Hotel Best Western City De Jonge

Hotel Best Western City De Jonge
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western City De Jonge voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Best Western City De Jonge in het Nederlands

Heel goed

Van der kaap, 17-3-2018

Een fijn hotel met heerlijk eten en super personeel niet twijfelen maar doen
Rob Riper algemeen directeur, Receptie, 23-3-2018

Geachte heer en/of mevrouw van der Kaap,

Hartelijk dank voor uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf. Fijn om te lezen dat deze plezierig is geweest. Voor ons als team met name spannend want we zitten door een grootse verbouwing nu in een tijdelijke locatie. Voor ons is het natuurlijk wat improviseren maar we kunnen wel nog steeds aandacht geven aan onze gast middels goede service en presenteren van kwaliteit. Wij hopen u na de verbouwing, verwachting medio juni, weer als gast te mogen ontvangen en dan in een geheel nieuwe setting.

Goed was het ontbijt en diner en de kamer(ruim)

Fietsen konden we kwijt maar was niet toppie.

Geachte familie Fit,

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review omtrent uw afgelopen verblijf. Wij ontvangen graag uw positieve opmerkingen maar ook uiteraard die als minder worden beschouwd. U merkt op dat u de locatie voor de fietsen niet top vond en wij zijn hier ook hard mee aan de slag om deze te verbeteren. Ik kan me voorstellen dat u de afstand als lastig hebt ervaren maar zo is wel gegarandeerd dat uw fietsen veilig zijn gestald.

Hartelijk ontvangen en een gezellige sfeer

Johanna, 27-1-2018

Een fiets meenemen of huren

Beste Johanna,

Dank voor de waardering die u hebt uitgesproken in uw reactie omtrent uw afgelopen verblijf. Wij als team de Jonge hebben uw beoordeling als een groot compliment in ontvangst genomen. Wij hopen u binnenkort weer als gast te mogen ontvangen.

Prima hotel in centrum Assen, zee servicegericht

Huijgens, 8-12-2017

Alles is goed, de ligging, de brandschone kamers de service die wordt verleend, het restaurant waar je prima kunt eten. Kamers mooi strak ingericht, hier is over nagedacht

Was geweldig! Gastvrijheid in Assen!

Cici, 8-10-2017

Je kreeg zelfs oordopjes voor het eventueel luidruchtige weekendpubliek. Heerlijk gegeten!

Fantastisch en prettig hotel

Henricus, 28-7-2017

Via touroperator een driedaags arrangement gehad van 25-27 juli (gerenoveerde kamer 328) Vanaf binnenkomst, inchecken tot vertrek heeft iedereen zijn best gedaan het de gasten naar de zin te maken.

Dit compliment geldt voor alle medewerkers zowel in het Hotel gedeelte als in het restaurant, terras en bij het ontbijt.

Wat een gastvrijheid en vriendelijkheid!!!

Zo kan het dus ook toch nog.

nooit meer

paar daagjes weg, 23-7-2017

in eerste instantie dachten we,wat een ruime kamers.Koffie of thee zetten,fijn.

Maar de bedden werden niet opgemaakt,koffie werd niet aangevuld,alleen de prullebak werd geleegd.

De tweede nacht ging het brandalarm af.Iedereen op de gang.Loos alarm.Kan gebeuren.

Bij het uitchecken gezegd,wat een gedoe vannacht.Vannacht?

Weet ik niets van hoor.

Prachtige accomodatie midden in Assen

Henny, 6-7-2017

Prijs Kwaliteit was erg bijzonder.

Fietsenhok is wat minder

Leuk hotel

Sarina, 29-5-2017

Bijzonder hotel met vooral veel trappen. Wij sliepen in kamer 81 op zolder zowat onder het platte dak het weer was zeer heet met op zaterdag 31 graden kamer was echt een sauna er was een kantelraam en een kleine ventilator wat met dit weer niet voldoende was.

Vrijdag zeer ongeïnteresseerd personeel half gewacht op het terras toen nog niets we werden echt genegeerd toen maar bij de buren op het terras gaan zitten en binnen 5 minuten hadden we wat te drinken.

Ontbijt zeer uitgebreid. Zaterdag wel een gezellig team op het terras en in het restaurant die echt alles in gaten hielden ....chapeau! Maar mijn waardering gaat echt uit naar de keuken ..... wat hebben wij lekker gedineerd alles was even lekker dikke pluim voor deze kok (s)

Wij komen zeker nog een keer terug maar dan in een andere kamer graag. Trouwens waren ook zeer goed.

Fantastisch hotel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Muilwijk, 8-5-2017

Bijzonder vriendelijk personeel. Parkeren is goed geregeld.

Goede service en een zeer goede keuken met een geweldig ontbijt.

Goede schone kamers met goede bedden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western City De Jonge in Assen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western City De Jonge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western City De Jonge scoort een 7.78 uit 10 op basis van 78 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: