Camping D'Olde Kamp Recreatie

385 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

Top plek!

Laura Schut
12-10-2018

Hele fijne, gastvrije plek van waaruit je je perfect kan laten verassen door het natuurschoon en de enorme vriendelijkheid van de Drenthenaar.

het was geweldig

wil
8-10-2018

het was een fantastisch verblijf mooi park met plaggen hutten

bij het verblijf was ook een geit aanwezig die mocht je verzorgen

alles zag er tiptop uit en aardige eigenaren alles was goed.

Heerlijk wat een fijne camping.

Pieter
23-9-2018

Mooie "eigen" veldje.

Rust, gezelligheid, vriendelijkheid.

Wat was niet goed? Ik weet het niet. Heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken.

om nooit te vergeten

A. Kraan
17-9-2018

Wat een heerlijke plek! Bij het woord camping dacht ik toch altijd aan drukte, toiletrollen onder de arm, en jengelende kinderen. Maar in de plaggenhut zit je volkomen rustig en direct aan de mooie natuur. De hutten ademen de sfeer van toen, maar hebben (een beetje dan toch!) de luxe van nu.

Geweldig

G.Siegers
3-9-2018

Veel privacie. Ruime velden. Goede wifi. Goed sanitair. Prachtige omgeving. Veel wandel en fuets routes

Bot opportunisme

Michel
2-9-2018

Wij hadden voor een week een plek gereserveerd. Bij aankomst bleek de ons toegewezen plek (geen keuzemogelijkheid ondanks verschillende lege plekken) voor ons bepaald niet aantrekkelijk en met onze caravan moeilijk toegankelijk. We kregen er na twee dagen last van dat om ons heen verschillende ouders onderling dan wel met hun kinderen conflicten uitvochten. Dat was vooral belastend voor mijn vrouw die herstellend was van een burn-out. We besloten om ergens anders heen te gaan. Dat doe je tijdens zo'n korte vakantie niet voor je lol, want het kost je gewoon een dag.

Toen we de receptie informeerden over ons vertrek had men geen enkele belangstelling voor de reden daarvoor, en men wilde niets terug betalen van de vooruitbetaalde kosten. Dit terwijl de camping op dat moment beslist niet vol was, en we tijdens onze afwezigheid gedurende de vier resterende dagen echt geen gebruik meer gingen maken van sanitair, WiFi en stroom. Treurig.

Fantastische vakantie, voor herhaling vatbaar!

Familie Bovers
1-9-2018

We hebben in de zomer van 2018 een week een plaggenhut gehuurd op D'Olde Kamp. We hebben er een super fijne tijd gehad. Iedere ochtend gingen we samen met Boer Bert alle dieren voeren. Dat was heel leuk. Boer Bert maakte er een heel avontuur van. We hebben heerlijk geslapen in de bedsteeen en genoten van de lekkere broodjes die 's ochtends bij de plaggenhut gebracht werden. Het kleine geitje Luna bij de plaggenhut naast ons zorgde voor veel vermaak wanneer ze uit haar stal ontsnapte. De pizza's uit de houtoven smaakten gelukkelijk (dat is nog lekkerder dan verrukkelijk). We hebben bij D'Olde Kamp een super vakantie gehad!

fantastisch op verschillende vlakken

familie
31-8-2018

Mooie, kleine camping met ruime plaatsen. Voor de kinderen waren en dieren en skelters en konden zij zich goed vermaken. camping straalt gemoedelijkheid en rust uit in bosrijke omgeving. In de omgeving veel natuur en fietsgelegenheden.

Mensen waren gastvriendelijk en goed te bereiken (ook buiten openingstijden).

Zeker voor herhaling vatbaar,

H R Toppen-Dragt
29-8-2018

Wij waren ( mijn man en ik) eind juli een paar dagen met een caravan op camping d’Olde Kamp in Ansen.

De ligging van de camping is voortreffelijk.

Op de fiets ben je zo in Dwingelo of Ruinen. Bovendien ligt de camping aan de rand van een groot natuurgebied. Je loopt zo de bossen in richting Anserdennen.

De plek van de caravan is zeer ruim en je hebt veel privacy door de omliggende struiken.

Het sanitair is modern en schoon.

We komen hier zeker nog eens terug.

Heerlijk bijgekomen en genoten.

Jael
21-8-2018

We hebben gelogeerd in de plaggenhut met geit. Wat een gezellig huisje! Slapen in een bedstee en gezellig zicht op de geit vanuit het huis. Alles was netjes en schoon en compleet ingericht. Wel even zelf afwassen maar ook dat is gezellig. En natuurlijk elke dag de geit voeren en uitlaten aan een riempje. De huisjes staan op een soort Brink bij elkaar maar je hebt een eigen tuin waar je lekker op het grasveld of aan de picknick tafel kunt zitten. Prachtige omgeving, leker wandlen, fietsen en bezienswaardigheden bezoeken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.