Hotel City De Jonge

Tonen op kaart

86 reviews over Hotel City De Jonge

• 9Carola Draaijer13-04-2017

fantastiche locatie

Heerlijk weekendje weg geweest. Heerlijk ontbijt buffet,en een zeer smaakvol diner. Midden in de stad Assen dus ook nog lekker gewinkeld. Erg vriendelijk personeel met ern zeer gezellig buiten terras. Een woord is van toepasding gewoon geweldig!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Jan en Tobi Fraase Storm10-04-2017

Helemaal geweldig!!

Alles in het hotel was fantastisch! De kamers heel mooi, groot en schoon. Het personeel allemaal supervriendelijk, het eten was perfect en zéér goede, vriendelijke en vlotte bediening en middenin het centrum. De kamers waren goed geisoleerd zodat je van buiten weinig tot niets hoorde. Wij komen hier beslist nog eens terug, want de omgeving is ook geweldig voor wandel- en fietstochten. Dus wat ons betreft is er Niets op dit hotel aan te merken!!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Jan Watté29-03-2017

In alle opzichten een schot in de roos

Accomodatie en restaurant zeer aantrekkelijk

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Tessa01-03-2017

Redelijk en vrij simpel hotel

Hotelkamer zag er netjes uit. Personeel was vriendelijk. Wel was het zo dat onze televisie het niet deed. We mochten eventueel tv kijken op een kamer die niet geboekt was, dus dit was netjes. De douche was niet erg fijn. Zat heel weinig druk achter, soms kwam er echt bijna geen water uit. Verder was alles goed te doen en de ligging van het hotel is perfect, midden in de stad. Geluidsoverlast hebben wij niet gehad, maar het is ook maar net waar je op let of waar je je aan stoort natuurlijk. Midden in de stad kan je zoiets verwachten.

Leuk hotel voor 1 of 2 nachten, niet voor een hele vakantie. Maar het is ook een 3 sterenhotel. Daarvoor was de kwaliteit prima.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 2rengers13-02-2017

Nooit meer in de winter !!

Kamer niet warm te krijgen. Na klacht bij receptie werd een electrisch kacheltje gebracht, met de mededeling dat die niet tegelijk met de waterkoker mocht worden gebruikt. Na plm. 1,5 uur was temperatuur dragelijk. Kacheltje moest hele nacht aan blijven - belachelijk voor zo'n hotel.

Gereisd met partner in januari 2017

• 6Adriana Jansen12-02-2017

Nooit meer in het weekend!

Kamers waren vrij netjes, maar voor dat geld toch wel iets meer luxe verwacht, bv minibar. Ontbijt was ene dag alles bijna koud, andere dag te druk dus veel lege bakken die veel te langzaam werden aangevuld. In het weekend geen doen om daar een goede nachtrust te krijgen, de naastliggende disco dreunt door de door het hotel geleverde oordoppen heen. Bij uitchecken gemeld dat we erg veel last hadden van de herrie, kon volgens de receptioniste eigenlijk niet omdat we op de 2e verdieping lagen. Maar met deze herrie maakt het niet uit waar je slaapt in het hotel. Dus al met al zeker niet voor herhaling vatbaar en geen aanrader.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Jansen07-01-2017

Alles prima, uitgezonderd het disco-lawaai.

Prima ontbijt, goede schone kamer, goede bedden.

Minpunt : het disco-lawaai 's nachts van de buren.

Gereisd met partner in november 2016

• 10kees02-01-2017

niet voor de weekenden

Het hotel op zich is zeer goed, mooie kamers prima ontbijt en goed diner. De prijs is ook zeer gunstig.Maar in het weekend breek de hel los van s'nachts 24.00 uur tot 5.00 uur s'morgens. We zaten op de tweede verdieping maar het bed trilde.Dat wil dus zeggen dat je tijdelijk niet van je nachtrust kan genieten. Dus wil je genieten van een zeer goed hotel: door de weeks boeken.

• 2Fam Nobbe11-12-2016

Dit nooit meer

Een nachtje in Hotel de Jonge. Zaterdagnacht om 24:00 uur gaat de nachtclub even verderop open. Alle panden zijn aan elkaar gebouwd en er is blijkbaar onvoldoende geluidsisolatie. Daardoor lig je tot 05.00 uur in de ochtend te schudden in je bed op 120bpm. Geen oog dichtgedaan. Het hotel verstrekt oordopjes maar daar komen de basdreunen dwars doorheen Om 9:00 uur ging de wekker dan is alle hoop gevestigd op een goede douche. Helaas...de thermostaatkraan bleek kapot waardoor er alleen loeiheet water uit de kraan kwam. Dus dan maar een handdoek gebruikt als washandje en onszelf zo een beetje opgefrist. Het ontbijt was goed. Personeel is over het algmeen vriendelijk. Maar toen we bij het uitchecken klaagden over de geluidsoverlast (waarover niets wordt vermeld bij het boeken) en de kapotte thermostaatkraan werd er op de eerste klacht niet gereageerd en werd er van de tweede klacht een notitie gemaakt voor de technische dienst. Geen excuses. Wel "een prettige dag verder".

• 6Hedy11-12-2016

Slechte kamer, goeie ligging

De kamer was slecht. Gele wc bril. De tv had gesneeuwd beeld dus was niet naar te kijken. De douche deed het bijna niet. Eerst ging me partner die had nog een beetje water maar daarna moest is snel zijn want er kwamen alleen wat druppels uit. De wastafel liep niet goed door. De lampen flinkerde en dan ging de wekker uit. Het ontbijt was goed en personeel vriendelijk. En de lokartie ook goed, wel erg lawaai op zaterdagnacht, maar wij komen er niet meer terug. Voor dat geld vinden we wel mooiere en frisse hotels.

8 tips over Hotel City De Jonge

• Hugo, 18-08-2013

Neem een comfort kamer en geen standaard kamer. Eten in het restaurant perfect.

• Caro, 24-02-2013

Een à la carte 3 gangen menu voor €21!

• Wesley, 29-10-2012

Er gezellig om 's avonds een drankje te doen in één van de bijhorende cafés. Bijvoorbeeld Café de Beefeater die op de hoek zit.

3 vragen over Hotel City De Jonge

• M. van der Klaauw, 31-05-2019

Reservering

Kan ik die alsnog krijgen?

Hartelijk dank bij voorbaat.

M. M. van der Klaauw

• M. van der Klaauw, 24-05-2019

Reservering.

Ik heb gebruik gemaakt van een actiecode van Pharos reizen en een reservering in uw hotel geboekt van 19 op 20 juni. Ik heb van u daarvan nog geen bevestiging ontvangen. Kan ik die alsnog krijgen? Hartelijk dank bij voorbaat. M. M. van der Klaauw

• Sylvia van der Ham, 17-05-2017

Hond

Mag de hond in het restaurant?

Hotel City De Jonge info

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats