Géén boekingskosten

Meer camping info

145 Reviews over Landgoed Tolhek

• 9Greetje24-06-2022

Prachtige rustige camping

3 dagen op een prachtige plek aan een plasje met kwakende kikkers en bloeiende lissen gestaan. Idyllisch! Veel privacy, superaardige beheerders en topsanitair. Goeie uitvalsbasis voor mooie wandel en fietstochtjes, o.a Grolloo, Rolde enz. Aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Jos en Sandra Dekker08-05-2022

Heerlijk grote plekken met veel privacy

Prima camping als je van rust houdt. Fantastisch grote plekken. Keurig terrein en proper sanitair. Mooie fietsomgeving dus fietsen mee! Wij vonden het top voor 3 dagen. Hadden nog wel wat langer wilklen blijven.

• 9Fam. Smallenbroek02-05-2022

Rust en Ruimte

Landgoed Tolhek ligt in een oude dennenbomen kwekerij. De bomen zijn intussen uitgegroeid tot flinke exemplaren en daartussen heeft met zeer ruime percelen voor caravans, campers en tenten gerealiseerd. Percelen met 100% privacy. Ze zijn vlak, zeer groot, met water en afvoer en 10 amp stroom. Ook de Wifi deed het erg goed. De ontvangst is meer dan prettig, je bent echt welkom. Het sanitair is heel mooi en zeer schoon. Er zijn wasmachines, een koelkast voor de tent kampeerders en ik ontdekte ook een magnetron. En de ligging....kan niet mooier, midden in Drenthe en vlak bij Rolde waar supermarkten, restaurants en hunnebedden zijn.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Erpee29-04-2022

Boven verwachting

Elk voorjaar zijn we wel ergens op een Ned. camping (we komen overigens nooit op een camping waar we al eerder waren). Maar deze camping was voor ons toch wel een verblijf die vrijwel geheel voldeed aan onze verwachting van een camping. Het was super te noemen; grote plekken, afgescheiden door bomen/struiken, waardoor je veel privacy hebt, iets wat voor ons erg belangrijk is.... We stonden 10 dagen op de westrand van de camping en zagen elke avond de zon ondergaan (het was vrijwel elke dag prachtig weer). Veel rust en geen lawaai in dit jaargetijde (terwijl we vernamen, dat het drukker en minder gezellig is in de zomermaanden), 's morgens vroeg wakker gemaakt worden door allerlei "zingende" vogels. Supervriendelijke beheerders (op dat moment Dineke en Remi) die je verwelkomen namens de landgoed-eigenaar. Erg schoon sanitair, terrein werd netjes bijgehouden, enz. Het terrein leent zich niet voor kinderen en jeugd, maar is meer voor 50+

• 7Nelly06-10-2021

Jammer, miezerige douchestraal en zwakke wifi

Wat verwacht je als kampeergast die de prijs wil betalen voor een plek op een camping die pretendeert fantastisch te zijn? Een mooie plek met privacy, een heerlijke warme douche, (en tegenwoordig bijna niet weg te denken) een goede wifi, maar ook een mooie omgeving. Landgoedcamping Tolhek biedt die allemaal en conform het tarief aan. Helaas hebben zij een fijne warme douchestraal en een goede wifi niet kunnen waarmaken. Douches zijn onprettig omdat de "sproeikop" een soort pijpje is waar een naar alle kanten sproeiende waternevel uitkomt i.p.v. een lekkere douchestraal. Lauw tot koud douchen omdat het warme water blijkbaar op was, kwam ook te vaak voor. Aangeboden wifi was veel te zwak of viel helemaal weg. Wel een mooie staplek en de omgeving is fijn om te wandelen en fietsen.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Man11-09-2021

Geweldige camping

Normaliter zijn wij altijd in zuid Frankrijk in deze tijd. Vanwege Covid wilde wij niet naar het buitenland. Hadden nog nooit op een camping in Nederland gestaan. De campings in Nederland staan de caravans altijd op en in elkaar. Maar deze camping….! Geweldig. Mooie plaatsen en schitterende omgeving. Wij vonden het zo leuk dat we al weer geboekt hebben voor volgend jaar.

• 8jeannette verharen en bonaire van weert31-08-2021

perfect

Goedemorgen , remi en dineke

we hadden wat pech met het weer , maar de camping is geweldig , douche s en toiletten zijn keurig maar vooral de beheerders remi en dineke waren zeer gastvrij en begripvol dat we wat eerder wilde vertrekken.

we komen hier echt nog terug gr bonaire en jeannette

• 10Peter van der Kooij10-08-2021

Topcamping!!

Al een paar jaar genieten wij van onze vakantie op camping Tolhek. Opvallend zijn deruime plaatsen in een landschappelijke omgeving, het super schone sanitair, de rust en de hartelijke beheerders, die altijd bezig zijn om het iedereen naar de zin te maken. Kortom: een topcamping!

• 10TRUUS MULDER10-08-2021

Top lokatie

In een woord geweldigDit jaar voor de 9 de keer en zou niet anders willen. Puur natuur en mooie omgeving. Super leuke beheerders. Bedankt voor alles Remi en Dineke tot volged jaar.

• 10René Wallenburg10-08-2021

Een geweldige camping met een mooie omgeving

Mooie afgebakende plaatsen en toilet/douche heel schoon.De beheerders zijn zeer gastvrij en wij kregen alle informatie.Volgend gaan wij weer naar deze camping en we genoten van de stilte op de camping.De complimenten voor de beheerders!!En leuk om die konijntjes 's morgens bij de tent te zien.

Camping Landgoed Tolhek info

Camping-informatie