accommodaties Nederland met aan zee

Reviews over accommodaties in Nederland

Geweldig hotel, dichtbij het strand.

Mariska van der Linde,
    9-12-2018

Minstens 1x per jaar logeren we hier. Lekker uitwaaien ah strand, samen met de hond.

Fijn en behulpzaam personeel, top hotel

Patti,
    8-12-2018

Ligt lekker aan het Ijselmeer

Voor herhaling vatbaar

Leufkens,
    7-12-2018

Mooie locatie als uitvalsbasis let op door de week veel werknemers van bedrijven die hier enkele dagen verblijven echter niet storend maar wel dus andere gasten die dus privé boeken

fantastisch

Ad Stigter,
    7-12-2018

Alles boven verwachting, vooral vriendelijk personeel en geweldig schone en ruime kamer.

Geweldig plek om samen te zijn met familie!

Anneke Los-van Elzelingen,
    3-12-2018

Geweldig vakantiepark met hele mooie huizen in div. prijsklassen , mooie ligging, verzorgde buitenomgeving, klein minpuntje was dat een gedeelte van het zwembad werd gerestaureerd en daardoor niet gebruikt kon worden, evenals de supermarkt.