Camping D'Olde Kamp Recreatie

389 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Geweldig gezellig en knus

Lies
15-11-2018

We zaten met twee koppels vrienden in de twee plaggenhutten met geitje, helemaal geweldig, confortabel. Gezellig met een geitje en iedere dag een vuurtje stoken in de haard. Echt een aanrader! We komen regelmatig en gaan zeker weer! Zeer goede en vriendelijke service door Ellie en Bert.

Fantastisch..

Fam.Heijnen.
29-10-2018

Mooie authentieke lokatie.plaggen hut was zeer goed uitgerust en schoon.knusse bedstee.mooie omgeving aardige dame achter balie.goed te doen met honden.

Fantastisch !

Fam n
26-10-2018

Het was wederom weer volop genieten ! Heerlijke plek, mooie natuur, knus huisje ! We zijn er voor vierde jaar op rij, hopen volgend jaar weer te mogen genieten.

Een super locatie, plaggenhut met geitjes, een prachtige omgeving en de gastvrijheid van boer Bert en zijn vrouw!

Samen met de kinderen voel je je meer dan welkom, voor de dieren, geitjes, ezels, biggen, kippen, verzorgen in de ochtend wordt door boer Bert de tijd genomen, bij vragen of tips staat iedereen meteen klaar, een prachtige omgeving om op de fiets te verkennen. Het thee huis, bos pub, de Drenthe koe, allemaal fijne locaties en vriendelijke mensen.

Het overnachten in de plaggenhut was een waar succes, in de bedstee, kachel aan, uitzicht op de geitjes! Alle voorzieningen voorhanden. De plaggenhut liggen centraal met elkaar aan een grasveld waar de kinderen vrijheid kunnen spelen, gebruik maken van de vele skelters en bolderkarren.

Een geweldige aanrader waar wij zeker nog eens terug komen.

Top plek!

Laura Schut
12-10-2018

Hele fijne, gastvrije plek van waaruit je je perfect kan laten verassen door het natuurschoon en de enorme vriendelijkheid van de Drenthenaar.

het was geweldig

wil
8-10-2018

het was een fantastisch verblijf mooi park met plaggen hutten

bij het verblijf was ook een geit aanwezig die mocht je verzorgen

alles zag er tiptop uit en aardige eigenaren alles was goed.

Heerlijk wat een fijne camping.

Pieter
23-9-2018

Mooie "eigen" veldje.

Rust, gezelligheid, vriendelijkheid.

Wat was niet goed? Ik weet het niet. Heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken.

om nooit te vergeten

A. Kraan
17-9-2018

Wat een heerlijke plek! Bij het woord camping dacht ik toch altijd aan drukte, toiletrollen onder de arm, en jengelende kinderen. Maar in de plaggenhut zit je volkomen rustig en direct aan de mooie natuur. De hutten ademen de sfeer van toen, maar hebben (een beetje dan toch!) de luxe van nu.

Geweldig

G.Siegers
3-9-2018

Veel privacie. Ruime velden. Goede wifi. Goed sanitair. Prachtige omgeving. Veel wandel en fuets routes

Bot opportunisme

Michel
2-9-2018

Wij hadden voor een week een plek gereserveerd. Bij aankomst bleek de ons toegewezen plek (geen keuzemogelijkheid ondanks verschillende lege plekken) voor ons bepaald niet aantrekkelijk en met onze caravan moeilijk toegankelijk. We kregen er na twee dagen last van dat om ons heen verschillende ouders onderling dan wel met hun kinderen conflicten uitvochten. Dat was vooral belastend voor mijn vrouw die herstellend was van een burn-out. We besloten om ergens anders heen te gaan. Dat doe je tijdens zo'n korte vakantie niet voor je lol, want het kost je gewoon een dag.

Toen we de receptie informeerden over ons vertrek had men geen enkele belangstelling voor de reden daarvoor, en men wilde niets terug betalen van de vooruitbetaalde kosten. Dit terwijl de camping op dat moment beslist niet vol was, en we tijdens onze afwezigheid gedurende de vier resterende dagen echt geen gebruik meer gingen maken van sanitair, WiFi en stroom. Treurig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.