Camping De Ommekeer

8,8

6 reviews over Camping De Ommekeer in het Nederlands

Een super B&B!

Mevr. Krol, 19-11-2016

Een prima plek om te overnachten in deze woonboerderij. Sanitair netjes en schoon. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. De eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook een pluspunt landelijk gelegen maar binnen 5 minuten zit je midden in de stad Assen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

Prima B&B met goed ontbijt

pascal_3, 26-4-2016

Prima B&B. Alles was netjes verzorgd en schoon. Goede badkamer. Nette gezamenlijke ruimte. En niet onbelangrijk gastvriendelijke eigenaren.

Super

Frenk M., 27-1-2016

Wij moesten 3 dagen om 07:30 in de TT hal zijn. Dit betekende dat we eerder aan het ontbijt wilden dan eigenlijk vermeld was in de voorwaarden. Dit was geen probleem en we hebben elke dag lekker kunnen ontbijten. Door de gastvrijheid meteen geboekt voor het pinksterweekend van 2016. Helaas werd er een dubbele boeking gemaakt. Dit werd door Wijche en Silvia (eigenaren) opgemerkt en netjes aan ons gemeld. In overleg zijn wij elders ondergebracht, dit was echter een duurdere accommodatie. Wijche en Silvia hebben dit verder voor ons afgehandeld en het verschil betaald. Kortom hun gastvrijheid, eerlijkheid en oplossingsgerichtheid verdienen een dikke 10. We kunnen iedereen aanbevelen om in hun accommodatie lekker tot rust te komen. Toppers ga zo door.

Mooie rustige centraal gelegen camping

Carla Christ, 14-3-2015

De liggening van de camping is erg gunstig. Centraal bij de stad Assen, vlak bij natuur en de TT baan. We waren met een tent en 2 kleine kinderen. De kinderen (1 en 3 jaar) genoten erg van het spelen op het veld en de speeltuin van de Baggelhuizerplas is op loopafstand. De zandbak is het strand van de Baggelhuizerplas. Onzekinderen hebben niet meer nodig. Zwemmen kan in het nabij gelegen Bonte Wever. Sanitair prima en vooral schoon.

Prachtig gelegen camping met nieuw sanitair

Venema, 2-3-2015

Camping "De Ommekeer" is gunstig gelegen ten opzichte van het recreatiegebied Baggelhuizen (kanoën, zwemmen, wandelen, fietsen) en ook het centrum van Assen ligt op fiets-afstand van de camping. Tevens B&B-mogelijkheid.

Wij waren er met de Caravanclub .

fr_woning, 15-9-2011

-221- We stonden met een grote groep op Camping De Ommekeer , we waren allemaal deelnemers aan de fiets4daagse , die starte bij De Bontewever in Assen . We moesten nog een eindje fietsen om bij het startpunt te komen . Helaas hadden we elke dag wel wat regen te verduren . Maar als we dan terug waren op Camping De Ommekeer , dan maakten wij het gezellig . De kampmeester , zo als wij dat noemen , organiseerde in overleg met de eigenaar een gezellige avond , of een pannekoeken festijn. De laatste avond kwam het shanty koor en die bleven maar zingen . Maar nu iets over de Camping. We stonden er met een aantal caravans en elke plaats had stroom , water en een afvoerputje. Voor het sanitair was een vergunning aangevraagd om het uit te breiden. Er stond een partytent waar we gebruik van hebben gemaakt. In de kantine zaten we s'avonds met een hapje en een drankje en zelfgemaakte boerenjongens. Op de afscheidsavonds werd alvast afgesproken om terug te komen op deze kleine naar nette camping .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Ommekeer in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Ommekeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Ommekeer scoort een 8.77 uit 10 op basis van 6 reviews.