Camping D'Olde Kamp Recreatie

375 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Plek om te onthouden

Mariska
8-7-2018

Mooie grote beschutte plaatsen op de camping, helaas wel veel zand. Sanitair prachtig en schoon. De omgeving is schitterend, mooie fietstochten gemaakt. Nadeel dat de camping vlakbij doorgaande weg ligt wat wel geluidsoverlast geeft. Maar zeker een plek om te onthouden en nog s terug te keren!

Volgend jaar weer!

Familie Gouweloos-Schaap
4-7-2018

25 jaar geleden geweest en toen was het al fantastisch. Nu weer geweest met kleine kinderen en het is nog steeds fantastisch! Goede ontspannen sfeer, flexibele eigenaren en mooie omgeving. Veel te doen in de omgeving voor iedereen. Een aanrader: de pizzaoven. Absoluut de moeite waard om hier je vakantie te vieren!

Goed: leuk van opzet, mooie veldjes met veel privacy, pizza oven, sanitair netjes.

Minder: veldjes vlak aan de weg, lawaai van auto’s en motors langs je tent, veldjes onder de rook van naastgelegen buurtveldjes, boer niet gevonden, douches soms zo heet dat je er niet onder kan staan.

Fantastisch, we komen zeker terug.

Jacqueline Bot
27-6-2018

Heerlijk weekend gelogeerd in natuurhuisje De Anserden. Het huisje is van alle gemakken voorzien en ligt heerlijk beschut in het groen met een groot terras om te zonnen en veel ruimte om het huis. Het huisje ligt aan een zandpad net in natuurgebied het Dwingelderveld. Een prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen.

Geweldig, die rust !

Gouda
25-6-2018

Een heerlijke camping voor mensen die van rust houden en van groen, en een heerlijke uitvalsbasis voor fietsen of wandelen in het groen. Wie meer van drukte en gezelligheid houdt zal zich hier vervelen.

zeker voor herhaling vatbaar!

Nanda van Vliet
23-6-2018

Heerlijk knus huisje, plaggenhut deluxe. Wij waren er in maart, maar koud was het er niet !De vloerverwarming maakt het huisje heerlijk warm, en met de houtkachel erbij, is het echt een heerlijk knus warm huisje.

Heerlijk primitief, daar houden wij ook van.

Rustige mooie natuur omgeving, met veel afwisseling <3

Wij zijn rust zoekers, dus we zaten hier dan ook echt op onze plek :-)

Wij komen terug!

G. Vermaas
17-6-2018

Alles was prima, gelukkig hadden ook prima weer. Van af de camping rijd je zo de met de fiets naar de Dwingeloose heide.

Fantastische plek, ideaal voor rustzoekers

Jaap Boer
10-6-2018

Wij waren in vakantiehuis De Anserden. Heerlijke plek, gelegen aan een (goed begaanbare) zandweg net binnen het nationale park Dwingerderveld.

Een ruime vrijstaande bungalow, met een grote buitenruimte. Zonneterras maar ook zitjes in de schaduw, een grote tuin, en alles omgeven door groen. Ideaal voor rustzoekers.

De bungalow heeft een zeer grote woon/eetkamer, een ruime 2 persoons slaapkamer en een kleinere slaapkamer met stapelbed. De bedden zijn uitstekend, geweldig geslapen hier. Goed uitgeruste open keuken, sanitair is prima. Goede WiFi (glasvezel !) Auto kan op het terrein geparkeerd worden.

Neem wel een zaklantaarn mee als je van plan bent 's-avonds in het donker thuis te komen - donker is hier ECHT donker! Wat ook betekent dat je prachtige sterrenhemels kunt zien.

Geweldig

Fam Spin
31-5-2018

Echt een heerlijke camping aan de rand vd natuurgebied. Alles top, van eigenaar tot toiletgebouw...

Geweldige plek in prachtige omgeving

Suzanne
22-5-2018

Wat een heerlijke plek is dit! Ook onze kinderen (7 en 10) hebben genoten. Een plaggenhut met uitzicht op je eigen geit terwijl je een vers warm krentenbroodje in je mond steekt, leuker kan bijna niet. We hebben eigenlijk niets toe te voegen aan alle positieve recensies hieronder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.06 uit 10 op basis van 375 reviews.