Camping D'Olde Kamp Recreatie

443 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• 2019
    9Chrisje23-12-2019

Zalig!

Heerlijk weekend weg met familie in de plagenhutten. Prachtige omgeving, vriendelijke eigenaren, complete inrichting. Ondanks de kou lekker de hele dag buiten vertoeven en opwarmen bij het vuur.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Lisette13-12-2019

Heerlijk weekend in romantische plaggenhut

Super gastvrij, mooie omgeving en heerlijk in de natuur. Echt even helemaal weg.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Edwin en Mirjam13-12-2019

Heerlijk verblijf, in een plaggenhut!

Heerlijk, rustig verblijf in Drenthe! Kinderen spelen lekker buiten en ouders kunnen ontspannen!

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Froukje10-12-2019

Fantastisch!

We hebben met familie een aantal huisjes gehuurd en het was fantastisch. Prachtige omgeving, fijne huisjes en veel comfort.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 8Michelle09-12-2019

erg mooi ingericht huisje

Erg leuk knus huisje. Mooi aangekleed. Gewoon genieten om daar te zijn. Ook mooie groene omgeving. Dikke matrassen. Compleet, net alle spullen die je nodig hebt, niet meer, niet minder. Toeristische info bij de receptie. Broodjesservice.

Gereisd met jonge kinderen in november 2019

• 10Kim en Koen29-09-2019

Onvergetelijk weekend!

Wij zaten in de boomhut, wat een geweldige ervaring!! Weer of geen weer, heerlijk buiten of bij een vuurtje binnen, wij zijn helemaal ontspannen. En de kinderen wilden nooit meer naar huis (wij eigenlijk ook niet;-)) Heerlijke luxe in de knusse gezelligheid van een boomhut in het bos.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10Maud30-08-2019

Het was super leuk, en gezellig!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Heleen26-08-2019

Lekker buiten banjeren en genieten van de sfeer

Voor buitenkinderen en -ouders is dit een heerlijke plek. Onze jongens van 4 en 6 hebben zich geen seconde verveeld dankzij de dieren, de skelters en het bos. Ook het slapen in ‘de kast’ (bedstee) van de plaggenhut was voor ons allen een leuke ervaring. Heerlijk rustige plek met privacy en fantastische service. Overal wordt over meegedacht. Wij komen graag eens terug naar Bert & Elly!

• 9Arjanne26-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

2 weken verbleven in de keuterij Drostenveen met mijn dochter van 11. De plaggenhut is gelijkvloers, schoon en de bedden liggen heerlijk. Mooie grote tuin rondom de plaggenhut. We zorgden 2 weken voor Saar die nog moest wennen op de Oldekamp. Wat waren we snel verknocht aan Saar, wat een leuk geitje. Saar kreeg al snel een vriendinnetje en dat ging ook goed. Mijn dochtertje ging veel wandelen met Saar en bracht het andere geitje naar de weide. Verder heeft zij veel gebruik gemaakt van de skelters en gingen we vaak tafeltennissen , naar het bos en de dieren bezoeken .We missen de geitjes en natuurlijk ook de Oldekamp en prachtige omgeving

• 9Fam. Janssen18-08-2019

Fantastische camping, voor herhaling vatbaar.

Fijne rustige camping, fantastisch sanitair, leuk voor de kinderen. S morgens helpen met dieren voeren was echt een feestje. Ook de broodjes service beviel weer uitstekend. Ligging aan de rand van het bos is ideaal.

39 tips over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• Van Dalen , 30-05-2019

Restaurant het hof van Dwingeloo heeft leuke speeltuin en speelkamer voor de kinderen. Lekker eten en attente bediening.

• K. van Otterloo, 19-04-2014

Nationaal Park Het Dwingelderveld om de hoek!!!!!

• Sander, 08-05-2014

Tips voor dagje uit: Dierenpark Emmen (45 min) en Giethoorn (30min). De app GEOCACHING voor degene die het niet kennen is hier in de buurt ook een aanrader.

1 vraag over Camping D'Olde Kamp Recreatie

• P. van der Heide, 02-06-2019

Geen aanbetaling doen

Kampeerarrangement geboekt op de camping maar moesten helaas binnen 14 dagen na aanbetaling €117,95 door prive omstandigheden annuleren.Mevr.Schipper reageerde vriendelijk en zou bedrag minus administratiekosten retourneren.Na 3 weken niets te hebben ontvangen, navraag gedaan.Als antwoord kregen wij te horen dat het gehele bedrag als administratiekosten werd gerekend.Dit vinden wij niet redelijk mede omdat wij 8 weken van te voren hebben geannuleerd en zij de kampeerplaats alsnog kan verhuren.

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig