Camping Landgoed Tolhek

Laatste review

Geweldig

T. Gorsse,
12-11-2018

Rustige camping met bijzonder grote individuele plaatsen,omzoomd door sparren, waardoor je het gevoel hebt midden in een bos te staan. Privacy gewaarborgd. Elke plaats voorzien van stroom, water en afvoerputje. Mooi en zeer schoon sanitair, handdoekautomaten en handzeep aanwezig evenals toiletbrilreiniging. Vriendelijke en behulpzame beheerders. Mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Ook voor de hond een fijne omgeving. Nabijgelegen dorp Rolde op loopafstand waar verschillende supermarkten zijn. Enige nadeel, bij een bepaalde windrichting hoorbaar verkeer op de nabijgelegen weg.

109 reviews over Camping Landgoed Tolhek in het Nederlands

Geweldig

T. Gorsse,
12-11-2018

Wij komen graag nog eens terug.

Nel van Stam,
3-9-2018

Vriendelijke ontvangst. Prachtige ruime standplaatsen, omgeven met groen. Mooi toiletgebouw met schoon sanitair. Om het gebouw staan bloeiende planten. De campingpaden zijn keurig verzorgd. Kortom, een prachtig gelegen camping om volgend jaar weer terug te komen.

Fantastische vakantie gehad

Aart van Westeneng,
30-8-2018

Super mooie en grote campingplaatsen en heel veel privé.

Super mooi sanitair

Erg mooie en rustige camping

Linda,
30-8-2018

Het is wel een grote mini camping met enorme

grote plekken met heel veel privacy je staat gewoon in

je eigen dennenbos. Het sanitair is echt heel netjes en de mensen zijn aardig en doen niet moeilijk

Super mooi aangelegd

Ingrid,
26-8-2018

Geweldig mooie grote plaatsen, veel privacy. Iets meer " kontactmogelijkheden" kan ook gezellig zijn.

Zeer schoon sanitair!! Wel alleen voor senioren geschikt👍🏻👍🏻,lekker rustig dus!!

Er zijn geen minpunten aan deze camping. Wij zochten een rustige camping met wandelgelegenheid voor onze 3 honden. De plekken zijn er privé en allemaal van elkaar gescheiden door bomen. De camping sluit aan op een wandelweg waar je verschillende richtingen uit kan. Het is er erg proper en de mensen zijn er vriendelijk. Was gewoon top voor ons.

Zoek je een camping met veel privacy en rust dan is dit een aanrader. Onze plek ( 56) had een afmeting van 12 bij 26 meter. Dat is het dubbele als dat je bij de gemiddelde andere camping krijgt.

Met uitzicht op een bloemenveld.

In de 3 dagen dat wij er geweest zijn hebben we er ruim 150 km met de scooter rond gereden echt een aanrader. Vooral de afwisseling van bos en openveld.

Dirk & Monique,
25-8-2018

Het is een mooie, rustige camping met mega grote plekken met veel privacy. Wij hebben van te voren alleen op sanitair gegoogled en daarvoor krijgt deze camping een 10. Ook een hele aardige beheerder, die erg behulpzaam was. Kortom het was geweldig!

Topcamping!!

B en B,
11-8-2018

Wij vinden camping Tolhek een fantastische camping en komen er héél graag. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is bijzonder schoon en wordt ook steeds goed schoongehouden! De campingplaatsen zijn mooi en ruim. De ligging van de camping is erg goed ten opzichte van het maken van wandelingen en fietstochten in een schitterende omgeving. De camping ligt ook aan het Pieterpad: voor trekkers is eigenlijk altijd plaats. Wat voor ons heel belangrijk is, is dat het een rustige camping is: je kunt gaan slapen op een tijdstip waarop jíj dat wilt.

Wij kunnen deze camping echt aanbevelen.

Wim en Marianne,
8-8-2018

Hele fijne, rustige camping. Zeer schoon sanitair. Hele ruime plaatsen met veel privacy. Goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en fietstochten. Vriendelijke beheerders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Tolhek in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Tolhek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.