Bed and Breakfast

7 reviews over Bed and Breakfast Annen in het Nederlands

Super B&B !

FamMeijer13
25-11-2014

Ontvangst was heel hartelijk en voelden ons gelijk thuis. Hadden het appartement en zag er top uit en heerlijk geslapen. Zeer goede bedden.

Komen volgend jaar zeer zeker terug, sterker nog al geboekt !!!

Gereisd met jonge kinderen in november 2014

Mooie gastvrije Bed and Breakfast

Hans Brand en Reino Rustige
18-8-2014

Mooie ruime kamer, fijne badkamer, heerlijk ontbijt (heel uitgebreid). Weet niet of het gebruikelijk is, maar de fiets mocht zo gebruikt (maar dat kan een uitzondering geweest zijn). Gratis Wifi (goede ontvangst). En gewekt door het gebalk van de ezel. Twee fijne dagen hier gehad.

Gereisd met partner in augustus 2014

We hebben een heerlijk weekend gehad! We hebben met de familie alle kamers afgehuurd. Alle faciliteiten waren aanwezig. De kinderen konder heerlijk buitenspelen. Ze mochten mee op de trekker, de ezel borstelen en op de pony rijden. De bedden waren erg fijne en Alex en Marinette, bedankt voor jullie enorme gastvrijheid.

We hebben alweer gereserveerd, maar hierbij dan: Tot volgende jaar!

Gereisd met vrienden in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Annen voor je op een rij gezet:

puntjes op de 'i' misten.

Jogina Hettinga
28-10-2013

de B&B miste in onze ogen de puntjes op de 'i'. In basis was alles dat beschreven was wel aanwezig. Jammer dat er los-zittende rekjes in de badkamer zijn. Spoelknop van toilet was los. Lampekapje van bedlampje hing los. Tv op onhandige plek.

De bedden waren eenvoudiger dan gedacht.

De WIFI is gratis, maar werkte niet.

Gereisd met partner in januari 2013

Heerlijk

Karin de boer
11-8-2012

Heerlijk verblijf . We waren met vrienden en hadden de volledige accomodatie afgehuurd. Een aanrader! Prachtige omgeving, leuke dieren om de boerderij en erg leuke gastheer en gastvrouw. Tip voor andere gasten: gewoon lekker de pizzeria in het dorp..Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Heerlijk!

Henri schalen
23-10-2011

Heerlijk weekend gehad. De plek,en de sfeer maakten dat we ons direct thuis voelden. De omgeving is werkelijk prachtig. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

genieten!

arno van leest
3-1-2011

We hebben heerlijk ontspannen in deze b&b. We hadden de kamer met de sauna en de eigenaresse heeft hem voor ons aangezet. Na een heerlijke wandeldag de sauna in. Verder is het fijn dat onze hond welkom was. De bedden sliepen heerlijk en het ontbijt was een feest. Kijkend uit ons raam hadden we contact met de geiten en de ezels.

We komen zeker weer terug.

Gereisd met partner in januari 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Annen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Annen in Annen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Annen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.