Tijdelijk €25 aanbetaling

8.8FantastischScore uit 473 reviews
  • 8.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

473 Reviews over D'Olde Kamp Recreatie

• 9Evelyn Oostng15-08-2022

Gezellig en spontaan

Wij ondernamen een mini fietsvakantie door Drenthe. Eind punt voor die dag was in de buurt van Ansen. Niets gereserveerd! Jullie website viel op een goed manier op , daardoor onderweg geboekt via jullie bookingsysteem. Bij aankomst aller vriendelijkst ontvangst, zoals wij Drenthen het graag zien ;-). Blij verrast door jullie accommodatie en de mogelijkheden die jullie hebben. Rust en gezelligheid is wat bij blijft. Succes met jullie onderneming.

Groet'n uit Assen

• 9Eetgelegenheden
  • 9Familie van Beers24-12-2021

GEWELDIG

Wij verbleven met ons gezin in de boomhut. Wat n super ervaring! alles was aanwezig voor n heerlijk verblijf. Met als bonus elke ochtend eekhoorntjes en allerlei vogeltjes voor het raam. We hebben geen tv nodig zeiden de kids. Zeker een aanrader!

• 3Pieternel Lievense19-11-2021

Niet nog een keer

Het is op zich een leuk park. Wij hadden een huisje iets buiten het parkje. Het huisje Berk. De prijs die je hiervoor betaald is niet in verhouding voor wat je aantreft. Slecht schoon gemaakt, oud, het rook enorm naar shag en de badkamer was niet schoon en rook niet fris (vochtig, verwarming werkte niet goed). Zou hier voor deze prijs absoluut nooit meer heen gaan!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Eigenaar, 13-01-2022

Wat spijtig dat u het zo heeft ervaren. Ook jammer dat we dit niet tijdens uw verblijf hebben gehoord, we hadden dan wellicht een alternatief kunnen bieden. Wel fijn dat u in ieder geval van de prachtige omgeving heeft genoten. Vriendelijke groet, team d'Olde Kamp.

• 10José29-10-2021

Super, vandaar al voor de 2e keer!

Zo schattig huisje, je voelt je even een Hobbit. Voor de hond ideaal, want een grote omheinde tuin en in het bos erachter kun je de hond ook gerust loslaten. Prachtige omgeving, Ruinen, Dwingeloo! Erg vriendelijke gastheer!

• 10Eetgelegenheden
  • 9IDX15-10-2021

Voelt als thuis komen

Kleinschalig, gastvrij en schone faciliteiten (sanitair gebouw). Broodjes service. Rustige, natuurlijke omgeving. Vlakbij bossen. Privacy. De kleinste plaggenhut het Vleddertje (er zijn ook grotere typen te huur) met oud Hollandse karakteristieken (bedstee, open haard) en omheind grasveldje (heerlijk voor de hond) biedt de mogelijkheid voor een knus en intiem verblijf in een relaxte sfeer. Vooral gezellige avonden praten, muziek luisteren (spotify) of aan tafel dineren met kaarslicht, alles kan. Het huisje is compact en compleet. Op een verblijf in eenvoud gericht. Toilet en douche op een paar stappen lopen. Schoon en goed. De twee dekchairs onder het afdak in de tuin zijn heerlijk voor lange zomer avonden. Je komt helemaal tot het thuis bij jezelf en bij de Drentse traditionele en ambachtelijke volksgeest. Ik heb de historie van plaggenhutten er tijdens mijn verblijf eens op nagelezen (internet). Indrukwekkend!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Luc Quellhorst10-09-2021

Voor ons nog steeds mooi na 26 jaar

Altijd vriendelijk ontvangst. Mooie omgeving waar je gelijk instapt. Echt een aanrader.

• 8Rina06-09-2021

Heerlijk!

We waren hier voor de tweede keer en dat is niet voor niets natuurlijk. Het is alsof je in een openluchtmuseum verblijft. De kinderen vonden het ook geweldig: de dieren, de skelters, slapen in een bedstee en een hele club nieuwe vrienden… De open haard die we ‘s avonds aanstaken was de perfecte vervanging van een televisie, die we overigens geen moment hebben gemist. Wij komen zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Hester24-08-2021

Top afsluiting van onze vakantie

We hadden een plaggenhut. Heerlijk basic, maar wel een huisje. Je kan op dit terrein ook kamperen. Er is zelfs een pizza oven om zelfgemaakte pizza's te maken. Omgeving is bosrijk, landelijk en rustig. Als je hiervan houd en je het niet erg vindt dat je geiten en hanen en andere dieren om je heen hebt is dit een aanrader!

• 9Marian van der Pauw24-08-2021

Gezellige camping met alles aanwezig is!at nodig i

We hebben het erg naar ons zin gehad in Ansen. Lekker gefietst en onderweg genoeg terrasjes om op neer te strijken. De camping was erg gezellig...zeer vriendelijke beheerders!

• 9Fam. Harmens10-08-2021

Gezellige familie amping

Ons verblijf was heerlijk, een mooie ruime plek en zoveel leuks voor de kids. Skelters om zo te pakken, konijnen om te knuffelen, met de geiten wandelen en de varkens voeren. De wifi was super. Kortom… van alle gemakken voorzien. Veel dank aan de boer en boerin voor een fijn verblijf en een knuffel voor Snuitje! ❤️

Camping D'Olde Kamp Recreatie info

Camping-informatie