Camping D'Olde Kamp Recreatie

Tonen op kaart

443 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• 2019
    9Fam. Kroese18-08-2019

Heerlijk tot rust gekomen!

Na vorig jaar 1 week in een plaggenhut te zijn geweest, nu 2 weken op de camping verbleven. Erg genoten en tot rust gekomen mede door het fantastische meedenken in een oplossing door de eigenaren. Met de warme bezorgde broodjes en zelfgebakken pizza een heerlijke beleving. Wat een mooie omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Joke12-08-2019

Een fijn vakantiehuis in een rustige omgeving.

1 Week in bungalow De Anserden geweest. Een ruime accommodatie waar alles aanwezig is. De bungalow heeft een grote tuin en ligt midden in het bos, het is er heerlijk rustig en je kunt er prima wandelen en fietsen. We hebben er genoten en het is zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Henk12-08-2019

Prima verblijf in een mooie omgeving.

Goede ruime accommodatie, alles is aanwezig. Grote tuin en een prima bed. De bungalow ligt midden in het bos, heerlijk rustig en je kunt er prima wandelen en fietsen. We hebben er echt van genoten en is zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10L. van Deelen12-08-2019

Een fantastiche week.

Na aankomst in bungalow De Anser-den was het fijn om te zien hoe super schoon alles was. Fijne bedden, wat toch wel heel belangrijk is. De wifi werkte prima en de tv ook. Een volle boekenkast met voor elk wat wils en geen lezer, dan lagen er ook spelletjes. De badkamer bevatte alles, wastafel, wc, bad met douche en heel fijn een badmat daarin. De bungalow wordt omringd door een grote tuin en ligt aan een bospad, dus heel rustig. In een van de reviews werd geklaagd over het bouwen van een huis op het perceel ernaast. Daarvan is nu niets meer te merken, het is klaar en we hebben er totaal geen last van gehad. Het is er trouwens super stil, dag en nacht, heerlijk. Het is een prachtige omgeving, waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen en in de zomerperiode is er in de omliggende dorpjes van alles te doen. Ook de mensen zijn bijzonder vriendelijk overal. Al met al is het een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2019

• 7M. Mondria10-08-2019

Geen camping om naar terug te gaan.

Camping met weinig beschutting en ruime plaatsen, die we helaas met 2 caravans moesten delen! Wel alle twee voor een plek betaald, dus voor hun dubbele inkomsten! Plek lag aan weg, die ze gebruiken als racebaan, erg lawaaierig door de klinkers. In het sanitairgebouw liep het water bij de douches van de dames niet weg. Bovendien waren de douches veel te heet en niet instelbaar. Geen gezellige camping, eigenaren hele week niet gezien. Vuilnisbakken en glasbak puilden uit, konden niets meer kwijt.

• 7Staat v/h sanitair

Elly en Bert, mede eigenaar, 12-08-2019

Dank voor uw review, wat jammer dat u het zo heeft ervaren. De plaats die door u of uw vrienden drie dagen voor aankomst is gereserveerd is een dubbele plaats. A en B. Jullie wilde graag bijelkaar staan en dat hebben we kunnen realiseren voor jullie. Begrijpelijk dat u wat koelte heeft gemist tijdens de hittegolf die Nederland trof...... Dat u ons niet heeft gezien is eigenlijk onmogelijk, wij zijn 24/7 met 2 tot 4-5 mensen aanwezig. 's Morgens brengen we de broodjes rond en gaan we met de kinderen de dieren voeren. Bij de receptie is bijna altijd iemand aanwezig en anders altijd de intercom voor het geval we op het terrein zijn. Jammer dat u het niet tijdens uw verblijf kenbaar heeft gemaakt. waar mogelijk hadden we zeker met uw opmerkingen iets gedaan. We hopen dat u toch samen met uw vrienden van de omgeving en het gezelschap heeft kunnen genieten. Hartelijke groet, Elly en Bert en team.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Anne N.08-08-2019

Leuk!!

Laatste weekend van juli in de Meesterskamp door gebracht. Het was weer fantastisch! Deze keer mochten we voor de geit zorgen. De kinderen, en wij ook, vonden het heel leuk. De plaggenhut is heel comfortabel, fijne bedden en alles is er. Het weer was prachtig dus we zijn veel buiten geweest. De kinderen hebben in de speeltuin en met de skelters gespeeld. Ze vonden het te gek! We komen graag nog een keer.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Henk van der Heijden20-07-2019

Camping om naar terug te gaan.

