Reviews over Ansen

Heerlijk

Meta,
    11-12-2018

Heel knus, fijne sfeer. Mooie warme huisjes. Zeer gastvrij ontvangen. Zo leuk met de dieren.

Onze dochter ging voor het eerst zonder hulp fietsen.

Heerlijk om te relaxen

Patricia,
    9-12-2018

Wij zaten voor de derde keer in 3 jaar weer in dezelfde "luxe plaggenhut". Zoals elk jaar was het weer een belevenis. Ik kan me geen leuker plekje voorstellen om te "kamperen" op een superluxe manier. Het huisje is piepklein, lekker warm en heel comfortabel. De omgeving is ideal voor natuurliefhebbers, rustig en je kunt uren wandelen zonder verkeer tegen te komen. De attentie van de beheerders was zoals altijd weer supervriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker weer terug!

voor herhaling vatbaar!

Annabella,
    6-12-2018

Voor de derde keer, samen met de honden op vakantie in "onze" plaggenhut. Het was weer fantastisch. Knusse hut, goede bedden, heerlijke wandelmogelijkheden. Heerlijk rustig, diervriendelijk, mooie dorpjes met mooie winkeltjes, overal aardig ontvangen. Hoop volgend jaar voor de vierde keer te kunnen komen! Bedankt Elly en Bert voor jullie gastvrijheid!

Memorabele belevenis

Robin den Dekker,
    28-11-2018

Wat een heerlijke plek om even echt tot rust te komen, te mogen genieten van de natuur en de leuke dieren. Voor kinderen een ware belevenis en we willen zeker nog een keer (of veel meer) terugkomen. Een echte aanrader.

Geweldig

Marga Maijoor,
    27-11-2018

Komen al jaren in oktober voor zussen weekend. We hebben het altijd fantastisch daat

Ansen scoort een 9,2 uit 10, op basis van 43 reviews