Hotel Koningsherberg

Tonen op kaart

22 reviews over Hotel Koningsherberg

• 9Ria en Will25-08-2019

Heel goed, een aanrader

Geweldig om hier gast te zijn. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. De kamers zijn wat ouder maar alles is aanwezig en het is er schoon. Het eten is heel erg goed. Diner (wat bij het arrangement hoorde) hebben we een dag verzet, ook dat was geen probleem. Wij hebben genoten.

• 9Eldert en Ankl Slaa29-07-2019

DroomHerberg, bestaat echt nog!!

Ja, alle positieve opmerkingen hieronder zijn echt waar. Ik kan er niets meer aan toe voegen. We komen hier zeker gauw weer terug. We hadden de pech dat de hittegolf ons juist op dit tijdstip trof. Dan krijgt geen enkele herbergier zijn kamers op slaaptemperatuur. Klein minpuntje is juist dán dat de bar officieel om 22.00h. sluit. Maar ook daar heeft de Koningsherberg een oplossing voor....

• 10klaas14-07-2019

fantastisch

er is niet veel veranderd , alleen nog beter vooral de medewerkers.

• 10Willy en Klaas Eenkhoorn02-03-2019

fantastisch

zeer vriendelijk , geweldig gegeten , in een woord GOED

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    10Ytje22-10-2018

Geweldig

Als je naar dit hotel gaat, neem dan vooral een arrangement of half pension. De keuken is geweldig, het ontbijt is prima. Gastvrijheid een dikke 10. Neem de fiets mee, de Drentse AA is prachtig. De fiets kan in de schuur, daar is ook eenoplaadpunt voor elektrische fietsen. Anloo is een heel idyllisch dorp

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9ARDEGRA12-07-2018

Deze "herberg" mag je niet overslaan in Drenthe!

Wat een geweldig vriendelijke mensen daar, die je zelfs een welkomshanddruk geven en zowel de eigenaren als de dames in de bediening verdienen een dikke pluim op hun denkbeeldige hoed. De kok kookt meer dan voortreffelijk, want beide dagen was het eten fantastisch. De omgeving is voor fietsers zeer mooi te noemen en in de buurt is een heuse ooievaarskolonie. Het barstte van de ooievaars en dat zie je zo vaak niet meer. Hunebedden zijn er volop en Assen ligt vlakbij. Bartje in Assen bezocht en Berend Botje in Zuidlaren ( ook al in de buurt ). De knooppuntenroutes moet je niet al te nauwkeurig nemen, want je komt nog wel eens ergens anders uit........... Slecht was er niets, maar de kastruimte ontbrak op onze kamer en het is als je op bed 's-avonds ligt redelijk gehorig, maar zeker niet hinderlijk. Wij hebben hem genoteerd om terug te keren en raden iedereen deze fantastische herberg aan. Bij de Koningsherberg zijn veel sterren aanwezig.

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    8Hennier10-08-2017

Prettig en sfeervol restaurant

Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Zeer vriendelijke bediening. We hebben er erg lekker gegeten. Op het terras is het aangenaam vertoeven. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Fam van Doorn Goes31-07-2016

Goed & Gezellig

Hotel Koningsherberg is gezellig en lig in een mooi dorpje mooie Wandel en Fiets paden Prijs /Kwaliteitsverhouding is goed je kunt er heerlijk dineren De gast vrije eigenaars en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam Ga zo door

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Martin en Corrie11-08-2014

Prima hotel voor een weekendje weg.

Hotel Koningsherberg is een klein hotel, gelegen in het Drentse Anloo op een steenworp afstand van Rolde en Assen. Het is een prima uitgangspunt voor wandelingen en fietstochten. De natuur rondom Anloo is schitterend. Het hotel is een prima uitgangspunt voor fietstochten en wandelingen. Onze kamer was goed en werd keurig schoongemaakt. Het ontbijt ziet er zeer verzorgd uit. Ook het diner is prima. Het personeel is erg vriendelijk. Kortom, een prima hotel voor een weekendje weg of een midweek.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8tomkarin14-01-2014

Verwend!

Hotel restaurant de Koningsherberg ligt in een mooi klein dorpje tegenover de kerk. Wel jammer dat het aan een doorgaande route ligt waardoor in de ochtend veel verkeer langs het hotel komt (door de week). De kamers zijn prima, de bedden erg goed. Een zeer ruime badkamer. Het restaurant heeft een warme inrichting (beetje bruine kroeg) De bediening is zeer vriendelijk, het eten erg lekker en prettig geprijsd. Het ontbijt is goed maar niet bijzonder.

Gereisd in december 2013

4 tips over Hotel Koningsherberg

• tomkarin, 14-01-2014

Lekker vegetarisch gegeten! Aanrader

• Kevin, 01-10-2012

Gewoon doen! De fietsroute is ook geweldig tedoen

• Jacco van den Berg, 21-03-2012

Is een leuke uitvalbasis voor dagjes uit naar bijvoorbeeld Assen of voor fietsers.

0 vragen over Hotel Koningsherberg

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën