Landhuis 't Anderhoes

Met vrienden

geweldig

Familie Monster
10-7-2018

Fantastisch huis voor een grote groep.

Goede bedden, voldoende ruimte en badkamers.

Schoon en goed geoutilleerd.

Prachtige ligging in een rustig dorp.

Alles wat je nodig het onder 1 dak

Joris
17-7-2017

Prima locatie om met een groep te overnachten en een gezellige tijd te hebben. Voldoende ruimte om zowel binnen als buiten te verblijven. Aan alles is gedacht en is aanwezig. Prima BBQ en degelijk ontbijt.

prachtig gelegen accomodatie met prachtige tuin.

Stichting Reinaerde
29-6-2016

Het was genieten in het Anderhoes. Het verblijf heeft 32 bedden maar wij waren met 14 dus zodoende hadden we de beschikking over veel ruimte Een grote groepsruimte met aangrenzend een terras met een prachtige tuin waar je evt. ook kan barbecueën. Alle voorzieningen zijn in huis zoals hoog-laag bedden en invalide toilet c.q. doucheruimte . Verder kan je het zo gek niet bedenken of het is aanwezig in de verbouwde boerderij. De eigenaars zijn vriendelijk mensen die meteen klaar staan als je met een bepaalde vraag zit. Kortom heel relax en genieten in de fraaie verbouwde boerderij!

We hebben met een groep van 26, waaronder 13 kinderen, een heerlijk weekend gehad. Van alles te doen, zowel in huis als ook in de directe omgeving prachtig wandelen. Goede keuken en voorzieningen.

mooie omgeving

Jeeninga
16-9-2015

Afgelopen weekend met gezelschap van 14 personen het Anderhoes gehuurd.

Locatie is mooi gelegen in het centrum, huis is iets gedateerd en prijs technisch redelijk stevig. Om het huis zijn vele buitenactiviteiten mogelijk door aanwezigheid van tafeltennis tafel, volleybalnet en basketbalkorf.

Rein de Wilde, eigenaar, 19-9-2015

Bij vertrek van het gezelschap enkel lovende reacties ontvangen.

Zowel voor extra verzorgde barbecue zonder meerkosten als voor de accommodatie.

Goede Accomodatie

JG Roelfs
17-6-2015

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van 't Anderhoes met familie. Lekker koel binnen en geen geluidsoverlast op de slaapvertrekken. Heerlijk genoten!

Hele gezellige groepsaccomodatie

Saphira
12-6-2015

Grote accomodatie met veel ruimte om te relaxen en te spelen voor kinderen. Ruime kamers en gezellig ingericht. Wij hebben geen activiteiten in de omgeving gedaan en hebben ons prima vermaakt met eten, drinken, spelletjes binnen en buiten. Aardige eigenaar. Wel een stuk rijden vanuit Amsterdam maar zeker voor herhaling vatbaar!

schone net uitziende accommodatie. In Anderen zelf is niet zo heel veel te beleven, maar in de directe omgeving is voldoende gelegenheid om diverse activiteiten te organiseren. De eigenaar is heel klantvriendelijk en behulpzaam.

super plekje

sinne sneek
20-5-2014

prima huis. Zeer geschikt voor scholen, ook voor leerlingen met een beperking. Fijn dat je veel douches en wc's hebt. Wij konden de jongens boven en de meisjes beneden verdelen. Dat is ook wel fijn.

Keuken was prima.

Warm ontvangst.

thuiskomen in rust en ruimte

bouke oostland
16-5-2014

't Anderhoes is een zeer vriendelijke logeerboerderij met een gezellige woonruimte en veel toiletgelegenheden. Aan te raden voor familiesweekends. Het heeft een prachtige tuin en ligt zeer rustig in het dorp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis 't Anderhoes in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis 't Anderhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.