Hotel City De Jonge

86 reviews over Hotel City De Jonge

• 2019
    9Groeneveld31-07-2019

Geweldig

Geweldig hotel,vriendelijk personeel perfecte kamer heerlijk ontbijt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Paulien Ellens12-04-2019

Uitstekend en genoten!

In het centrum maar toch rustig geslapen in een prachtige kamer. Het ontbijt was uitstekend en in een gezellig restaurant geserveerd.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Patricia 't Hoen02-04-2019

Zeer goede kamers, goede bedden. Nette ontvangst. Goed ontbijt. Heel neutraal gelegen midden in de stad. Enige minpuntje vond ik de douche. Geen trekker of dergelijke dus alles nat voor tweede persoon.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 8Manja21-03-2019

Hotel heel goed, restaurant iets minder.

We hebben hier 2 nachten doorgebracht. Mooie, schone en moderne kamer met een fijne badkamer. Vriendelijk personeel! Lekker eten in het restaurant alleen lang wachten op je eten.

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Dennis20-11-2018

Top weekend gehad!

2 nachten via een last minute naar dit leuke hotel geweest. Ruime kamer met een goed bed. Op de 3e etage heb je een mooi uitzicht over Assen. Ondanks de zeer scherpe aanbieding mochten we in het restaurant kiezen uit al de gerechten voor het 3 gangen menu. Het eten was erg lekker en vriendelijk personeel. Al met al een dikke aanrader voor een weekendje Assen! Wij hebben het top gehad!

Rob Riper Algemeen directeur, Receptie, 18-01-2019

Beste Dennis, Dank voor je uitgebreide reactie omtrent je afgelopen verblijf. Met name het compliment over het restaurant doet ons zeer goed, we zitten pas sinds 24 september j l in het compleet vernieuwde restaurant en dan is zo'n positieve reactie meer dan welkom. Wellicht tot een volgend verblijf.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Sylvia04-11-2018

Genieten

Heerlijk verblijf in Tophotel. Midden in het centrum. Ruime kamer. Heerlijke badkamer. Ontbijt is prima in orde. Driegangen diner is ook heel lekker. Gratis parkeren en vrijkaarten voor het gevangenismuseum, zeer de moeite waard. Kortom, een heel fijn verblijf voor enkele dagen. Komen zeker nog eens terug!!

Rob Riper Algemeen directeur, Receptie, 18-01-2019

Beste Sylvia, Dank voor je mooie woorden en met name het compliment over ons restaurant is door het gehele F&B team zeer warm ontvangen.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Douwe van k31-07-2018

Heerlijke ruime kamer, fijne bedden, goede douche, hoewel midden in het centrum met een wielerronde voor de deur..geen geluidsoverlast. Ook de verbouwing die nog bezig is geen last van gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel zeker een aanrader waard. Wij hebben er genoten

Rob Riper Algemeen directeur, Receptie, 18-01-2019

Beste Douwe, Dank voor je mooie woorden omtrent je afgelopen verblijf, en dan te weten dat wij toen nog volop in de verbouw zaten. Inmiddels is deze afgerond en zou ik zeggen, vereer ons in de toekomst met nog een bezoek om te ondervinden wat het eindresultaat is geworden. Wij zijn in elk geval bijzonder trots over onze nieuwe werkplek.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Marietta02-07-2018

Fijn om naar het mooie Drents museum te gaan.

Prima hotel , keurig schoon. Wij hadden een erg grote kamer.

Rob Riper Alegemeen directeur, Receptie, 18-01-2019

Beste Marietta, Hartelijk dank voor uw reactie op uw laatst genoten verblijf bij ons. Wij waarderen het door u toegekende cijfer als een groots compliment.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Van der kaap17-03-2018

Heel goed

Een fijn hotel met heerlijk eten en super personeel niet twijfelen maar doen

Rob Riper algemeen directeur, Receptie, 23-03-2018

Geachte heer en/of mevrouw van der Kaap, Hartelijk dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf. Fijn om te lezen dat deze plezierig is geweest. Voor ons als team met name spannend want we zitten door een grootse verbouwing nu in een tijdelijke locatie. Voor ons is het natuurlijk wat improviseren maar we kunnen wel nog steeds aandacht geven aan onze gast middels goede service en presenteren van kwaliteit. Wij hopen u na de verbouwing, verwachting medio juni, weer als gast te mogen ontvangen en dan in een geheel nieuwe setting.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 8J.Fit15-02-2018

Midden in de stad met een fantastische omgeving.

Goed was het ontbijt en diner en de kamer(ruim) Fietsen konden we kwijt maar was niet toppie.

Rob Riper algemeen directeur, Receptie, 23-03-2018

Geachte familie Fit, Hartelijk dank voor het plaatsen van de review omtrent uw afgelopen verblijf. Wij ontvangen graag uw positieve opmerkingen maar ook uiteraard die als minder worden beschouwd. U merkt op dat u de locatie voor de fietsen niet top vond en wij zijn hier ook hard mee aan de slag om deze te verbeteren. Ik kan me voorstellen dat u de afstand als lastig hebt ervaren maar zo is wel gegarandeerd dat uw fietsen veilig zijn gestald.

Gereisd met partner in oktober 2017

8 tips over Hotel City De Jonge

• Hugo, 18-08-2013

Neem een comfort kamer en geen standaard kamer. Eten in het restaurant perfect.

• Caro, 24-02-2013

Een à la carte 3 gangen menu voor €21!

• Wesley, 29-10-2012

Er gezellig om 's avonds een drankje te doen in één van de bijhorende cafés. Bijvoorbeeld Café de Beefeater die op de hoek zit.

3 vragen over Hotel City De Jonge

• M. van der Klaauw, 31-05-2019

Reservering

Kan ik die alsnog krijgen?

Hartelijk dank bij voorbaat.

M. M. van der Klaauw

• M. van der Klaauw, 24-05-2019

Reservering.

Ik heb gebruik gemaakt van een actiecode van Pharos reizen en een reservering in uw hotel geboekt van 19 op 20 juni. Ik heb van u daarvan nog geen bevestiging ontvangen. Kan ik die alsnog krijgen? Hartelijk dank bij voorbaat. M. M. van der Klaauw

• Sylvia van der Ham, 17-05-2017

Hond

Mag de hond in het restaurant?

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats