Camping Landgoed Tolhek

Tonen op kaart

123 reviews over Camping Landgoed Tolhek

• 2019
    10Frans v immerseel23-09-2019

Fijne rustige camping, mooie omgeving prima faciliteiten en vriendelijk ontvangst. Nog nooit eerder zulke mooie plekken gezien. Top

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Diana20-09-2019

Wij hebben in de boomhut overnacht, welke gebouwd is voor de Boomhut Battle. Een prachtige plek met uitzicht over de bloemenweide. En met een knusse maar luxe inrichting. Schoon en netjes. We hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10E.01-09-2019

Enorme plekken tussen de dennen, alles tip top in orde, helemaal niets op aan te merken

• 6Tom24-08-2019

Matig

Mooie camping, goeie plekken, gras, geen buitentent-kleed nodig. Voldoende privacy. Ansich is de camping rustig maar er is veel geluidshinder van de nabij (400 m) gelegen N33. De laatste jaren is hier het verkeer naar Assen enorm toegenomen, ook ‘s nachts en weekend. Sanitair is ok. WiFi werkt niet, ligt er telkens uit

• 8Staat v/h sanitair

• 9Fred Thus21-08-2019

Van huis zijn en toch thuiskomen.....

Na een tweede, achtereenvolgende bezoek aan de camping (vorig jaar waren mijn vrouw en ik een beetje ziek) kan ik alleen maar zeggen dat deze plek mijn hart gestolen heeft. Heerlijke grote plaatsen, veel privacy en met bezielend beheer van het Beheerders stel! Dit is een blijvertje, wat mij betreft. Een garantie voor rust en tot jezelf komen in een prachtig deel van Drenthe.... Ik zeg graag: Tot ziens!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Familie Brugman10-08-2019

Rust, natuur en vriendelijkheid!

Rust, natuur en vriendelijkheid alom op camping Tolhek. Heerlijke week gehad op dit mooie landgoed in Drenthe. Uiterst vriendelijke beheerders die met veel zorg de camping beheren en onderhouden. Schone sanitair, ruime plekken met stroom en water en geweldige uitvalsbasis voor wandelingen en fietstochten. Aanrader!

• 9Jansen27-06-2019

echt geweldig goed!

een zeer groene camping met mooie grasmat en dennebomen ruime plaatsen en watertappunt en afvoerputje op elke standplaats! sanitair is prima!

• 9Marianne25-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Zeer mooie, rustige camping met ruime plekken, zowel met zon als schaduw. Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders . Sanitair etc zeer schoon. Goed onderhouden terrein. Verharde paden: fijn bij regen. Fijn dat elke plaats een eigen stroompaal en watervoorziening heeft. Ook voldoende ampère. Wij komen vast nog eens. Gr

• 10de Jong16-06-2019

We komen zeker nog eens terug!

Ruime met veel privacy. Prachtig aangelegd landgoed. Schoon sanitair. Prachtige fiets- en wandelomgeving. Vriendelijke beheerders.

• 9A.R.15-06-2019

Beter hebben wij het nog niet gezien

Prachtige plaatsen die zijn weerga niet kent. Verscholen tussen de naaldbomen met daarin een geweldig mooi orkest van de vogels. Een half uurtje fietsen naar een meertje met water zo schoon en helder en dat zomaar in Nederland. Enig klein min puntje is soms een lichte ruis van de op afstand gelegen weg maar deze word in ruime mate overstemd door de zangkunsten van de vogels.

5 tips over Camping Landgoed Tolhek

• Kees lorie, 09-07-2013

Vooral geschikt voor mensen die van rust houden. Voor kinderen een weide met hertjes en kippen en een mini speeltuintje

• Johan, 31-07-2012

In de directe omgeving veel fietsroutes.

• Hennie, 21-06-2012

Centraal gelegen ten opzichte van Groningen en Assen. Deze steden hebben prachtige musea.

1 vraag over Camping Landgoed Tolhek

• Marcel Albers, 17-04-2017

Elektriciteit aansluiting

Wat is de maximale amperé van de camping elektriciteit aansluiting?

Bert, 04-08-2018

Dat is 10 ampere op de hele camping