Camping De Ommekeer

Tonen op kaart

8 reviews over Camping De Ommekeer

• 2019
    8GM van Dam van Koppen08-08-2019

Aan te raden als je van rust houd

Een degelijk verzorgt B&B die zijn prijs zeker waard is. Erg goed ontbijt en rustig gelegen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Carla Geurts01-06-2019

Aanrader om te verblijven.

Wij zijn 23 mei een nacht in de B&B wezen slapen, omdat we op vrijdag 24 mei voor 9 uur in Assen moesten zijn. Vier slaapkamers ter beschikking gehad met verschillende inrichtingsstijlen, bedden zijn goed, ontbijt zeer uitgebreid, aparte zitruimte waar tv gekeken kan worden, thee en koffie faciliteiten aanwezig, mooi wandelgebied naast de deur. Er zijn 2 wc's aanwezig in het huis en er mag ook gebruikt worden gemaakt van die van de camping, welke ook super schoon zijn.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2019

• Oude reviews

9Mevr. Krol19-11-2016

Een super B&B!

Een prima plek om te overnachten in deze woonboerderij. Sanitair netjes en schoon. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. De eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook een pluspunt landelijk gelegen maar binnen 5 minuten zit je midden in de stad Assen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

• 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in november 2016

• 9pascal_326-04-2016

Prima B&B met goed ontbijt

Prima B&B. Alles was netjes verzorgd en schoon. Goede badkamer. Nette gezamenlijke ruimte. En niet onbelangrijk gastvriendelijke eigenaren.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Frenk M.27-01-2016

Super

Wij moesten 3 dagen om 07:30 in de TT hal zijn. Dit betekende dat we eerder aan het ontbijt wilden dan eigenlijk vermeld was in de voorwaarden. Dit was geen probleem en we hebben elke dag lekker kunnen ontbijten. Door de gastvrijheid meteen geboekt voor het pinksterweekend van 2016. Helaas werd er een dubbele boeking gemaakt. Dit werd door Wijche en Silvia (eigenaren) opgemerkt en netjes aan ons gemeld. In overleg zijn wij elders ondergebracht, dit was echter een duurdere accommodatie. Wijche en Silvia hebben dit verder voor ons afgehandeld en het verschil betaald. Kortom hun gastvrijheid, eerlijkheid en oplossingsgerichtheid verdienen een dikke 10. We kunnen iedereen aanbevelen om in hun accommodatie lekker tot rust te komen. Toppers ga zo door.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Carla Christ14-03-2015

Mooie rustige centraal gelegen camping

De liggening van de camping is erg gunstig. Centraal bij de stad Assen, vlak bij natuur en de TT baan. We waren met een tent en 2 kleine kinderen. De kinderen (1 en 3 jaar) genoten erg van het spelen op het veld en de speeltuin van de Baggelhuizerplas is op loopafstand. De zandbak is het strand van de Baggelhuizerplas. Onzekinderen hebben niet meer nodig. Zwemmen kan in het nabij gelegen Bonte Wever. Sanitair prima en vooral schoon.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 8Venema02-03-2015

Prachtig gelegen camping met nieuw sanitair

Camping "De Ommekeer" is gunstig gelegen ten opzichte van het recreatiegebied Baggelhuizen (kanoën, zwemmen, wandelen, fietsen) en ook het centrum van Assen ligt op fiets-afstand van de camping. Tevens B&B-mogelijkheid.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7fr_woning15-09-2011

Wij waren er met de Caravanclub .

-221- We stonden met een grote groep op Camping De Ommekeer , we waren allemaal deelnemers aan de fiets4daagse , die starte bij De Bontewever in Assen . We moesten nog een eindje fietsen om bij het startpunt te komen . Helaas hadden we elke dag wel wat regen te verduren . Maar als we dan terug waren op Camping De Ommekeer , dan maakten wij het gezellig . De kampmeester , zo als wij dat noemen , organiseerde in overleg met de eigenaar een gezellige avond , of een pannekoeken festijn. De laatste avond kwam het shanty koor en die bleven maar zingen . Maar nu iets over de Camping. We stonden er met een aantal caravans en elke plaats had stroom , water en een afvoerputje. Voor het sanitair was een vergunning aangevraagd om het uit te breiden. Er stond een partytent waar we gebruik van hebben gemaakt. In de kantine zaten we s'avonds met een hapje en een drankje en zelfgemaakte boerenjongens. Op de afscheidsavonds werd alvast afgesproken om terug te komen op deze kleine naar nette camping .

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2011

2 tips over Camping De Ommekeer

• Carla Christ, 14-03-2015

Er is ook een B&B bij de camping.

• Venema, 02-03-2015

Er is een recreatiezaal aanwezig waar gebruik van kan worden gemaakt.

0 vragen over Camping De Ommekeer

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50