Wij wilde het Dwingerlerveld verkennen op de fiets en zochten een een goede uitvalbasis. En die vonden wij bij deze camping. Prachtige omgeving. Prima en schoon sanitair. Camping plekken groot en verzorgd. Gebruik van het kruidentuintje, super. Wifi, super goed bereik. Vriendelijke ontvangst en afscheid.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10L.Timmer10-07-2019

In één woord: fenomenaal!

We hebben twee weken genoten in de Plaggenhut. We sliepen er met z'n vijven en hebben de badkamer als 3e slaapruimte gebruikt. Onze jongste sliep er in een campingbedje. De vogeltjes maakten ons iedere ochtend wakker. We hebben er heerlijk geslapen. De sfeer is er gemoedelijk en we voelden ons er thuis. Je mag alles op ieder moment vragen. "Boer Bert" heeft aandacht voor zijn gasten en de kinderen. Elly is imker. Zo stond mijn vrouw samen met mijn oudste zoon ineens in hun woonkomer honing te slingeren. Een unieke ervaring die veel indruk heeft gemaakt. Een echte gastheer en gastvrouw. Het buitenleven is heerlijk. De kinderen hebben eindeloos op de skelters en fietsjes rond gereden. De pizzaoven mocht twee keer aan! Bert stookt dan de oven op en we hebben samen met een ander gezin pizza's gebakken. Het sanitair is modern en wordt goed schoon gehouden. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen. We hebben er enorm van genoten!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Myron18-06-2019

Gezelligheid, rust, en luxe in één: Puur genieten!

Op aanraden van familie de prijswinnende boomhut van D’Olde Kamp weten te reserveren. En ik kan zeggen: de foto’s zijn mooi maar er is geen enkel fototoestel die het gevoel, de rust en de luxe die er binnen de boomhut (en omgeving) te vinden is kunnen vastleggen. Waardoor er eigenlijk één optie is: het zelf gaan beleven waardoor ik het iedereen zou aanraden. Met een eigen oprijlaan, de varkens en tijdens ons bezoek de paarden in combinatie met het fenomenale uitzicht is dit zeker een verblijf om nooit te vergeten geweest. En met o.a. Assen, Dwingeloo en de bosrijke omgeving in de buurt kun je hier voor allerlei doeleinden terecht en puur Genieten met een hoofdletter. Bert, Elly en iedereen die zorg heeft gedragen aan de kwaliteit van dit weekend, bedankt!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Van Dalen30-05-2019

Aanrader!

In april verbleven wij een lang weekend op d' Olde Kamp. Een verblijf in de plaggenhut is echt een aanrader. Daarnaast hadden wij ook nog 2 geitjes om te verzorgen in het stalletje bij de plaggenhut. Zo leuk! Gelijk bij aankomst werden de kinderen gewezen op de skelters, waar ze veel gebruik van hebben gemaakt. In de omgeving heerlijk gefietst en genoten van de rust en natuur. Eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

39 tips over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• Van Dalen , 30-05-2019

Restaurant het hof van Dwingeloo heeft leuke speeltuin en speelkamer voor de kinderen. Lekker eten en attente bediening.

• K. van Otterloo, 19-04-2014

Nationaal Park Het Dwingelderveld om de hoek!!!!!

• Sander, 08-05-2014

Tips voor dagje uit: Dierenpark Emmen (45 min) en Giethoorn (30min). De app GEOCACHING voor degene die het niet kennen is hier in de buurt ook een aanrader.

1 vraag over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• P. van der Heide, 02-06-2019

Geen aanbetaling doen

Kampeerarrangement geboekt op de camping maar moesten helaas binnen 14 dagen na aanbetaling €117,95 door prive omstandigheden annuleren.Mevr.Schipper reageerde vriendelijk en zou bedrag minus administratiekosten retourneren.Na 3 weken niets te hebben ontvangen, navraag gedaan.Als antwoord kregen wij te horen dat het gehele bedrag als administratiekosten werd gerekend.Dit vinden wij niet redelijk mede omdat wij 8 weken van te voren hebben geannuleerd en zij de kampeerplaats alsnog kan verhuren.

Camping D'Olde Kamp Recreatie info

• Aantal sterrensterster