Reviews over accommodaties in Nederland

Mandy,
    8-12-2018

Wij verbleven in de superior suite. Heerlijke suite met jacuzzi en groot bed. Ontbijt en diner zijn heel goed, super vriendelijk personeel.

Preston Palace tot volgend jaar

Evelien Verhaar,
    7-12-2018

Op zondag om 12.00 uur aangekomen. Eerst koffie gaan drinken en daarna een rondje door Preston P. gelopen. De koffers naar de kamers gebracht. De kamers waren goed en schoon. Daarna zijn we gaan lunchen. De lunch was ook prima en had een zeer uitgebreid assortiment. Tot aan het diner vermaakt met bowlen, kermis en live muziek. Het diner hebben we in de bistro gedaan, wel tegen bijbetaling, maar wij vonden het meer dan waard. Prima eten, relaxed en gezellig personeel. Afgesloten in de scheepsbar. Goed geslapen op prima bedden en goed wakker geworden onder de stort-douche. Het ontbijt was ook meer dan prima, ruime keuze in eten en drinken. Nog een bakkie gedaan en om 10.30 uur weer naar huis gereden. Op donderdag kreeg ik de vraag van het stel dat ziek thuis was gebleven of ik een annuleringsnota had gekregen, 1 telefoontje naar Preston P. en een uur later had ik het via de mail en konden ze het gebruiken voor hun annuleringsverzekering

Fantastisch!

Terry,
    2-12-2018

Geweldig hotel, enthousiast personeel, goede bedden, fijne badkamer met regendouche, heerlijk ontbijt.

Voor herhaling vatbaar

Gjalt,
    1-12-2018

Kamers waren aangepast aan een moderne tint. Invalide toilet was te laag.

Verder erg gezellig en hoop te doen en te eten.

Perfect

Fien,
    30-11-2018

Een prima hotel , perfect ontbijt , ruime nette kamers en zeer vriendelijk personeel, zeker voor herhaling vatbaar !!!