Camping Landgoed Tolhek

101 reviews over Camping Landgoed Tolhek in het Nederlands

Topcamping!!

B en B
11-8-2018

Wij vinden camping Tolhek een fantastische camping en komen er héél graag. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam, het sanitair is bijzonder schoon en wordt ook steeds goed schoongehouden! De campingplaatsen zijn mooi en ruim. De ligging van de camping is erg goed ten opzichte van het maken van wandelingen en fietstochten in een schitterende omgeving. De camping ligt ook aan het Pieterpad: voor trekkers is eigenlijk altijd plaats. Wat voor ons heel belangrijk is, is dat het een rustige camping is: je kunt gaan slapen op een tijdstip waarop jíj dat wilt.

Wij kunnen deze camping echt aanbevelen.

Wim en Marianne
8-8-2018

Hele fijne, rustige camping. Zeer schoon sanitair. Hele ruime plaatsen met veel privacy. Goed uitgangspunt voor mooie wandelingen en fietstochten. Vriendelijke beheerders.

Geweldig

Willem Stolk
5-8-2018

Hartelijk ontvangst.

Mooie ruime en vooral vrije plekken midden in de natuur.

Keurig modern en schoon sanitair.

Vlak aan het Pieterpad en vele fietsroutes.

Aan het einde van onze Scandinavische vakantie geboekt om in de buurt van Assen te staan.

Verrast door deze prachtige plek, gaan we hier zeker vaker heen.

Mooie, ruime, rustige plekken in de natuur!

J. en R.
4-8-2018

Een rustige, ruim opgezette camping in een bosrijke omgeving. Sanitair was schoon en in mooie gebouwtjes met rieten daken. De kampeerplekken bieden veel privacy en zowel zon als schaduw en een eigen electra- en watervoorziening. Het was vreemd dat we van de beheerder niet samen met het gezin van onze dochter op een plek mochten staan, terwijl de kampeerplek ruim genoeg was en andere gasten op de camping dit wel mochten.

Wij komen absoluut nog een keer terug

Rob
31-7-2018

Wat een geweldige camping ! Ruimte te over, rust en een geweldige ontvangst door een zeer betrokken Remi en zijn vrouw.

Complimenten.

Het terrein is fantastisch mooi.

R.J. de Bruine
29-7-2018

De camping lig in een parkachtig bos met naald- en loofbomen. Links en rechts van het hoofdpad zijn de plaatsen , die ongeveer drie maal zo groot zijn dan op een reguliere camping.

Fijne en goede vakantieplek met veel rust

Anke en Jan
26-7-2018

Fijne camping met heel ruime plaatsen en veel privacy. Ideale plek om op de fiets een groot stuk Drenthe te verkennen. Winkels op korte afstand. Prima schoon sanitair in 2 gebouwen.

Rust, ruimte en basic

Marcel
23-7-2018

Fantastisch mooie, rustige, groene en ruime plaatsen. Een heerlijke en mooie uitvalbasis voor de omgeving. Ook het sanitair was zeer schoon en compleet.

Natuurlijk zijn er altijd verbeterpuntjes zoals het onderhoud van de kruidentuin; die was wel heel erg verwilderd. En het zou misschien leuk zijn als er een klein winkeltje op de camping zou zijn met bijvoorbeeld wat streekproducten.

Komen zeker nog vaak terug

Freerk Smid
22-7-2018

Heerlijke rustige camping met vriendelijke en behulpzame beheerders

Sublieme locatie en fantastische omgeving.

Hans en Hetty
17-7-2018

Werkelijk een unieke camping als je van rust, ruimte en vrijheid houdt. Alles wordt tot in de puntjes geregeld en verzorgd door Dineke en Remi. Camping heeft goed miva sanitair.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Tolhek in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Tolhek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Tolhek scoort een 9.43 uit 10 op basis van 101 reviews.