Landhuis Het Stroomdal

Landhuis
Landhuis Het Stroomdal
8,6

15 reviews over Landhuis Het Stroomdal in het Nederlands

Gezellige locatie in mooie omgeving.

Chantal,
15-10-2018

Fantastische locatie, mooie omgeving en met zomers weer hebben we heerlijk buiten gezeten, buiten gegeten, gewandeld, gevoetbald. Alles was prima. Als kookliefhebbers was het even een struggle om de oven onder de knie te krijgen en de horecaafwasmachine, maar dat is gelukt. Het is gezellig ingericht er was hout voor de kachel en we werden ontvangen met koffie en een zelfgebakken cake. Hartstikke leuk!

We waren met z'n 12 en dan zijn 3 douches wel weinig als je na gaat dat de accommodatie geschikt is voor 20 personen. De matrassen waren erg stevig.

Gerrit, eigenaar, 31-10-2018
Goed om te horen,Chantal. Fijn dat jullie het goed hebben gehad. In totaal zijn er overigens 4 douches.

Super!

Jarno Kanis,
12-10-2018

Wij hebben hier ons jaarlijkse familieweekend gehad. Dit was zeer geslaagd!

Iedereen was erg tevreden met de locatie, het is een schitterend gerenoveerde boerderij!

Voldoende ruimte voor iedereen en een mooie buitenruimte. De sauna en de hottub waren heerlijk!

Gerrit, eigenaar, 31-10-2018
Fijn dat jullie het goed hebben gehad. De sauna staat al enige tijd beschikbaar op de site. Vanaf heden is de hottub ook te huur!

Heerlijk vertoeven

Johanne,
29-8-2018

Heerlijk verblijven met een groep. Er is genoeg te doen (incl de sauna!) zodat een ieder kan doen waar zij/hij zin in heeft. De omgeving is erg mooi en je kunt er volop wandelen of fietsen.

Prima locatie!

Siem 3n Jannie,
5-8-2018

Mooie locatie, de kinderen hebben zich het hele weekend met de skelters op het riante erf vermaakt!

Voor elk openslaand raam een hor zou prettig zijn.

Gerrit, eigenaar, 31-10-2018
Op de twee achterste kamers zitten geen horren ivm de grootte van het raam. Op de velux dakramen zitten wel horren. We gaan komende winter de horren overwegen. dank voor de tip!

Geweldig. Voor herhaling vatbaar.

ed pols,
5-8-2018

Dat het een geweldige accommodatie is. Veel speelattributen voor de kids. prima binnen verblijf. Prima bedden. prima slaapaccommodatie. Goede verlichting. Schoon in en om huis.

Geen negatieve opmerkingen.

Heerlijke plek met vele mogelijkheden!

Manon van der Veen,
6-9-2017

Wij komen hier al jaren met onze hele familie Pol! Sinds ik klein was komen we hier elk jaar voor een weekend met de hele familie! Het is een fijne accommodatie met heel veel ruimte om de deur om je te vermaken en te relaxen! Er zijn ook een paar mooie verbeteringen aangebracht door de huidige eigenaren! Zoals bijvoorbeeld het heerlijk grote terras buiten! In de omgeving kan je ook prachtig mountainbiken op diverse routes in verschillende moeilijkheidsgraden! Het veld bij de boerderij nodigt uit tot een potje volleybal of andere sportieve activiteiten! 'S avonds kan je heerlijk met zijn allen rond het kampvuur zitten! Zeer zeker een aanrader voor een gezellig en sportief uitje!

Fijne ruimte voor onze fam.met (klein)kinderen.

Fam.Koops,
24-4-2017

Er is veel speelruimte rond het huis.

Het dorp Anderen ziet er nog echt uit als een boerendorp.

In de directe omgeving geen vertier, daar moet je voor verderop.

Hier vind je voldoende gelegenheid tot vermaak.

Er is wel veel gelegenheid om mooie wandelingen te maken in de directe omgeving van het dorp, met mooie authentieke houtwallen en stroompjes.

Toppp

Renate,
21-2-2017

Zeer gastvrij ontvangen door Gerda en Gerrit, ruime - knusse "woonkamer" waar je lekker kunt relaxen.

Smorgens een uitgebreid ontbijt.

Uitstekend verblijf

Lex
11-9-2015

Prima faciliteiten voor een goede prijs. Landhuis Het Stroomdal combineert een mooie omgeving, met gastvrijheid en prima kamers. Een aanrader voor personen die een dag of dagen aan recreatie willen doen, maar ook voor mij als zakelijke passant een prima alternatief.

Karaktervolle hoeve in een oase van rust en natuur

Stijn Vandekeybus
22-6-2015

Zeer gastvrije ontvangst met koffie en thee. Zeer behulpzaam gastgezin waar je altijd terecht kan met vragen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Het Stroomdal in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Het Stroomdal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.