Camping D'Olde Kamp Recreatie

CampingWeer vandaag4°1°
Camping D'Olde Kamp Recreatie
9,1

351 reviews over Camping D'Olde Kamp Recreatie in het Nederlands

een prachtige belevenis voor het hele gezin

Henk de Wit en Marieke van Riel, 18-2-2018

We hebben van elk moment genoten in de keuterij Drostenveen waar we ons vier dagen thuis hebben gevoeld. De plaggenhut combineert een authentieke sfeer met het comfort (en vloerverwarming) van nu. Bij aankomst stond het geitje Greetje ons al op te wachten in het stalletje aan het huis. Via een raam bij de eettafel konden we de hele dag Greetje in de gaten houden. De kinderen vonden het heel leuk om haar van vers hooi te voorzien en met haar te wandelen. En de meiden hadden elk hun eigen bedstede om in te slapen en te spelen. Wij waren blij met onze fijne stoelen bij de open haard. Daarnaast zijn we aangenaam verrast door de gastvrijheid van Bert, Elly en Aafke... de mogelijkheid om broodjes en eitjes aan te schaffen en de aandacht voor de kinderen. De omgeving is prachtig (o.a. het Dwingelderveld). We komen graag een keer terug en kunnen het iedereen met jonge kinderen aanbevelen.

Héérlijk!

Marcel & Elly van den Heuvel, 20-1-2018

Sowieso is de bungalow groter dan de foto doet vermoeden en leuk sfeervol ingericht! En het houtkacheltje maakt het natuurlijk helemaal af!

Fijn ontvangst bij de receptie (Aafke) De verse eitjes en dito broodjes zorgen voor een smakelijk ontbijt! Pad af lopen en je staat al in het bos! Mooi wandelgebied.

Klein verbeterpuntje: de badkamer. Het water komt bij het douchen tot ver in de badkamer (misschien dat louvre-deurtjes een leuke oplossing is) en de wastafelkraan is niet echt handig.

Daarvoor wordt ons cijfer niet een volle 10.

Maar we hebben genoten!

Erg knus en ontspannend!

Pauline Nieuwenbroek, 12-1-2018

Hele vriendelijke eigenaren, alles wordt duidelijk uitgelegd en is goed verzorgd. Mooie ligging, je komt er goed tot rust. Wij verbleven in plaggenhut het Vleddertje, super knus en basic maar wat een unieke ervaring! Toilet en douche konden we gebruiken in de (schone en nette!) sanitaire ruimte wat aan de overkant (30m, 20sec lopen) van de plaggenut lag. In de ochtenden maakten we gebruik van de broodjesservice die vers werden gebakken en lekker dat ze waren! De tijd is heel erg snel voorbij gegaan (helaas) maar we zijn zeker van plan om ooit nog eens terug te komen! 😃

Sprookjesachtig

T & D, 11-1-2018

Schitterende plaggenhut met eigen tuintje, heerlijk bij de open haard zitten in de avond, overdag eindeloos wandelen in de omliggende natuur. Beddenstee, het kleine keukentje, het begroeide dak, alles is heel knus en sfeervol. Je bent echt even weg! Dit is inmiddels een vast plekje om eens per jaar naar toe te gaan en goed uit te rusten.

Het leek wel een sprookje!

Familie Griep, 4-1-2018

Het huisje was erg gezellig en lekker knus. Alles wat je echt nodig hebt, is aanwezig. Vergeet alleen je beddengoed en handdoeken niet mee te nemen. Kinderen vonden het geweldig om in het huis van Hans en Grietje te slapen. Ook het slapen in een bedstede was een leuke ervaring. Ze hebben de tv voor geen seconde gemist.

Gezellige herfstdagen

Roos, 27-12-2017

Voor de derde keer hier en wat een fijne plek! Elk seizoen beidt weer andere mogelijkheden. Dit keer fijn knus is de plaggenhut waar alles goed verzorgd is, ook met kleine kinderen! Lekkere bedden, leuk zo in de bedstee.

Buiten genoten de kinderen van de fietsjes en tractor. Wij van de vuurkorf en warme choco.

We hebben mooie wandelingen (met de geleende bolderkar) gemaakt richting het theehuis, prachtig zo in de herfst.

Ook een mooie fietstocht over de heide.

We gaan hoer zeker nog vaker terugkomen!

Aardig

SANDERS, 26-12-2017

Slechte hygiene en afstandelijke eigenaren. Sfeervol huisje.
Bert en Elly van Zanten, mede eigenaar, 5-1-2018
Beste heer of mevrouw Sanders, wat enorm jammer dat u het zo heeft ervaren, we herkennen ons er eigenlijk ook niet in. Heel graag komen we met u hierover in contact om meer toelichting zodat we er wellicht iets uit kunnen leren, deze twee zaken hebben we namelijk heel hoog in het vaandel staan. (we hebben alle gasten van december gebeld maar kunnen u niet terug vinden in ons systeem)

We hebben 3 weken heerlijk genoten

Aren Faasse, 20-12-2017

Sanitair en voorzieningen zijn top en eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam

Heerlijk

Evertdina Bijl, 20-12-2017

Het is gemoedelijk. Je bent zo in de bossen en kan bij het theehuis lunchen op het terras.

Je moet wel geduld hebben bij het krijgen van antwoird op je mail.

Geweldig!

Bianca van der linden, 19-12-2017

Ik was er een weekje met mijn dochter van 9. De sfeer is heerlijk ontspannen de huisjes zijn bijzonder en schoon. Je kan ervoor kiezen om een geitje bij je huisje te nemen. Het slapen in een bedstee is echt heel knus. De eigenaar is heel aardig en super leuk met kinderen. De omgeving is prachtig! Wij komen in juni graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping D'Olde Kamp Recreatie in Ansen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping D'Olde Kamp Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping D'Olde Kamp Recreatie scoort een 9.07 uit 10 op basis van 351 reviews.