De Bonte Wever

2.4Onvoldoende

• 1jo en an12-02-2012

waardeloos diepvriesvoedsel en drinken

gratis drinken in het zwembad. wat een bocht. slecht afgesteld. ook hier heerst er crisis. Baden waren erg lauw allemaal, ook de hottubs.

februari 2011

• 8rinnypolet02-03-2014

Dagarrangement De Bonte Wever, van alles wat

Dagarrangement: zwemmen, schaatsen, bowlen en eten. Ontvangst slecht, zwembad leuk, schaatsbaan druk, bowlen erg leuk, eten prima.

maart 2014

• 4P remmers24-08-2017

Bonte wever assen

Ben van 22.08.2017 tot 24.08 daar geweest was zeer slecht koud eten en een pijn hoop echt niet te vrede P remmers wijs iedereen af om daar heen te gaan

Gereisd met partner in augustus 2017

• 3Frits koopman25-04-2018

Nooit meer moest feestje zijn was drama

Kids club waardeloos niet hele dag open en dat wordt je niet verteld op het moment dat je reserveert het tegendeel. Kinderen met niet zichtbare handicap in het zwembad onder begeleiding van de ouders is geen enkel begrip voor ,zijn beledigend en beschamend je moet reglement volgen van zwembad in het water zelf na gesprekken met de leiding zeggen ze dat zij het begrijpen maar luisteren niet en tegendeel is waar. Het was voor ons zeer pijnlijke en verdrietige ervaring en zeker ook voor het kind Personeel op vele plaatsen in hotel en restaurants onvriendelijk en onbeschoft

april 2018

• 1Nathalie Schalk20-10-2018

Doe het niet!!

Mensen...doe het niet. Ik ben echt niet de kritische...maar dit word geadverteerd als een illusie. Je kunt beter overnachten in een ibis budget hotel en met je geld lekker assen in om te ontbijten , lunchen en dineren. Kost misschien 20 euro meer maar geloof me dat is je het wel waard.

Kids club? Verouderde tafelvoetbal , stamprace, schiet spelletje en 2 race stoelen. Verder liggen daar in een hoekje batjes en balletjes om buiten onverlicht en zonder toezicht te spelen. Bowlen? Kun je beter voor aankomst reserveren anders sta je om 23:00 s'avonds te bowlen met je kids. Geen hapjes snacks of zoutjes. Die mag je zelf even halen verder op in het mortuarium. Zwembad? Lauw,vies ,klein hottubs koud drinken als je op multivitamine drukt? Krijg je water personeel aangesproken. Is denk ik op ofzo
    Het eten😱😱😱😱😱😱🤢🤢🤢🤢alsjeblieft als je misselijk je verblijf wilt door brengen eet alsjeblieft..anders doe het niet!!!!

oktober 2018

• 10Van Leeuwen25-09-2016

Super

Vriendelijk personeel, goed eten en drinken, goede faciliteiten, mooie kamers

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 8Roo16-09-2015

Heerlijk

Ben niet in het hotel geweest maar naar het sauna zwemparadijs, mooi zwembad met vele faciliteiten, maar zoals wordt aangegeven in het zwembad dat er een rust ruimte is vindt ik helaas nergens. Sauna's vaak er remoerig. Beetje jammer verder prima verblijf

Gereisd met partner in september 2015

• 9Fam. Loonen22-02-2012

Heerlijk geschaatst

De kinderen vonden het heerlijk om te schaatsen

Gereisd met vrienden in februari 2012