418 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Heerlijk verblijf, om nog eens terug te komen

Liesbeth,
10-3-2019

We hebben genoten van een lang weekend plaggenhut, hadden graag langer gebleven. De plaggenhutten is goed ingericht, met vloer verwarming en openhaard is het heerlijk vertoeven. Na een nachtje slapen in de bedstee ‘s morgens heerlijk vers brood aan de deur, geen betere manier om wakker te worden. Voor herhaling vatbaar en genoeg te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Een belevenis om nooit te vergeten! Top!!

Jannette,
22-2-2019

Met het hele gezin (5p.) in de prachtige boomhut op camping 'd Olde Kamp overnachten.... dat wil toch iedereen eens meemaken! Wij vonden het een super leuke belevenis! Heerlijk genoten van het prachtige uitzicht over de rondscharrelende varkentjes, bijenkolonie en ......prachtige zonsondergang. Zeer smaakvol ingericht kamers, van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en .... een prima service (De warme broodjes en croissants werden 's morgens in de boom gebracht!). Logisch dat d'Olde Kamp de 1e prijs heeft gewonnen met deze accomodatie.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

geweldig

edwards,
26-1-2019

voor de 3 de keer geweest in plaggehut het vleddertje. in 1 woord geweldig. we waren er voor onze rust en die kregen we. de honden hebben zich vermaakt ze konden los rond het huisje rennen . we komen zeker vaker terug in het naseizoen dan is het heerlijk rustig en daar genieten we van. bert en elly en medewerkers ga zo door en wederom weer bedankt.

Gereisd met partner in januari 2019

Dreams can come true

Gwendolina leendertse,
22-1-2019

Een kinderdroom die uitkwam slapen in een boomhut in de prachtige natuurlijke omgeving omringd door bossen en uitkijkend op een hooiberg, de ezeltjes en biggen

De luxe boomhut heeft Electrische verwarming en een houtkachel buiten vroor het en op het terras zagen we roodborstjes en koolmeesjes

De keuken is luxe in de huiskamer geniet je van de leuke houten details en balkenplafon Als je doucht kijk je uit over landerijen en bomen

De kinderen lagen in een stapelbed met uitzicht op een meertje Wij hadden een prachtige kamer met uitzicht zowel voor als boven ons Vroeg in de avond zagen wij 2 uilen overvliegen De serene stilte, de prachtige vergezichten en de idyllische boomhut waren een avontuur om nooit te vergeten De kinderen mochten de ezels de volgende dag in de wei zetten en met de Ganzen gaan wandelen

Wat een fijne bijzondere warme plek en dat op maar 150 meter lopen van het Nationale park

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

Wij komen hier voor onze rust en ontvluchten daarmee Noord Holland. De rust vinden wij erg belangrijk en met name buiten de schoolvakantie kan het heerlijk rustig zijn op deze camping. De camping is centraal gelegen in de driehoek Dwingeloo-Ruinen-Havelte. De Anserdennen en het mooie Dwingelerveld liggen op loopafstand. De eigenaren Bert en Elly en overige medewerkers staan open voor feedback onder het genot van een bakkie. Wij hopen hier nog een tijdje te komen en te verblijven in onze Knaus.

Gereisd met partner in januari 2019

Superknus huisje in een bosrijke omgeving

Ruben Bevelander,
8-1-2019

Een knus huisje met een fijn knapperige haardvuurtje. Samen heerlijk geslapen in de twee persoons bedstee en buiten aan de voordeur hingen onze verse broodjes alweer klaar voor een begin van een heerlijke dag! Vervolgens een fijne wandeling in het bos en daarna naar pannenkoekenhuis de Bospub ! Heerlijk verblijf met wel alles in de buurt maar wel lekker afgezonderd in de natuur!

Gereisd met partner in december 2018

Dagen, om nooit te vergeten. te blijven herhalen.

hanneke bekers,
6-1-2019

zo heerlijk, zo rustig, zo basic, zo vriendelijk, zo thuiskomen, zo knus, zo relaxed, zo... en niet zoover.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Joke,
31-12-2018

Op deze camping voel je je helemaal thuis.Vooral de rust en de ruimte.

De ligging is perfect aan de rand van de Anserdennen.Je kunt er heerlijk wandelen.

Gereisd met partner in juni 2018

Puur genieten

Leonie Boerlage-Mul,
30-12-2018

Wat een geweldige plek! Kindvriendelijk, diervriendelijk, mensvriendelijk! Genieten met de hoofdletter G. Alle plaggenhutten zijn even knus, ieder met zijn eigen details. Houtvuurtje aan, beentjes omhoog, kopje thee met een goed boek. De kinderen vermaken zich met de dieren en de boer. Meer dan genoeg te ontdekken in de omgeving. Een plek waar we zeker nog eens terug hopen te komen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Een heerlijk huisje in een geweldige omgeving.

A Boutkan,
30-12-2018

Geweldig fijn natuurhuisje in een prachtige omgeving. De eigenaar staat altijd klaar om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Niets lijkt teveel. Onze kleinkinderen hebben genoten en willen ieder jaar weer met ons mee naar d'oldekamp.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.