Vakantiepark Diana Heide ****

• Activiteiten7,2
  • Onderkomen7,9

12 tips over Vakantiepark Diana Heide

Cris, 17-7-2015
In Restaurant Diana Heide en eetcafé De Pub in Rolde kan je prima eten.
L., 28-5-2015
Honing-Bijenteelt museum in Amen
Gijs, 19-5-2015
Kamp Westerbork op loopafstand.

pol.jo, 17-8-2014

bezoek ook Boomkroonpad te Borger, Hunnebedden, Kamp Westerbork incl. Radio Sterrenwacht, dorpje Westerbork, Assen, Dierenpark Emmen, Plopsaland.

Dorpje Orvelte is zeker GEEN aanrader.

Heleen Loots, 9-8-2014

We waren hier de afgelopen week met onze 2 kleinkinderen, er waren veel opa's en oma's met kleinkinderen.

Het was een fantastische week komen zeker weer terug.

Gerard vd Zeijden, 21-7-2014

Als je je auto onder de naaldbomen parkeert kan op Hars uit de bomen, hou hier rekening mee is moeilijk te verwijderen.

Als de tv niet werkt kan het zijn dat je tv anoloog is, hiervoor kan je een kastje halen bij de receptie, werkt goed. (misschien iets meer zenders zou fijn zijn, zeker de plaatselijke)

Robert, 10-6-2014
    Niet alle bomen staan op de plattegrond, bij Eik 1 staan bv. grote bomen midden op de plaats, hier past geen caravan met voortent. wel even iets om na te informeren bij het boeken. Wij kregen overigens wel direct een andere plaats welke we zelf mochten uitkiezen.
    E. Bosker, 9-5-2014
    Wat niet uit het plattegrond blijkt is dat het groen volwassen bomen kunnen zijn. In overleg met de camping hebben wij een plaats gevonden aan de visvijver in de zon en tussen de bomen.
    Trudy, 10-12-2013
    Drenkte is een hele mooie provincie veel te fietsen
    campanulax, 8-10-2012
    Ellert en Brammert, bij Schoonoord. Heel leuk, ook voor de kinderen.Vergelijkbaar met het veenmuseum in Barger Compascuum, wel zonder treintje en boot, maar ook heel wat goedkoper en natuurlijker aangelegd.

Onze bezoekers bekeken ook: