Camping D'Olde Kamp Recreatie

Camping D'Olde Kamp Recreatie
8,9

Laatste review

Ook dit keer zijn we in de winter naar D'Olde Kamp gegaan. Vanuit het huisje loop je zo de natuur in om prachtige wandelingen te maken. Al zijn de bomen kaal, ook dan is het er prachtig! Terug in het huisje ben je snel weer opgewarmd. Het is er knus en aangenaam en de houtkachel maakt het extra gezellig. Wij komen zeker terug.

398 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Mooie plek voor liefhebbers van wandelen!

Marga,
17-12-2018

Heerlijk

Meta,
11-12-2018

Heel knus, fijne sfeer. Mooie warme huisjes. Zeer gastvrij ontvangen. Zo leuk met de dieren.

Onze dochter ging voor het eerst zonder hulp fietsen.

Heerlijk om te relaxen

Patricia,
9-12-2018

Wij zaten voor de derde keer in 3 jaar weer in dezelfde "luxe plaggenhut". Zoals elk jaar was het weer een belevenis. Ik kan me geen leuker plekje voorstellen om te "kamperen" op een superluxe manier. Het huisje is piepklein, lekker warm en heel comfortabel. De omgeving is ideal voor natuurliefhebbers, rustig en je kunt uren wandelen zonder verkeer tegen te komen. De attentie van de beheerders was zoals altijd weer supervriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer terug!

voor herhaling vatbaar!

Annabella,
6-12-2018

Voor de derde keer, samen met de honden op vakantie in "onze" plaggenhut. Het was weer fantastisch. Knusse hut, goede bedden, heerlijke wandelmogelijkheden. Heerlijk rustig, diervriendelijk, mooie dorpjes met mooie winkeltjes, overal aardig ontvangen. Hoop volgend jaar voor de vierde keer te kunnen komen! Bedankt Elly en Bert voor jullie gastvrijheid!

Memorabele belevenis

Robin den Dekker,
28-11-2018

Wat een heerlijke plek om even echt tot rust te komen, te mogen genieten van de natuur en de leuke dieren. Voor kinderen een ware belevenis en we willen zeker nog een keer (of veel meer) terugkomen. Een echte aanrader.

Geweldig

Marga Maijoor,
27-11-2018

Komen al jaren in oktober voor zussen weekend. We hebben het altijd fantastisch daat

Kom hier zeker eens terug!

Johanna Kommerie,
27-11-2018

Ik verbleef in een fantastisch oktoberweekend (met hoge temperaturen) in 't Vleddertje, de kleinste plaggenhut op D'Olde Kamp. Aangenaam verrast door deze knusse accommodatie, waar ik een weekend lang was om deadlines weg te werken. In de accommodatie was alles wat ik nodig had om een weekend lang te kunnen ontspannen en te werken. Er was geen tv aanwezig, maar dat heb ik niet als storend ervaren. Pluspunten aan deze accommodatie vond ik de open haard, dat het huisje omheind was met een hekje (veel privacy dus!), het uitzicht op het bos waar je eekhoorns kunt spotten en de redelijk goed werkende WiFi. En natuurlijk hoe deze plaggenhut er aan de buitenkant uitziet!! Ook sliep het prima in de bedstee. Minpunten zijn er bijna niet, alleen vond ik het jammer dat er niet een bankje was zodat je ook even met de benen languit kon.

Kortom, echt een aanrader, het is hier zo leuk!

Fam van Loenen,
27-11-2018

Een echte aanrader, het was zo super.

Mooie plaggenhut met gezellige inrichting. Plaggenhut heeft alles wat je nodig hebt. Heerlijk slapen in de bedstee. Wij hadden de plaggenhut met een geit erbij. Dit was zo leuk voor onze zoon, hij heeft hem de hele week verzorgd.

Vanuit je plaggenhut kijk je zo in de schuur naar de geit.

Zelf je pizza bakken in de buitenoven, mooie natuur, heerlijk fietsen, toeren met de auto, genoeg in de buurt te beleven. Vrienden zijn hier op ons aanraden ook geweest en ook zij vonden het heerlijk.

Bert en Elly zijn ook zulke lieve mensen.

Gezellig, warm en knus, en we gaan zeker terug.

Mirjam Meulendijks,
27-11-2018

Wat hebben we een fijne week gehad in ons plaggenhutje met geit Greet. Heerlijk warm en knus. Lekker elke avond de haard aan met voldoende hout om te stoken. Geweldige omgeving en heerlijk rustig. We missen onze Greet en we komen zeker terug.

Geweldig gezellig en knus

Lies,
15-11-2018

We zaten met twee koppels vrienden in de twee plaggenhutten met geitje, helemaal geweldig, confortabel. Gezellig met een geitje en iedere dag een vuurtje stoken in de haard. Echt een aanrader! We komen regelmatig en gaan zeker weer! Zeer goede en vriendelijke service door Ellie en Bert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.