Camping D'Olde Kamp Recreatie

Camping D'Olde Kamp Recreatie
9,1

356 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

De leukste vakantie ooit!

Gert-Arie & Dini Middelkoop, 11-4-2018

Prachtige omgeving met superaardige en behulpzame eigenaars en personeel. En dan de sfeervolle plaggenhut met geitje..... Terrein heel gezellig en goed bijgehouden. Het was blijven genieten. Direct het gevoel dat je thuis was. We wilde echt niet naar huis. Maar ja aan alles komt een eind. We hopen zeker een keer terug te komen.

Paradijs

Jentien Snoek, 10-4-2018

Zijn hier nu voor de derde keer en het is zo ontzettend genieten. Het enige nadeel is dat je niet meer naar huis wil.

Heimwee!

Agnes van Buren, 29-3-2018

Nog geen week terug en nu al heimwee naar de knusse plaggenhut met open haard. Elke dag haard aangehad, kunnen we wel aan wennen. Voorseizoen was perfect voor ons, rustig en alle ruimte. Groot verschil met de randstad en veel natuur op loopafstand.

Prettige gastheer, uitstekend huisje, ik kom terug

Gilles Tenhaeff, 20-3-2018

Uitermate comfortabel huisje. Vloerverwarming, houtkachel, goed geïsoleerd want in het weekend dat ik er was, was het buiten -5.

De matrassen in de tweepersoons bedstede waren wat aan de smalle kant. Ben zelf een grote kerel. Het was niet oncomfortabel, maar had geen ruimte over.

Leuk ingerichte plaggenhut met bedstee! Maar gelukkig wel met de luxe van vloerverwarming en een houtkachel. De bedstee was knus en warm. Dus ook in de winter kun je rustig naar de plaggenhut.

Wij waren met z'n tweeën. Maar ben je met 2 kleine kinderen, houd er dan rekening mee, dat ook hun bedstee in de woonkamer/keuken ligt. Dus dan heb je weinig privacy meer.

een prachtige belevenis voor het hele gezin

Henk de Wit en Marieke van Riel, 18-2-2018

We hebben van elk moment genoten in de keuterij Drostenveen waar we ons vier dagen thuis hebben gevoeld. De plaggenhut combineert een authentieke sfeer met het comfort (en vloerverwarming) van nu. Bij aankomst stond het geitje Greetje ons al op te wachten in het stalletje aan het huis. Via een raam bij de eettafel konden we de hele dag Greetje in de gaten houden. De kinderen vonden het heel leuk om haar van vers hooi te voorzien en met haar te wandelen. En de meiden hadden elk hun eigen bedstede om in te slapen en te spelen. Wij waren blij met onze fijne stoelen bij de open haard. Daarnaast zijn we aangenaam verrast door de gastvrijheid van Bert, Elly en Aafke... de mogelijkheid om broodjes en eitjes aan te schaffen en de aandacht voor de kinderen. De omgeving is prachtig (o.a. het Dwingelderveld). We komen graag een keer terug en kunnen het iedereen met jonge kinderen aanbevelen.

Héérlijk!

Marcel & Elly van den Heuvel, 20-1-2018

Sowieso is de bungalow groter dan de foto doet vermoeden en leuk sfeervol ingericht! En het houtkacheltje maakt het natuurlijk helemaal af!

Fijn ontvangst bij de receptie (Aafke) De verse eitjes en dito broodjes zorgen voor een smakelijk ontbijt! Pad af lopen en je staat al in het bos! Mooi wandelgebied.

Klein verbeterpuntje: de badkamer. Het water komt bij het douchen tot ver in de badkamer (misschien dat louvre-deurtjes een leuke oplossing is) en de wastafelkraan is niet echt handig.

Daarvoor wordt ons cijfer niet een volle 10.

Maar we hebben genoten!

Erg knus en ontspannend!

Pauline Nieuwenbroek, 12-1-2018

Hele vriendelijke eigenaren, alles wordt duidelijk uitgelegd en is goed verzorgd. Mooie ligging, je komt er goed tot rust. Wij verbleven in plaggenhut het Vleddertje, super knus en basic maar wat een unieke ervaring! Toilet en douche konden we gebruiken in de (schone en nette!) sanitaire ruimte wat aan de overkant (30m, 20sec lopen) van de plaggenut lag. In de ochtenden maakten we gebruik van de broodjesservice die vers werden gebakken en lekker dat ze waren! De tijd is heel erg snel voorbij gegaan (helaas) maar we zijn zeker van plan om ooit nog eens terug te komen! 😃

Sprookjesachtig

T & D, 11-1-2018

Schitterende plaggenhut met eigen tuintje, heerlijk bij de open haard zitten in de avond, overdag eindeloos wandelen in de omliggende natuur. Beddenstee, het kleine keukentje, het begroeide dak, alles is heel knus en sfeervol. Je bent echt even weg! Dit is inmiddels een vast plekje om eens per jaar naar toe te gaan en goed uit te rusten.

Het leek wel een sprookje!

Familie Griep, 4-1-2018

Het huisje was erg gezellig en lekker knus. Alles wat je echt nodig hebt, is aanwezig. Vergeet alleen je beddengoed en handdoeken niet mee te nemen. Kinderen vonden het geweldig om in het huis van Hans en Grietje te slapen. Ook het slapen in een bedstede was een leuke ervaring. Ze hebben de tv voor geen seconde gemist.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.07 uit 10 op basis van 356 reviews.