Ansen

We hebben een aantal aanbieders voor Ansen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ansen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ansen

karakteristiek en tipisch drents dorpje

Barbara,
    8-1-2017

veel eetgelegenheden, fietsknooppunten, en mooie wandelroutes alleen jammer dat er in de herfstvakantie het TIP kantoor beperkt open is, weinig voor toerisme , wel een aanrader is het theehuis de Anserdennen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Rustige plek

Wieke van Vugt,
    17-6-2015

De camping ligt aan de rand van Ansen, een klein rustig dorp. Op korte afstand liggen meerdere dorpen waar iets meer te doen is wat winkels en horeca betreft. De camping ligt aan een rustige doorgaande weg, in akkerlandschap van waaruit er goed gewandeld en gefietst kan worden. Nationaalpark Dwingelderveld is dichtbij, prachtig natuurgebied met mooi bezoekerscentrum van Natuur Monumenten in Ruinen.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Trots op drenthe

Anneke Rink,
    4-6-2015

Als import Drent, maar er al meer dan 25 jaar woonachtig, ga je niet voor niets op vakantie in je eigen provincie! Rust, ruimte, prachtige fietspaden, vriendelijke mensen, mooie natuur en genoeg gelegenheden om even lekker te eten en te drinken.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Een zeer fijne tijd gehad.

Natasja Bouwman,
    18-7-2014

Ik zocht en vond rust. Ik kreeg zelfs meer dan ik zocht. Een warm welkom, gastvrijheid en een unieke (zeer ruime) plek voor mij en mijn hondjes. Rondom keurig afgezet dus geen omkijken naar. Heerlijk zeg!

Gereisd alleenreizend in juli 2014

drentse sfeer

Barbara,
    25-10-2013

een gezellige sfeer geeft het dorpje, mooie omgeving alles wel in de buurt, zoals ruinen, alleen jammer dat er in de herfstvakantie zoveel al is afgelopen, gaven ze ook bij info ruinen aan, maar je kunt er ook goed fietsen en veel wandelen, in het mooi natuurgebied

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013
Ansen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 44 reviews