is 7,50 en een luxe ontbijt is een tientje. Als je echter ontbijt boekt, dan blijkt het luxe ontbijt de 'standaard' te zijn. Wifi is nu exclusief en bedraagt 5 euro (bedrag staat niet op de site). Toeristenbelasting is nu ook exclusief en bedraagt 5 euro (bedrag staat niet op de site. Vijf euro is 2 x zo hoog als het tarief dat de gemeente Assen rekent). Uiteindelijk betaalden we 100,- i.p.v. 88,- en zonder factuur. Allemaal niet rampzalig, maar je voelt je er toch niet lekker bij. We hebben het prijsverschil voorzichtig aangekaart, maar na een eerste defensieve reactie hebben we onze schouders opgehaald en zijn we doorgegaan met ons lekkere weekend in Assen.

Beste eigenaar: s.v.p. geen reactie op deze review of verwijzing naar je 'algemene voorwaarden'.

Vriendelijke ontvangst warme omgeving

Onbevangen en kleurrijk

Haandrikman
6-6-2017

Aankomend op een ruim privè parkeerplein.

Groen groen en struweel rijkelijk.

Spontaan en hartelijk welkom.

Mooi huisje,origineel en authentiek met veel charme.

Heerlijk bed en fijn ontbijt.

We voelden ons hier vrij en zeer Welkom.

Genoegelijk

Linde
3-6-2017

Vriendelijke en energieke gastvrouw. Haar verbouwde boerderijtje en huisjes hebben alle zorg gekregen en die gaven me een goed en rustig gevoel.

goede parkeergelegenheid.

De tuin is een sprookje, en dat vlak in de buurt van een (hoger gelegen) weg, geweldig! Speciaal zitje voor de gasten.

Het uitgebreide ontbijt aan de mooi aangeklede tafel gaf een fijn begin van de dag.

Grote badkamer, alles in een heel haar-eigen stijl. Dat zie ik graag, zeker als het ook nog zo goed is verzorgd.

Op de slaapkamer lagen zelfs leesboeken te leen gedurende mijn verblijf.

Thuis komen en genieten

Nicole
8-4-2017

Werken in Assen wordt voor mij nog leuker door mijn verblijf in de B&B van Henriette. Een eigen overnaadse blokhut voorzien van kachel, en een gezellig interieur. Een heerlijke buitenplaats hoort er ook bij. Prettige ontvangst, privacy, gezellige en eigenzinnige inrichting. Anders dan anders, eigen stijl en bovenal gemoedelijk en gezellig. Kortom je eigen huis in mooie omgeving. Ruime badkamer, met grappige details, eigen keukenblokjemet koelkast! Tafel met thonet stoelen om aan te werken ( in mijn geval) . Voor mij is het thuis komen in Assen!

Aart van der Horst
4-4-2017

Geweldige, authentieke B&B. Met zorg en smaak ingericht appartement, met mooie materialen en meubels. Uitstekend bed, prima ontbijt en een top-gastvrouw. Om weer te komen. Doet zijn naam eer aan!

Het was prima

Dhr. Jansen Lisse
3-4-2017

Geweldige hartelijke ontvangst. Gezellige kamer met veel kleur en 'oude' spullen. Nostalgisch geheel. Heel goed ontbijt.

Fantastische lente in Het Rycke Leven

Nicoline Westerbeek
30-3-2017

Wat een romantische en artistieke sfeer. Ons verblijf was prachtig ingericht, de houtkachel brandde 's avonds. Heerlijke bedden, optimaal. We genoten van het rijke ontbijt op het overdekte terras. En wie schetste onze verbazing toen we muziek uit het woonhuis dvan e gastvrije en spontane gastvrouw hoorden komen! Geweldige zang, wat een inspiratie. Henriëtte heeft vele kwaliteiten en ze is oprecht geïnteresseerd in haar gasten. Bijzondere gesprekken! Ook genoeg privacy! We konden helemaal opladen op deze plek. Verder hebben we de tentoonstelling van de Peredvizhniki in het Drents Museum bezocht, en we hebben gewandeld bij Oudemolen. Wat is Drenthe toch mooi!.

En wat een geluk dat wij in het Rycke Leven terecht kwamen. Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Rycke Leven in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Rycke Leven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Het Rycke Leven scoort een 7.77 uit 10 op basis van 76 reviews.