accommodaties Nederland met adult only

Reviews over accommodaties in Nederland

Fantastisch. Zeker nog eens terug.

Angelique,
    7-12-2018

Fantastisch hotel. Alles is heel goed verzorgd.

Hele leuke, gezellige dagen.

corry vd maarel,
    2-12-2018

We waren hier met vrienden. En hebben daar een paar hele fijne dagen gehad. Luk gemoedelijk hotel in het midden van de stad. Eten was ook prima. Personeel vriendelijk. Konden heerlijk in de omgeving fietsen Je zit daar heel centraal. Kunt alle kanten op. Oosterhout is ook een hele gezellige stad. We hebben ook nog een boottocht in de Biesbosch gemaakt. Het was super.

Fantastische ervaring, echt om eens terug te komen

Anna de Weert,
    1-12-2018

We hadden 5 nachten een Sterrenstudio. Een dakraam om ‘s nachts naar de sterren te kijken. Een heel smaakvol en heel praktisch ingerichte kamer, ruim, warm, schoon. De gastvrouw en heer zijn heel behulpzaam en kennen elke interessante plek om te bezoeken.

Heerlijk hotel!

Annemarie,
    29-11-2018

Gastvrij en gezellig! Hartelijke eigenaren die altijd voor je klaar staan. Heerlijk ontbijt en fijne, ruime kamers. En natuurlijk een fantastische ligging. Zeker een aanrader! Tot de volgende keer 👍🏻

Ge-wel-dig!

Jac,
    27-11-2018

Een perfect verblijf, heerlijk ontbijt, geweldig bed en dito slaapkamer! Heerlijk zwembad op de begane grond. Top verzorgd! De omgeving is prachtig maar zo’n plekkie is eigenlijk nog belangrijker. Om vaak terug te komen!!