Landhuis 't Anderhoes

Landhuis Info

Meer landhuisinfo

18 reviews over Landhuis 't Anderhoes

• 9Marjolein Grummel03-03-2019

Een zekere aanrader voor groepen

Prachtige locatie in een sfeervolle boerderij met mooie tuin. Tijdens on verblijf zijn wij van alle gemakken voorzien. Van jong tot oud! Alles was aanwezig speelgoed voor de kinderen, voldoende badkamers en wc’s en aangepast meubilair. Zeer vriendelijk en schappelijke gastheer. Kortom een aanrader om met een groep te verblijven

• 2018
    10Familie Monster10-07-2018

geweldig

Fantastisch huis voor een grote groep. Goede bedden, voldoende ruimte en badkamers. Schoon en goed geoutilleerd. Prachtige ligging in een rustig dorp.

• 2017
    8Joris17-07-2017

Alles wat je nodig het onder 1 dak

Prima locatie om met een groep te overnachten en een gezellige tijd te hebben. Voldoende ruimte om zowel binnen als buiten te verblijven. Aan alles is gedacht en is aanwezig. Prima BBQ en degelijk ontbijt.

Zakelijk

• Oude reviews

9Stichting Reinaerde29-06-2016

prachtig gelegen accomodatie met prachtige tuin.

Het was genieten in het Anderhoes. Het verblijf heeft 32 bedden maar wij waren met 14 dus zodoende hadden we de beschikking over veel ruimte Een grote groepsruimte met aangrenzend een terras met een prachtige tuin waar je evt. ook kan barbecueën. Alle voorzieningen zijn in huis zoals hoog-laag bedden en invalide toilet c.q. doucheruimte . Verder kan je het zo gek niet bedenken of het is aanwezig in de verbouwde boerderij. De eigenaars zijn vriendelijk mensen die meteen klaar staan als je met een bepaalde vraag zit. Kortom heel relax en genieten in de fraaie verbouwde boerderij!

• 8Sandra17-03-2016

Fijne accomadatie op fantastische locatie

We hebben met een groep van 26, waaronder 13 kinderen, een heerlijk weekend gehad. Van alles te doen, zowel in huis als ook in de directe omgeving prachtig wandelen. Goede keuken en voorzieningen.

• 7Jeeninga16-09-2015

mooie omgeving

Afgelopen weekend met gezelschap van 14 personen het Anderhoes gehuurd. Locatie is mooi gelegen in het centrum, huis is iets gedateerd en prijs technisch redelijk stevig. Om het huis zijn vele buitenactiviteiten mogelijk door aanwezigheid van tafeltennis tafel, volleybalnet en basketbalkorf.

Rein de Wilde, eigenaar, 19-09-2015

Bij vertrek van het gezelschap enkel lovende reacties ontvangen. Zowel voor extra verzorgde barbecue zonder meerkosten als voor de accommodatie.

• 8JG Roelfs17-06-2015

Goede Accomodatie

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van 't Anderhoes met familie. Lekker koel binnen en geen geluidsoverlast op de slaapvertrekken. Heerlijk genoten!

• 9Saphira12-06-2015

Hele gezellige groepsaccomodatie

Grote accomodatie met veel ruimte om te relaxen en te spelen voor kinderen. Ruime kamers en gezellig ingericht. Wij hebben geen activiteiten in de omgeving gedaan en hebben ons prima vermaakt met eten, drinken, spelletjes binnen en buiten. Aardige eigenaar. Wel een stuk rijden vanuit Amsterdam maar zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Verhoeven09-06-2014

fantastische accomodatie voor vele doeleinden

schone net uitziende accommodatie. In Anderen zelf is niet zo heel veel te beleven, maar in de directe omgeving is voldoende gelegenheid om diverse activiteiten te organiseren. De eigenaar is heel klantvriendelijk en behulpzaam.

• 8sinne sneek20-05-2014

super plekje

prima huis. Zeer geschikt voor scholen, ook voor leerlingen met een beperking. Fijn dat je veel douches en wc's hebt. Wij konden de jongens boven en de meisjes beneden verdelen. Dat is ook wel fijn. Keuken was prima. Warm ontvangst.

0 tips over Landhuis 't Anderhoes

0 vragen over Landhuis 't Anderhoes