Camping D'Olde Kamp Recreatie

Tonen op kaart

443 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• 2019
    9Tineke11-05-2019

heerlijk ontspannen in het groen

Na een hartelijke ontvangst konden we zelf een keuze maken uit de lege plekken om onze caravan neer te zetten. Mooie grote plekken afgescheiden door groen, fluitende vogels, de juiste omgeving om lekker te ontspannen. En ook heel fijn, prima schoon sanitair, verlicht en verwarmd met oog voor het milieu. Veel service, bij aankomst krijg je meteen informatie over fietsroutes en de omgeving. En ook heel fijn: een op de camping verloren en na vertrek gevonden fietssleutel werd per omgaande naar ons huisadres gestuurd! Super service!

• 8Wilbert en Judith11-05-2019

Even op adem komen in de Drentse natuur.

Als je komt voor de rust en ruimte van het Drentse landschap, mooie natuurgebieden in de buurt, een terug in de tijd gevoel. Voor vogelliefhebbers een geschikte omgeving, we hebben o.a. de kiekendief en de veldleeuwerik gezien. Onze plaggenhut was voorzien van een bedstee (..) en sfeervol ingericht met een houtkachel. Niet luxe, maar ons genoeg.

• 7Staat v/h sanitair

• 9M.W. prent Bouten07-05-2019

Héérlijk

We hebben een heerlijke 2 weken bij jullie gekampeerd. Wat een prachtige locatie zo direct aan het Dwingelderveld. Hele fijne sfeer op de camping, prima sanitair en vooral een hele aardige gastvrouw en gastheer, Elly en Bert. Naast de ruime parkeerplekken die er zijn kun je hier ook een plaggenhut huren en elke dag worden er verse broodjes bezorgd. Er waren ook veel andere kinderen en genoeg te doen wat weer leuk was voor onze dochter. En niet onbelangrijk er zijn een heleboel geitjes die je kunt vieren en aaien. Geweldige omgeving om te fietsen, wandelen en hardlopen. Kortom .... het was echt heerlijk hier, we hebben genoten. Dank jullie wel!

• 9W.Valk01-04-2019

Moet je doen als je rust zoekt

Heel stil met heel veel vogels, en stikdonkere nacht

• 9Ole en Clarike en 3 kids23-03-2019

Echt het boomhutgevoel!

De boomhut was direct ons thuis! De kinderen hadden buiten alle ruimte en maakten veel gebruik van het hijspunt aan de rand van het balkon; voer voor de varkens, houtblokken voor de kachel. In de boomhut is het goed warm te krijgen. We hebben prima geslapen. De broodjes service was goed geregeld. In de omgeving zijn veel mogelijkheden om op pad te gaan. Vriendelijke eigenaar van d'Olde Kamp. Voor herhaling vatbaar!

• 10Liesbeth10-03-2019

Heerlijk verblijf, om nog eens terug te komen

We hebben genoten van een lang weekend plaggenhut, hadden graag langer gebleven. De plaggenhutten is goed ingericht, met vloer verwarming en openhaard is het heerlijk vertoeven. Na een nachtje slapen in de bedstee ‘s morgens heerlijk vers brood aan de deur, geen betere manier om wakker te worden. Voor herhaling vatbaar en genoeg te doen in de omgeving.

• 9Jannette22-02-2019

Een belevenis om nooit te vergeten! Top!!

Met het hele gezin (5p.) in de prachtige boomhut op camping 'd Olde Kamp overnachten.... dat wil toch iedereen eens meemaken! Wij vonden het een super leuke belevenis! Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht over de rondscharrelende varkentjes, bijenkolonie en ......prachtige zonsondergang. Zeer smaakvol ingericht kamers, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en .... een prima service (De warme broodjes en croissants werden 's morgens in de boom gebracht!). Logisch dat d'Olde Kamp de 1e prijs heeft gewonnen met deze accomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 10edwards26-01-2019

geweldig

voor de 3 de keer geweest in plaggehut het vleddertje. in 1 woord geweldig. we waren er voor onze rust en die kregen we. de honden hebben zich vermaakt ze konden los rond het huisje rennen . we komen zeker vaker terug in het naseizoen dan is het heerlijk rustig en daar genieten we van. bert en elly en medewerkers ga zo door en wederom weer bedankt.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Gwendolina leendertse22-01-2019

Dreams can come true

Een kinderdroom die uitkwam slapen in een boomhut in de prachtige natuurlijke omgeving omringd door bossen en uitkijkend op een hooiberg, de ezeltjes en biggen De luxe boomhut heeft Electrische verwarming en een houtkachel buiten vroor het en op het terras zagen we roodborstjes en koolmeesjes De keuken is luxe in de huiskamer geniet je van de leuke houten details en balkenplafon Als je doucht kijk je uit over landerijen en bomen De kinderen lagen in een stapelbed met uitzicht op een meertje Wij hadden een prachtige kamer met uitzicht zowel voor als boven ons Vroeg in de avond zagen wij 2 uilen overvliegen De serene stilte, de prachtige vergezichten en de idyllische boomhut waren een avontuur om nooit te vergeten De kinderen mochten de ezels de volgende dag in de wei zetten en met de Ganzen gaan wandelen Wat een fijne bijzondere warme plek en dat op maar 150 meter lopen van het Nationale park

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 9Klaas15-01-2019

Rust en gezelligheid daar doen wij het voor.

Wij komen hier voor onze rust en ontvluchten daarmee Noord Holland. De rust vinden wij erg belangrijk en met name buiten de schoolvakantie kan het heerlijk rustig zijn op deze camping. De camping is centraal gelegen in de driehoek Dwingeloo-Ruinen-Havelte. De Anserdennen en het mooie Dwingelerveld liggen op loopafstand. De eigenaren Bert en Elly en overige medewerkers staan open voor feedback onder het genot van een bakkie. Wij hopen hier nog een tijdje te komen en te verblijven in onze Knaus.

Gereisd met partner in januari 2019

39 tips over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• Van Dalen , 30-05-2019

Restaurant het hof van Dwingeloo heeft leuke speeltuin en speelkamer voor de kinderen. Lekker eten en attente bediening.

• K. van Otterloo, 19-04-2014

Nationaal Park Het Dwingelderveld om de hoek!!!!!

• Sander, 08-05-2014

Tips voor dagje uit: Dierenpark Emmen (45 min) en Giethoorn (30min). De app GEOCACHING voor degene die het niet kennen is hier in de buurt ook een aanrader.

1 vraag over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• P. van der Heide, 02-06-2019

Geen aanbetaling doen

Kampeerarrangement geboekt op de camping maar moesten helaas binnen 14 dagen na aanbetaling €117,95 door prive omstandigheden annuleren.Mevr.Schipper reageerde vriendelijk en zou bedrag minus administratiekosten retourneren.Na 3 weken niets te hebben ontvangen, navraag gedaan.Als antwoord kregen wij te horen dat het gehele bedrag als administratiekosten werd gerekend.Dit vinden wij niet redelijk mede omdat wij 8 weken van te voren hebben geannuleerd en zij de kampeerplaats alsnog kan verhuren.

Camping D'Olde Kamp Recreatie info

• Aantal sterrensterster