Camping Landgoed Tolhek

Camping Landgoed Tolhek
9,3

82 reviews over Camping Landgoed Tolhek in het Nederlands

Het is de mooiste camping die we ooit bezocht hebben. Met heel veel privacy op heel grote plaatsen. Het sanitair is ook prachtig en goed onderhouden. Ook een goede sanitaire voorziening voor mensen met een handicap.

Uitstekende camping voor rustzoekers, fietsers en wandelaars.

Maar voor kinderen (en tieners in het bijzonder) zou ik de camping absoluut niet aanraden. Verder is er geen ruimte ingeval van slecht weer, geen winkel, geen bar, restaurant of snacktent.

Een fantastische camping voor ons 65 plussers, maar niet voor iedereen dus

Riet
23-5-2018

Enorm ruime plaatsen.

Op de N33 na ,die je contstant hoort ( in de verte) heerlijk rustig. Buiten de weg om hoor je alleen de vogels . Dus geen buren / kinderen :-)

Boodschappen halen binnen 2 km, prachtige omgeving !

Drenthe is mooier dan we dachten !

Geweldig

Rep en Loltsje
22-5-2018

Zeer vriendelijk, ruime plaatsen en heel veel privacy. En super schoon sanitair.

Stilte, rust en reinheid.

Alles was goed, de mooie grote plek, het sanitair.

De hartelijkheid van de beheerders die het iedereen naar de zin proberen te maken.

Rustige camping met enorm veel privacy

Fam van der Most
14-2-2018

Heerlijke camping, we komen hier al een aantal jaar en het verveelt geen moment. Door ligging (landelijk gelegen in dennenbos) en de mooie natuur zoals Drentsche AA, Balloërveld, Asserbos, Drouwenerzand en niet te vergeten Boswachterij Schoonloo uitstekend geschikt voor rustzoekers en natuurliefhebbers. Camping ligt aan het bekende wandelpad LAW 9 "Pieterpad" route 5 Rolde - Schoonloo.

Sanitair wat beperkt in aantal wat drukte geeft in het hoogseizoen en iet wat verouderd, maar altijd brandschoon.

Hele mooie camping met prima ligging in een mooie natuur. Echt een camping voor oudere mensen die willen genieten van de rust.

Het onderhoud aan het groen, met name het maaien van het gras, zou vaker en beter kunnen.

Fijne en rustige camping, beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Voor 2018 komen er nieuwe beheerders.

Algemene staat van toiletgebouwen en speciaal de douches gaat achteruit, wel erg schoon dankzij de schoonmaaksters. Jammer dat de mensen met honden deze op de camping uitlaten (langs de weg).

Maar wat een rust en vrijheid, heerlijk gewoon. We blijven komen hor, maar wat meer aandacht voor alles net als enkele jaren geleden en dan een verdiende dikke 10!

We waren hier voor de 2e maal en het was heerlijk.

Dirk en Francine
21-6-2017

Wij komen uit het midden van Nederland waar bijna elke 3 minuten een vliegtuig overkomt.

Dan komen we op landgoed " Het Tolhek" waar alleen maar rust heerst. Heerlijk.

Met ruime grote plaatsen met super schoon sanitair.En heel aardige gastvrouw en gastheer.

We zijn nu 2 maal geweest maar in september komen we weer

Oude reviews (archief)

Landgoed Tolhek is in alle opzichten geweldig!

Koos en Ria
3-10-2016

De grote privé plekken.

Het keurige sanitair.

De prachtige aanleg van Jans Speulman en familie, we noemen het 'sprookjesbos'.

De gastvrijheid van de beheerders.

De RUST, ook als het terrein vol is..

Nergens zo'n camping.

Wij hoeven nergens anders heen.

We raken niet uitgekeken op het Landgoed en de veelzijdige omgeving.

Top!!

Brinkman
17-9-2016

Topcamping! Zelden een camping gehad met zulke mooie grote plaatsen; ontzettend schoon en mooi sanitair; rustige camping met vriendelijke eigenaars. Wifi op kampeerplaats. Prima fiets- en wandelroutes. We hebben genoten!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Tolhek in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Tolhek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Tolhek scoort een 9.33 uit 10 op basis van 82 reviews.