Camping D'Olde Kamp Recreatie

Camping D'Olde Kamp Recreatie
9,1

370 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

zeker voor herhaling vatbaar!

Nanda van Vliet
23-6-2018

Heerlijk knus huisje, plaggenhut deluxe. Wij waren er in maart, maar koud was het er niet !De vloerverwarming maakt het huisje heerlijk warm, en met de houtkachel erbij, is het echt een heerlijk knus warm huisje.

Heerlijk primitief, daar houden wij ook van.

Rustige mooie natuur omgeving, met veel afwisseling

Wij komen terug!

G. Vermaas
17-6-2018

Alles was prima, gelukkig hadden ook prima weer. Van af de camping rijd je zo de met de fiets naar de Dwingeloose heide.

Fantastische plek, ideaal voor rustzoekers

Jaap Boer
10-6-2018

Wij waren in vakantiehuis De Anserden. Heerlijke plek, gelegen aan een (goed begaanbare) zandweg net binnen het nationale park Dwingerderveld.

Een ruime vrijstaande bungalow, met een grote buitenruimte. Zonneterras maar ook zitjes in de schaduw, een grote tuin, en alles omgeven door groen. Ideaal voor rustzoekers.

De bungalow heeft een zeer grote woon/eetkamer, een ruime 2 persoons slaapkamer en een kleinere slaapkamer met stapelbed. De bedden zijn uitstekend, geweldig geslapen hier. Goed uitgeruste open keuken, sanitair is prima. Goede WiFi (glasvezel !) Auto kan op het terrein geparkeerd worden.

Neem wel een zaklantaarn mee als je van plan bent 's-avonds in het donker thuis te komen - donker is hier ECHT donker! Wat ook betekent dat je prachtige sterrenhemels kunt zien.

Geweldig

Fam Spin
31-5-2018

Echt een heerlijke camping aan de rand vd natuurgebied. Alles top, van eigenaar tot toiletgebouw...

Geweldige plek in prachtige omgeving

Suzanne
22-5-2018

Wat een heerlijke plek is dit! Ook onze kinderen (7 en 10) hebben genoten. Een plaggenhut met uitzicht op je eigen geit terwijl je een vers warm krentenbroodje in je mond steekt, leuker kan bijna niet. We hebben eigenlijk niets toe te voegen aan alle positieve recensies hieronder!

Geweldige locatie en genoten van ons verblijf!

Danielle Schilt
16-5-2018

We hebben een heerlijk weekend gehad. De plaggenhut is ontzettend sfeervol en je waant je een beetje terug in de tijd, maar wel met de luxe van nu. Zowel de plaggenhut als de gehele camping is opgeruimd en schoon. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt. Het liefst bleven ze het hele weekend op de camping. Spelen met de skelters, fietsjes, speeltuin, geitjes aaien, tussen het hout en in de bossen spelen. Wat wil je nog meer...

Als het wat fris werd konden we een houtvuur maken met hout wat ter beschikking werd gesteld. Top geregeld.

Mooie en rustgevende omgeving ook.

Voor herhaling vatbaar!

Absoluut een geslaagd verblijf!

Karlijn Herpel
14-5-2018

Onze eerste vakantie met zijn viertjes konden we ons niet beter wensen! Samen met onze dochters van 3.5 jaar en 4 maanden oud verbleven we in een plaggenhut; schoon, sfeervol en super leuk om in een bedstee te slapen. Ook de camping is top; Voor onze oudste meer dan genoeg vertier met speeltuin, skelters/driewieliers en geitjes om te voeren. Iedere ochtend verse broodjes en een knusse gemoedelijke sfeer op de camping. En tot slot de omgeving is briljant; camping ligt direct aan een natuurgebied waar je prachtig kan wandelen en fietsen. Voor onze oudste was het bezoek aan de schaapskooi een hoogtepunt!

Het zonovergoten weer maakte het verblijf compleet, maar ook met regen zouden we hier vast een fijn verblijf gehad hebben.

Het enige ienieminie minpuntje is dat de douchestraal weinig kracht heeft. Maar als dat het ergste is, hoor je ons niet klagen.

Super

Ella van Kooy
10-5-2018

Als je met hond komt: je loopt van de camping zo het bos in. Heerlijk.

natuurlijk!

Miko
30-4-2018

Prachtige camping met mooie eigen plaats. De vriendelijke camping ligt in en mooi fiets en wandel landschap. De voorzieningen op de camping zijn top! Goede rustige sfeer we waren echt even weg.

Perfect En zeker voor herhaling vatbaar !

Charlie en Petra de Graaf
30-4-2018

Heerlijk genoten van de gastvrijheid en mooie omgeving van het Drents Landschap !

Vers brood s’morgens gebakken was een heerlijke luxe !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.07 uit 10 op basis van 370 reviews.