Bed and Breakfast Anderen

BedAndBreakfastWeer vandaag23°11°
Bed and Breakfast Anderen

4 reviews over Bed and Breakfast Anderen in het Nederlands

Ans Hoefajker, 28-5-2017

In mei (2017) met mijn echtgenoot op dit adres een midweek doorgebracht. Zeer vriendelijk ontvangen door gastvrouw Annelies. Een zeer knusse woonzolder met eigen ingang! Goede bedden, 2 kamers (zit-slaapkamer) en keurige badkamer, zeer schoon en met liefde verzorgd.

Ontbijt (in de tuin of op de kamer) met heerlijke verse biologische producten,door gastvrouw zelfgemaakte jam en dagelijks vers gebakken brood!

Prachtige natuur en vele fiets-en wandel mogelijkheden.

Ook in de tuin is het goed toeven met een drankje uit de minibar (tegen betaling)

Wij hebben ontzettend genoten en kunnen u dit adres van harte aanbevelen.

Nogmaals dank voor alle goede zorgen!!

Marten en Ans uit Doorwerth....tot ziens!!

sprookjesachtig, onvergetelijk

Jan Willem Lagerwaard, 27-8-2015

Het klinkt overdreven maar eerlijk gezegd vonden wij alles voortreffelijk; onze gastvrouw en gastheer waren buitengewoon zorgzaam! Wij hadden in hun schitterende tuinhuis de beschikking over een prachtige slaapkamer met heerlijke bedden en een aparte prachtige living met smaak ingericht. Wij werden van het station opgehaald en bij aankomst stonden onze elektrische fietsen en een heerlijk kopje thee al klaar. Het ontbijt was in één woord verrukkelijk en heel divers met iedere ochtend ander vers fruit. Veel biologische, en/of zelfgemaakte producten zoals de onovertroffen jams en heerlijk eigen gebakken brood. Vanwege het mooie weer aten we iedere ochtend in de bloemrijke en prachtig verzorgde tuin, en waanden wij ons in een tweede hof van Eden: een onvergetelijke tijd!! Uiteraard werden we bij vertrek weer naar het station gebracht. Annelies en Henk, reuze bedankt!!

Ideale start van het Pieterpad!

Henriette, 17-6-2012

We hadden het Pieterpad-arrangement geboekt en hadden het niet beter kunnen treffen. Een gezellig en rustig onderkomen met alle privacy. Genoten van de prachtige tuin; een meer dan voortreffelijk ontbijt. Daarbij werden we elke dag van en naar het station gebracht. Een ideale manier om de eerste 5 etappes te doen!

Gastvrij, rustig gelegen en zeer comfortabel.

Pecaro, 20-6-2011

We verbleven met drie personen in het Pinksterweekend in Bed & Breakfast Anderen. Een prachtige plek. Stil gelegen aan de rand van het plaatsje, met vrij uitzicht op landerijen en bos. Fraaie tuinen, met zitjes overal, waar het voor het ontbijt of voor de borrel helemaal goed zitten is. Een ruim, eigen huisje met uitstekend comfort. Goede bedden, een zitje, een kast vol boeken en tijdschriften, een prima douche en goedgevulde koelkast (drankjes tegen betaling).

Uiterst hartelijke mensen, verzorgen al je wensen, maken een heerlijk en zeer compleet ontbijt klaar, belangstellend maar niet opdringerig. Geweldige plek om bij te komen na een wandeling of fietstocht door de Drentse omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anderen in Anderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anderen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Anderen scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.