Camping Landgoed Tolhek

• 9.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

126 reviews over Camping Landgoed Tolhek

• 10Mart & Helen06-08-2020

Mooie ruime camping, aanrader!

Wij hebben anderhalve week op de camping gestaan op een heel ruim plek met veel privacy. Camping is mooi en ruim opgezet met zeer schoon sanitair. Eigenaren erg vriendelijk. Camping ligt in een schitterende omgeving.

Gereisd met partner in juli 2020

• 10Fam. Nuijen24-04-2020

Wij willen nog een keer!

Wij hebben allemaal super genoten van deze fantastische plek! Heerlijk huisje, mooie omgeving en de hele tijd de natuur dichtbij. We komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2020

• 10Laura01-04-2020

Heerlijk verblijf!

In verband met COVID-19 waren we genoodzaakt om vooral in en om de boomhut te blijven. Onze uitjes naar de steden in de buurt, uit eten gaan etc. gingen hierdoor helaas niet door. Maar ondanks dat hebben we echt een heerlijk weekend gehad! De boomhut is heel mooi, schoon, van alle gemakken voorzien en heeft een prachtig uitzicht. De communicatie met de eigenaar verliep, ondanks COVID-19, heel soepel via de telefoon. Enige minpuntje is dat het toilet niet apart zit, als je met 4 of 6 personen bent is dat soms wel een beetje lastig. We hebben een heerlijk weekend gehad!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 2019
    10Frans v immerseel23-09-2019

Fijne rustige camping, mooie omgeving prima faciliteiten en vriendelijk ontvangst. Nog nooit eerder zulke mooie plekken gezien. Top

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Diana20-09-2019

Wij hebben in de boomhut overnacht, welke gebouwd is voor de Boomhut Battle. Een prachtige plek met uitzicht over de bloemenweide. En met een knusse maar luxe inrichting. Schoon en netjes. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10E.01-09-2019

Enorme plekken tussen de dennen, alles tip top in orde, helemaal niets op aan te merken

• 6Tom24-08-2019

Matig

Mooie camping, goeie plekken, gras, geen buitentent-kleed nodig. Voldoende privacy. Ansich is de camping rustig maar er is veel geluidshinder van de nabij (400 m) gelegen N33. De laatste jaren is hier het verkeer naar Assen enorm toegenomen, ook ‘s nachts en weekend. Sanitair is ok. WiFi werkt niet, ligt er telkens uit

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fred Thus21-08-2019

Van huis zijn en toch thuiskomen.....

Na een tweede, achtereenvolgende bezoek aan de camping (vorig jaar waren mijn vrouw en ik een beetje ziek) kan ik alleen maar zeggen dat deze plek mijn hart gestolen heeft. Heerlijke grote plaatsen, veel privacy en met bezielend beheer van het Beheerders stel! Dit is een blijvertje, wat mij betreft. Een garantie voor rust en tot jezelf komen in een prachtig deel van Drenthe.... Ik zeg graag: Tot ziens!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Brugman10-08-2019

Rust, natuur en vriendelijkheid!

Rust, natuur en vriendelijkheid alom op camping Tolhek. Heerlijke week gehad op dit mooie landgoed in Drenthe. Uiterst vriendelijke beheerders die met veel zorg de camping beheren en onderhouden. Schone sanitair, ruime plekken met stroom en water en geweldige uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Aanrader!

• 9Jansen27-06-2019

echt geweldig goed!

een zeer groene camping met mooie grasmat en dennebomen ruime plaatsen en watertappunt en afvoerputje op elke standplaats! sanitair is prima!

Gereisd met partner in juni 2019

Camping Landgoed Tolhek info