Hotel City De Jonge

8.7Fantastisch

Tonen op kaart

86 reviews over Hotel City De Jonge

• 4Peter Wiekenkamp27-11-2016

Niet doen, de disco trilt je je bed uit!

Wat goed is is de prijs en locatie, maar dat je daarom snachts niet kan slapen vanwege de zware bassen uit één of andere disco is te gek voor woorden. Daarom voor 'ligging' en 'kamers' een 2! Dat er oordoppen liggen was al een veeg teken, maar je kan dus niet zonder! Verder maakt het hotel buiten de kamer een armoedige indruk. De muren in de gang zitten vol vegen en vlekken, de vloerbedekking is gewoon kapot op sommige plekken. Ik ga hier nooit meer naar toe, al kost het de helft van wat het nu kostte. De kamer zelf is overigens keurig, eten prima en personeel is niet onaardig. Dat ik de kamer een 2 geef komt dus alleen door de herrie van de discomuziek.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Fred en Ria08-11-2016

Geweldig arrangement

Alleen goede referenties. Hotelkamer perfect, restaurant heel gezellig, prima ontbijt en diners, en zeer vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in november 2016

• 6Hanneke Messelink21-10-2016

Weggestopt in een hokje

Wij zaten in een kamer ergens ver weggestopt in een appartement. Je kon er komen via een aparte deur buiten op straat. Apart. De kamer was slecht. De deur van de badkamer was flink beschadigd. Het bakje voor papiertjes was stuk, lampen deden het niet en het stonk naar riool. Het was ook super gehorig dat we er wakker van werden. Het enige wat goed was, waren de bedden en de douche.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Els28-09-2016

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

Een prima ontbijt in een uitstekende ambiance . Receptie was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Er waren twee ruimtes in het hotel beschikbaar voor het stallen van de fietsen.

• 9bert27-09-2016

schitterend

de gastvrijheid van het personeel

• 10Shil11-09-2016

Super

Wij zijn hier nu voor de tweede maal geweest en het was weer geweldig, vriendelijk personeel en super kamers gewoon geweldig, ontbijt goed en het eten ook goed wat wil je nog meer

• 8Anoni05-09-2016

Goed hotel.

Vriendelijke ontvangst. Goede kamer met apart toilet. Wifi oke. 1ste dag erg druk met ontbijt. Het personeel kon de drukte niet aan. Als alles goed was aangevuld, zou het een prima ontbijt zijn. Prima diner. Goede lokatie.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Adri5208-08-2016

Prima basis voor bezoek aan Drente / Groningen

Hotel ligt centraal en boven café /disco. Ontbijt is uitstekend verzorgd en wordt op tijd aangevuld. Kamer is ruim en goed ingericht. Fietsen gemakkelijk te parkeren in ruimte in het hotel. Vriendelijk personeel. Je kunt er ook tegen een redelijke prijs uitstekend dineren.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6Mike08-07-2016

Nooit meer in een weekend.

Het diner was lekker, de kamer op zich netjes, maar lag boven een discotheek waardoor het vrijdag- en zaterdagnacht een rotherrie was. Deze twee nachten zou deze kamer niet verhuurd mogen worden.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Lydia Bijl12-06-2016

geweldig hotel, behalve in het weekend!

Wij hebben een geweldig weekend gehad. mooie kamer heel goed ontbijt en diners. Personeel super vriendelijk zowel in het hotel als in het restaurant. Wij hebben daar 2 dagen gegeten en gedronken. Alleen onze nachtrust was volledig verstoort door de muziek, wij hadden kamer 105 en werd letterlijk gek ervan. de 2 de nacht een slaappil genomen helaas ook dat hielp niet met de oordoppen die ik bij kruitvat ben gaan halen. Maar goed, hoop dat ze mensen i het weekend daar niet meer neer leggen, het hotel zat vol dus konden ze geen andere kamer bieden anders was dat denk ik wel gebeurd. Hoe dan ook, ga nog wel eens terug maar niet in het weekend en kan dit hotel dus echt wel aanraden super!!

Gereisd met partner in juni 2016

8 tips over Hotel City De Jonge

• Hugo, 18-08-2013

Neem een comfort kamer en geen standaard kamer. Eten in het restaurant perfect.

• Caro, 24-02-2013

Een à la carte 3 gangen menu voor €21!

• Wesley, 29-10-2012

Er gezellig om 's avonds een drankje te doen in één van de bijhorende cafés. Bijvoorbeeld Café de Beefeater die op de hoek zit.

3 vragen over Hotel City De Jonge

• M. van der Klaauw, 31-05-2019

Reservering

Kan ik die alsnog krijgen?

Hartelijk dank bij voorbaat.

M. M. van der Klaauw

• M. van der Klaauw, 24-05-2019

Reservering.

Ik heb gebruik gemaakt van een actiecode van Pharos reizen en een reservering in uw hotel geboekt van 19 op 20 juni. Ik heb van u daarvan nog geen bevestiging ontvangen. Kan ik die alsnog krijgen? Hartelijk dank bij voorbaat. M. M. van der Klaauw

• Sylvia van der Ham, 17-05-2017

Hond

Mag de hond in het restaurant?

Hotel City De Jonge info

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats