Géén boekingskosten

Meer camping info

13 Reviews over De Ommekeer

• 9Hannah Kamminga24-08-2021

Geweldig!

Wij zijn hier met wat vrienden geweest, en het is echt een prachtige camping! Mooie ligging, je bent zo bij de plas en netjes sanitair. De eigenaar is heel aardig en superbehulpzaam. Erg fijne sfeer, een echte aanrader!

• 10Martine10-08-2021

Perfect!

Prachtige locatie in de natuur, vlakbij de stad. Rustig, zen en hele aardige gastheer die heel hard werkt. Prima kamer, badkamer etc. Schoon, fijn bed en veel te doen in de omgeving. Uitgebreid heerlijk ontbijt. Super service zou het aan iedereen kunnen aanbevelen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Jan06-07-2020

Goede en nette B&B ,goed verzorgd ontbijt , zeer gedreven eigenaar zeker een.aanrader

• 9Eetgelegenheden
  • 8Gert13-06-2020

Nette camping met een gastvrije campineigenaar

Mooie camping dicht bij de Baggelhuizerplas. Camping is goed verzorgd. Heerlijk om met de honden naar camping en plas te gaan.

• 8Marijke en Ronald01-06-2020

Een prachtige goed toegeruste accommodatie

Een goede accommodatie met een gentleman als gastheer. Onze verblijfsmiddel was een tent. Kregen zonder meerkosten de sleutel van een privesanitair. Uiterst hygiënisch. Een minicamping om tot rust te komen met alle mogelijkheden om in de nabijheid te ontspannen, zwemmen e.o. activiteiten.

De camping biedt grote plaatsen met alle andere voorzieningen die in deze tijd wenselijk zijn. Tevens een uiterst helder corona beleid. Wij hebben genoten

• 7Eetgelegenheden
  • 8GM van Dam van Koppen08-08-2019

Aan te raden als je van rust houd

Een degelijk verzorgt B&B die zijn prijs zeker waard is. Erg goed ontbijt en rustig gelegen

• 7Eetgelegenheden
  • 8Carla Geurts01-06-2019

Aanrader om te verblijven.

Wij zijn 23 mei een nacht in de B&B wezen slapen, omdat we op vrijdag 24 mei voor 9 uur in Assen moesten zijn. Vier slaapkamers ter beschikking gehad met verschillende inrichtingsstijlen, bedden zijn goed, ontbijt zeer uitgebreid, aparte zitruimte waar tv gekeken kan worden, thee en koffie faciliteiten aanwezig, mooi wandelgebied naast de deur. Er zijn 2 wc's aanwezig in het huis en er mag ook gebruikt worden gemaakt van die van de camping, welke ook super schoon zijn.

• 9Mevr. Krol19-11-2016

Een super B&B!

Een prima plek om te overnachten in deze woonboerderij. Sanitair netjes en schoon. Prima verzorgd en uitgebreid ontbijt. De eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam! Ook een pluspunt landelijk gelegen maar binnen 5 minuten zit je midden in de stad Assen. Prima kwaliteit/prijsverhouding.

• 9pascal_326-04-2016

Prima B&B met goed ontbijt

Prima B&B. Alles was netjes verzorgd en schoon. Goede badkamer. Nette gezamenlijke ruimte. En niet onbelangrijk gastvriendelijke eigenaren.

• 10Frenk M.27-01-2016

Super

Wij moesten 3 dagen om 07:30 in de TT hal zijn. Dit betekende dat we eerder aan het ontbijt wilden dan eigenlijk vermeld was in de voorwaarden. Dit was geen probleem en we hebben elke dag lekker kunnen ontbijten. Door de gastvrijheid meteen geboekt voor het pinksterweekend van 2016. Helaas werd er een dubbele boeking gemaakt. Dit werd door Wijche en Silvia (eigenaren) opgemerkt en netjes aan ons gemeld. In overleg zijn wij elders ondergebracht, dit was echter een duurdere accommodatie. Wijche en Silvia hebben dit verder voor ons afgehandeld en het verschil betaald. Kortom hun gastvrijheid, eerlijkheid en oplossingsgerichtheid verdienen een dikke 10. We kunnen iedereen aanbevelen om in hun accommodatie lekker tot rust te komen. Toppers ga zo door.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair