Vakantiepark Landal Aelderholt *****

8,2

Weer vandaag-1°-7°

• Activiteiten8,2
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landal Aelderholt voor je op een rij gezet:

75 tips over Vakantiepark Landal Aelderholt

Anoniem, 13-9-2017

-Italiaans restaurant Trivio del Villaggio zit heel dicht bij het park en heeft een zeer uitgebreide menukaart, voor ieder wat wils en erg lekker. Het eten kan ook goed afgehaald worden; dan heb je bijv een goede pizza/pasta ipv de beperkte Landal pizza.

-Bij het dichtbijzijnde Rijmaaran kun je gemakkelijk individuele ponyritjes regelen

-Naast het Boomkroonpad zelf is ook de paarse wandelroute aldaar fantastisch mooi; heide en vennen.

Ellen, 25-7-2016
Er ligt een lekker Italiaans restaurantje op enkele minuten rijden van het park: Ristorante Trivio Del Villaggio
herman1lgr, 31-12-2015
Coop winkel in Aalden is super evenals daans rijdende friture .

simon, 26-7-2015
    heerlijk asperge,s eten in het restaurant op het park
    dvanthul, 24-7-2015
    Wandelroute rondom het nabijgelegen Aalden is heel mooi, "Aalden Rondomme" heet deze route, ca 8km door afwisselend landschap.
    mjpkoolen, 26-5-2015
    Geniet met je koters van dit park.

an, 16-5-2015
    Soms is er maar een klein prijsverschil tussen een 4- en een 6-persoonshuisje. Wij nemen het 6-persoonshuisje dan voor 4 personen, net even wat meer ruimte om bij slecht weer de zwemkleding te drogen, ruimere bank etc.
    mirjam.timmerman , 1-5-2015
    We zijn op koningsdag vertrokken, het was heel handig dat we voor 15 euro de bungalow tot 1700 uur konden gebruiken!
    M.Vaupell, 1-5-2015
    Boomkroonpad en openluchtmuseum Ellert en Brammert zijn een aanrader
    Kim, 13-3-2015
    maak een mooie ruime ontvangstruimte van de plek waar nu strobalen staan

Onze bezoekers bekeken ook: