Géén boekingskosten

Meer camping info

472 Reviews over D'Olde Kamp Recreatie

• 9Familie van Beers24-12-2021

GEWELDIG

Wij verbleven met ons gezin in de boomhut. Wat n super ervaring! alles was aanwezig voor n heerlijk verblijf. Met als bonus elke ochtend eekhoorntjes en allerlei vogeltjes voor het raam. We hebben geen tv nodig zeiden de kids. Zeker een aanrader!

• 3Pieternel Lievense19-11-2021

Niet nog een keer

Het is op zich een leuk park. Wij hadden een huisje iets buiten het parkje. Het huisje Berk. De prijs die je hiervoor betaald is niet in verhouding voor wat je aantreft. Slecht schoon gemaakt, oud, het rook enorm naar shag en de badkamer was niet schoon en rook niet fris (vochtig, verwarming werkte niet goed). Zou hier voor deze prijs absoluut nooit meer heen gaan!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Elly van Zanten, Eigenaar, 13-01-2022

Wat spijtig dat u het zo heeft ervaren. Ook jammer dat we dit niet tijdens uw verblijf hebben gehoord, we hadden dan wellicht een alternatief kunnen bieden. Wel fijn dat u in ieder geval van de prachtige omgeving heeft genoten. Vriendelijke groet, team d'Olde Kamp.

• 10José29-10-2021

Super, vandaar al voor de 2e keer!

Zo schattig huisje, je voelt je even een Hobbit. Voor de hond ideaal, want een grote omheinde tuin en in het bos erachter kun je de hond ook gerust loslaten. Prachtige omgeving, Ruinen, Dwingeloo! Erg vriendelijke gastheer!

• 10Eetgelegenheden
  • 9IDX15-10-2021

Voelt als thuis komen

Kleinschalig, gastvrij en schone faciliteiten (sanitair gebouw). Broodjes service. Rustige, natuurlijke omgeving. Vlakbij bossen. Privacy. De kleinste plaggenhut het Vleddertje (er zijn ook grotere typen te huur) met oud Hollandse karakteristieken (bedstee, open haard) en omheind grasveldje (heerlijk voor de hond) biedt de mogelijkheid voor een knus en intiem verblijf in een relaxte sfeer. Vooral gezellige avonden praten, muziek luisteren (spotify) of aan tafel dineren met kaarslicht, alles kan. Het huisje is compact en compleet. Op een verblijf in eenvoud gericht. Toilet en douche op een paar stappen lopen. Schoon en goed. De twee dekchairs onder het afdak in de tuin zijn heerlijk voor lange zomer avonden. Je komt helemaal tot het thuis bij jezelf en bij de Drentse traditionele en ambachtelijke volksgeest. Ik heb de historie van plaggenhutten er tijdens mijn verblijf eens op nagelezen (internet). Indrukwekkend!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Rina06-09-2021

Heerlijk!

We waren hier voor de tweede keer en dat is niet voor niets natuurlijk. Het is alsof je in een openluchtmuseum verblijft. De kinderen vonden het ook geweldig: de dieren, de skelters, slapen in een bedstee en een hele club nieuwe vrienden… De open haard die we ‘s avonds aanstaken was de perfecte vervanging van een televisie, die we overigens geen moment hebben gemist. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Hester24-08-2021

Top afsluiting van onze vakantie

We hadden een plaggenhut. Heerlijk basic, maar wel een huisje. Je kan op dit terrein ook kamperen. Er is zelfs een pizza oven om zelfgemaakte pizza's te maken. Omgeving is bosrijk, landelijk en rustig. Als je hiervan houd en je het niet erg vindt dat je geiten en hanen en andere dieren om je heen hebt is dit een aanrader!

• 9Marian van der Pauw24-08-2021

Gezellige camping met alles aanwezig is!at nodig i

We hebben het erg naar ons zin gehad in Ansen. Lekker gefietst en onderweg genoeg terrasjes om op neer te strijken. De camping was erg gezellig...zeer vriendelijke beheerders!

• 9Fam. Harmens10-08-2021

Gezellige familie amping

Ons verblijf was heerlijk, een mooie ruime plek en zoveel leuks voor de kids. Skelters om zo te pakken, konijnen om te knuffelen, met de geiten wandelen en de varkens voeren. De wifi was super. Kortom… van alle gemakken voorzien. Veel dank aan de boer en boerin voor een fijn verblijf en een knuffel voor Snuitje! ❤️

• 10Marjon Zijlstra10-08-2021

Geweldig!!!!!!!

Afgelopen week was een hele BIJZONDERE week in het mooie Drenthe. Een hele week in een écht Boomhuis vertoeven. Zóooo GEWELDIG, PRACHTIG, MACHTIG 😊 Dit is by far de mooiste plek waar ik ooit geslapen heb. Niet alleen omdat het huis supertje MOOI is maar alles klopt. Slapen onder de sterren, houtkacheltje voor de sfeer, wonen tussen de bomen, uitzicht op varkens met biggetjes, twee ezels, én een bijenkolonie, een eekhoorn die walnootjes komt eten, een biggetje die we de fles mogen geven, heerlijk brood in de ochtend, super gastheer en gastvrouw midden in het PRACHTIGE Drenthe. We like! 😊

• 9Frans10-08-2021

Zo hoor je te leven, goed voor lichaam en ziel.

We hebben een week in plaggenhut "Torfhuus" geleefd als onze voorouders ... met het comfort van toilet en douche, stromend warm en koud water, gas en elektrisch licht en vloerverwarming (niet echt nodig in juli). Geen TV, maar rust in een groene omgeving en volstrekte duisternis 's nachts.Dus wel slapen in een knusse tweepersoons bedstee op prima matrassen, ouderwets hang en sluitwerk, olielamp (elektrisch) boven de tafel. Onder de plaggen en boompjes op het dak en muren van turfblokken.De voorouders hebben we bezocht in Wilhelminaoord en Frederiksoord. Daarnaast heerlijk gewandeld in die plaatsen en in het Nationaal park Dwingelderveld.We kijken nu al uit naar een herhaling.

• 8Staat v/h sanitair

Camping D'Olde Kamp Recreatie info