Annen

We hebben een aantal aanbieders voor Annen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Annen voor je op een rij gezet:

Reviews over Annen

Een gastvrije huis voor groepen

Barbara Vonk,
    4-4-2018

Het was een prettig huis voor een groep met volwassenen en kleine kinderen. Een mooie omgeving en een leuke speelplek voor de kinderen.

Gereisd met vrienden in april 2018

We hebben een zeer fijn weekend gehad!

Hedwig,
    1-4-2018

Fijne accommodatie! Niks mis mee. Goeie bedden wat niet onbelangrijk is 😉. Kortom ideaal voor een weekend weg!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Aanrader voor studieweekenden (muziek)verenigingen

Muziekvereniging Excelsior-De Eendracht,
    14-2-2018

Prima accommodatie voor studieweekenden voor muziekverenigingen. Leuke repetitieruimte en prima ruimte voor overnachtingen. Repeteren in ene gebouw en eten-slapen in andere gebouw, prima voor elkaar!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Leuke vakantiehuis!

Sarina Tamminga,
    3-1-2018

De kamers zijn erg leuk ingedeeld!

Gereisd met vrienden in december 2017

Geweldige groepsaccommodatie

Roely Hofman,
    20-12-2017

Wat een geweldig bedrijf. We hebben er al vijf jaar achter elkaar ons familieweekend gehouden en meteen weer geboekt voor volgend jaar. Het Voorhuis is fijn om in te wonen. De kinderen hebben de serre en eigen tuin om in te spelen, de volwassenen praten bij in de huiskamer, rond de spelletjestafel worden uren doorgebracht en dan is er ook ook een hele lange tafel waar je met de hele groep kunt eten. En als je wilt dan wordt dat eten ook nog aan huis bezorgd (buffet aan huis is een aanrader!). En wil je lekker uit eten, dan kun je prima terecht in het eigen restaurant. Kortom: zoek je een heerlijk groepsverblijf voor een (familie)weekend of teamuitje, dan hoef je niet verder te zoeken.

Gereisd met vrienden in december 2017
Annen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 8 reviews