Bed and Breakfast De Gelpenhoeve

15 reviews over Bed and Breakfast De Gelpenhoeve in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super voor groepen met honden

Hondenwandelclub
9-6-2018

We zijn hier nu een paar maal geweest met een groep baasjes en honden(huisjes en B&B kamers gehuurd) en gaan nog steeds met volle tevredenheid terug. De huisjes zijn wat verouderd maar wel schoon en netjes. Ook de slaapkamers zijn netjes en de bedden liggen prima. De B&B kamers zijn echt een aanrader (erg ruim en sfeervol, met luxe badkamer). De twee B&B kamers delen samen een tuin die omheind is.

De gehele accommodatie is zeer hondvriendelijk en elke huisje heeft zijn eigen omheinde tuintje. Tevens is er een hele grote speelweide voor de honden en kun je direct vanaf de Gelpenhoeve het bos in waar ze ook los mogen lopen. Zowel ontbijt als buffet kan worden verzorgd voor groepen. Zeer lieve gastvrouw en gastheer die direct voor je klaarstaan.

Gastvrijheid met een grote G

Johan en Petra
8-6-2018

Wat hebben we genoten van de gastvrijheid van Peter en Nienke! We hebben ons erg welkom gevoeld. Wij waren met onze zoon en 2 honden op de Gelpenhoeve, iedereen heeft zich vermaakt! Onze zoon heeft lekker op de skelter rond kunnen crossen en de honden in de hondenwei van het terrein. Ook een geweldige ligging zo aan de bosrand met veel losloopgebieden. Prijs/kwaliteitverhouding is mijn inziens goed, je betaald niet de hoofdprijs maar kunt genieten van de Gastvrijheid (inderdaad met hoofdletter).

Het is dan misschien niet de meest moderne inrichting, het is wel schoon! Kortom, wij zijn nu een weekend geweest, maar hebben al weer bijgeboekt!

Adriana van den Broek
13-5-2018

Lieve Nienke Peter Anke en Auke,

Wat een top weekend weer😃 Zoveel gastvrijheid en dat onze Sem gewoon Sem kan zijn. Hij en zijn 3 vriendjes hebben weer de tijd van hun leven. En dat voor een hond met een rugzakje. Zijn zij gelukkig zijn wij het ook. We verblijven nu voor de 3de keer maar willen zeker nog graag vaker terug komen. Liefs van ons allemaal 😘

Heerlijk onthaasten, fantastisch voor de hond

Bianca Schipper
27-9-2017

Ontzettend lieve en klantgerichte mensen.

Prachtige omgeving en een fijne omheinde tuin.

Heerlijke speelweide voor de hond.

Direct aan het bos gelegen met schitterende wandelmogelijkheden.

Honden genoten voor mensen wat minder

Voor Honden Geweldig
22-9-2017

Het eten was echt geweldig !

Verder was het huisje erg klein en toe aan een fikse schoonmaakbeurt !

Met 6 personen en 6 honden is de woonruimte erg klein!

De douche moet echt goed gereinigd worden ...

Ook borden en bestek mogen een stukje schoner .

Jammer er valt echt iets moois van te maken !

Op de foto's op internet ziet het er een stuk mooier uit als in het echt .

Mensen zijn verder erg aardig !

Nooit meer

Jan
22-9-2017

Op de foto's lijken de huisjes mooi maar helaas liggen de bedden niet fijn en de badkamer is vol schimmel, het huisje is maar voor minstens 4 personen, en 1 hond, afzuiging van de douche zit vol stof, de borden waren nog nat van vocht, het huisje was vol vocht , jammer maar wel lekker voor de honden die konden lekker rennen door het bos daar!

Aanrader voor hondenliefhebbers!

Desiré
10-9-2017

Prachtige ligging aan het bos, zwemplas voor honden op kwartier lopen. Schone en ruime kamer met fijne douche. Ontbijt was super en ook fijn dat het mogelijk is om 's avonds mee te eten! Lieve en gezellige eigenaren. We hebben genoten en onze hond ook.

Bedden waaren wel schoon ,maar de rest is om van te huilen.

we mochten niet eens BBQ erg. Vies BAH!!!

Heerlijk

Chantal
2-8-2017

Heerlijk genoten van 10 dan Gelpenhoeve, met ontbijt en diner service!

Samen met mijn 6 hondjes lekker gewandeld in het los loop gebied.

Alles netjes en goed verzorgd

sportief wandelweekend met eet voorziening.

Yvonne Robbemond
25-4-2016

We waren er met een groepje verdeeld over de B&B en huisjes.

Bedden van huisje 3 zijn perfect douche is er ook heerlijk. We zijn er vriendelijk ontvangen en het ontbijt en buffet was goed verzorgd. Net buiten het terrein een heerlijk losloop gebied voor de honden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Gelpenhoeve in Aalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Gelpenhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast De Gelpenhoeve scoort een 7.9 uit 10 op basis van 15 reviews.